You are not logged in.
Hyvä meno
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
no niin, esikatselut alkaa kakkosella, tässähän menee koko ilta
parhaat suomen jälkeen: itävalta, iso-britannia ja venäjä
Tiedä minkälaisia toimintaleffoja moldovalaiset ovat katsoneet, mutta silloin kun blondi malli saadaan tuohoamaan poliisiauto moottoritiellä oksentamalla ikkunasta sen tuulilasiin, ollaan oikeilla jäljillä. Muutenkin maa lähettää mielestäni aina mielenkiintoisimmat esiintyjät viisuihin.
Tämän jälkeen pistinkin television kiinni.
Incredible Miracle
Aion taas jättää kaikki ennakolta katsomatta, jotta finaalissa ällistyy kaikista ekaa kertaa.
Aion taas jättää kaikki ennakolta katsomatta, jotta finaalissa ällistyy kaikista ekaa kertaa.
varmaan sama
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
kyl mä tänään kattelen noi semifinaalit, ainakin kurikatsin esityksen
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
NYT VITTU
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
suomennokset
NYT VITTU
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
parhaat suomen jälkeen: itävalta, iso-britannia ja venäjä
Hantta tietää. Venäjän biisi oli hämmentävän tykki :peuk:
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
venäjän oli järisyttävää tylsyyttä
viro oli ihan kiva.
Georgian gootti-xena
venäjän oli järisyttävää tylsyyttä
Smaa. Kuuntelin kyl vähän laiskasti sen. Viro ja Suomi ylivoimaisia
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Georgian gootti-xena
tälle lähtee ääni
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
juontajien lemmikit esittelevät kaupunkia. vain euroviisujen täytenumeroissa on tällaista.
haistakaa vittu eurooppa
ja australia kanssa.
Haistakaa jo paska.
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Eurooppa Ollaa vähe äänestämättä parasta vetoa, nii. Vähe perseestä ku ollaan, nii.
Varikset komentavat
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Mä väitän että mediahuimiosta huolimatta average-katsoja ei edes tajunnu PKN olevan kehitysvammaisia. Valtava oikeusmurhahan tämä taas oli, mutta odotin näin käyvän, koska tämä oli ns itäblokki semifinaali. Jos oltaisiin oltu mukana CCCP:ssa niin voitto olis taattu. Otan siis mieluummin nyt toteutuneen vaihtoehdon.
Incredible Miracle
Otan siis mieluummin nyt toteutuneen vaihtoehdon.
mä en
Substance wrote:Otan siis mieluummin nyt toteutuneen vaihtoehdon.
mä en
Melko tärkeä juttu noi Euroviisut sulle
En tunne asiaa, mistä on kysymys, mutta täysi, sataprosenttinen tuki. Olen sen sillä tasolla käynyt läpi.