You are not logged in.
5/5
3/5
2/5
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Holy Mountain
5/5 uskon jälleen ihmiskuntaan
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
melkoista nössöilyä tuollainen pilkun käyttö arvostelussa
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
ihan jees
kahesta tunnista oli varmaan 15 minuuttia sillee ettei mikään räjähtäny tai kukaan kuollu. likanen ja äänekäs takaa-ajo leffa ja väittäisin et sarjan paras
Olikos Mad Max kova? Traileri oli kyllä melkosta , mutta kyllähän tuo melkein on pakko käydä kahtelemassa.
Olikos Mad Max kova? Traileri oli kyllä melkosta , mutta kyllähän tuo melkein on pakko käydä kahtelemassa.
Luetaan sitä foorumia. Kiitos arviosta!
Ex Machina
Mad Max
hirveetä hehkutusta kavereilta mut en vaan osaa tällasta kahen tunnin musavideoo
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
tässä juotiin paljon votkaa. ahdistuin. 4/5
onhan tässä hyviä aineksia ja teemoja, mutta jotenkin jää vähän torsoksi (hups ) 3/5
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ihan kiva. Kyllä minä ne jatko-osatkin varmaan haluan nähdä.
Mad Max: Fury Road 2D
En ole vieläkään alkuperäisiä Mad Maxejä nähny Olihan tämä ainakin melko vitu jeba elämys. Paljon kovempaankin olisi kyl ollut aineksia, esim. leffan parasta antia tarjonneesta kitara tykitteli jästä olisi voinu repiä niin vitusti paljon enemmän irti, ja musat jätti lopulta muutenkin vähe kylmäksi. Ja enemmän semmosta absurdiutta ja hyymöriä ois kaivannu, oispa vaikka Nic Cage ollu mukana brömistelemässä. Silti, GUN FEVER!!!
Last edited by E (17.05.2015 20:52)
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Coherence
Katsottiin tänään sama filmi!
Minä pidin siitä, vaikka ihan en yhdykään joidenkin kriitikoiden ylistyksiin.
Last edited by EndloseAngst (18.05.2015 02:09)
pitkästä aikaa tuli pilkittyä orionissa ihan kunnolla
ihan pl hassuttelu, tässä oli tosin hieman enemmän Pariisin tuntua kuin ylemmässä, joka on ilmeisesti kuvattu lähes kokonaan studiossa.
katteli
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Pakko guuglata Pam Grierin tissit!
Pakko guuglata Pam Grierin tissit!
jännä elokuva!
anyway Mad Max: Fury Road
Chappie
Ihan pl.
just hyva hassuttelu.
Mangojauhe goddamn.
Mad Max: Fury Road
Ilmeisesti nykyään kelvollisen toimintaelokuvan näkeminen on niin harvinainen elämys, että jengi intoilee ihan liikaa, jos sellainen osuu kohdalle. Tämä oli ihan hyvä, kaikin puolin kelvollinen leffa. Kannattanee käydä katsomassa, jos alkuperäistrilogia kolahti. En kyllä jaksa enää katsoa mitään tämän jälkeen 3D:nä.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Cronos
Mad Max: Fury Road
No hemmetti olihan tää nyt sit kuitenkin tosi viihdyttävää hömppää. 3D:lle tosin . Kitara tykittelijä äijälle
toimi toisellakin kerralla