You are not logged in.

Tästä oopperasta taisi alkaa Carl Orffin minimalistisin kausi. Ja tämähän siis oli selvästi ennen kuin amerikkalaiset keksivät minimalismia.
Tällä levyllä on pääasiassa kuuluisia Wagner-laulajia (Martha Mödl, Gerhard Stolze, Hermann Uhde jne). Itse asiassa se on äänitetty live-esityksessä, jonka ohjasi Richardin pojanpoika Wieland Wagner.

Vuoden nuori muotoilija.

Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
:format(jpeg):mode_rgb()/discogs-images/R-1696586-1288260356.jpeg.jpg)

Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
:format(jpeg):mode_rgb()/discogs-images/R-1057988-1188766713.png.jpg)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?

Spottarista tätä. Nyt saa ilmeisesti itkeä.

In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.

Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

oliskohan tämän vuosituhannen paras levy 

Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

En ole laittanut tänne kaikkia kuuntelukertoja, mutta olen kuunnellut tätä viime aikoina todella paljon.

Ilman muuta yksi viiden viime vuoden parhaista levyistä. Sitä kuunnellessa tulee kyllä sellainen olo, että olenko jämähtänyt liikaa vuoteen 2013. Toisaalta Pet Shop Boys yhdistetään kyllä eniten 80-90-lukujen vaihteeseen, joten olenko sittenkin jämähtänyt sinne? Ehkä siihen saadaan vastaus, jos menen katsomaan Pet Shop Boysin Flow-keikkaa.

Tätä aliarvostettua mestariteosta on kai tapana haukkua Nicon huonoimmaksi levyksi.

World Goth Dayn kunniaksi Fields of the Nephilimiä.

vindi karlos - terveisiä räntsiltä!

^ onks hyvä?
en tiiä. puolet nyt kuunnellu