You are not logged in.
bernardblack wrote:Pilke wrote:bernardblack wrote:Pilke wrote:No nyt mä tajusin miten neulan saa irti äänirasiasta (lol), mut ei toi näytä miltää mitä on myynnissä Vinyyliklubilla. Eikä tossa lue mitään koodia.
*
Tossa SL-B3 -levarissa pitäis kai olla vakiovarusteena toi 270C-rasia, mut voi tietty olla et siihen on jossain vaiheessa vaihdettu joku muu. Eikö siinä rasiassa tosiaan missään näy mitään merkintää?
Todella kälysesti painettuna "9 W 3", mut ei kai toi tarkota mitään, kun ei Googlekaan anna mitään asiaan liittyvää. Mut kai sit voin ostaa sen 270C:n?
*
Kannattaa varmaan ottaa se neula mukaan kauppaan ni voi sit varmistaa et on oikea.
Joo, ei tästä muuten tule mitään... Kun nyt vielä joku sanois, että mistä?? MusaFasulta, onko sitä edes enää? En mä tiedä mitään soitin- tai hifiliikkeitä.
*
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Pilke wrote:bernardblack wrote:Pilke wrote:bernardblack wrote:Pilke wrote:No nyt mä tajusin miten neulan saa irti äänirasiasta (lol), mut ei toi näytä miltää mitä on myynnissä Vinyyliklubilla. Eikä tossa lue mitään koodia.
*
Tossa SL-B3 -levarissa pitäis kai olla vakiovarusteena toi 270C-rasia, mut voi tietty olla et siihen on jossain vaiheessa vaihdettu joku muu. Eikö siinä rasiassa tosiaan missään näy mitään merkintää?
Todella kälysesti painettuna "9 W 3", mut ei kai toi tarkota mitään, kun ei Googlekaan anna mitään asiaan liittyvää. Mut kai sit voin ostaa sen 270C:n?
*
Kannattaa varmaan ottaa se neula mukaan kauppaan ni voi sit varmistaa et on oikea.
Joo, ei tästä muuten tule mitään... Kun nyt vielä joku sanois, että mistä?? MusaFasulta, onko sitä edes enää? En mä tiedä mitään soitin- tai hifiliikkeitä.
*
Onks pakko mennä tonne "asti"...? Haluisin suoriutua tästä mahdollisimman vähällä vaivalla.
*
Last edited by Pilke (06.01.2015 20:12)
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
bernardblack wrote:Pilke wrote:bernardblack wrote:Pilke wrote:bernardblack wrote:Pilke wrote:No nyt mä tajusin miten neulan saa irti äänirasiasta (lol), mut ei toi näytä miltää mitä on myynnissä Vinyyliklubilla. Eikä tossa lue mitään koodia.
*
*
*
Onks pakko mennä tonne "asti"...? Haluisin suoriutua tästä mahdollisimman vähällä vaivalla.
*
E tiedä muuta kuin että tuolla on ilmeisesti kuitenkin neuloja varastossa hyvin, ainakin itse olen saanut sieltä aina saman tien mukaan. Muualla on saatettu ruveta ehdottamaan tilaamista jollain kolmen viikon toimituksella, jolloin sitten joutuu käymään kahdesti siellä kaupassa. Voihan noista varmaan tiedustella saatavuutta etukäteen puhelimessakin. Mutta Kruunuradiota ainakin itse voin suositella.
Pilke wrote:bernardblack wrote:Pilke wrote:bernardblack wrote:Pilke wrote:bernardblack wrote:Pilke wrote:No nyt mä tajusin miten neulan saa irti äänirasiasta (lol), mut ei toi näytä miltää mitä on myynnissä Vinyyliklubilla. Eikä tossa lue mitään koodia.
*
*
*
*
E tiedä muuta kuin että tuolla on ilmeisesti kuitenkin neuloja varastossa hyvin, ainakin itse olen saanut sieltä aina saman tien mukaan. Muualla on saatettu ruveta ehdottamaan tilaamista jollain kolmen viikon toimituksella, jolloin sitten joutuu käymään kahdesti siellä kaupassa. Voihan noista varmaan tiedustella saatavuutta etukäteen puhelimessakin. Mutta Kruunuradiota ainakin itse voin suositella.
OK. Kruunuradio it is.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
http://yle.fi/uutiset/vinyyli_on_ihmise … ia/7972764
Joku vois laskea montako kertaa tämä sama juttu on kirjoitettu
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
http://yle.fi/uutiset/vinyyli_on_ihmise … ia/7972764
Joku vois laskea montako kertaa tämä sama juttu on kirjoitettu
Plus mitä vittua tämä tarkoittaa:
Taajuudenottoalue neulan ja uran kanssa on laajempi
Vinyyli ottaa siis sitä digitaalista lähdettä suppeampaa taajuuskaistaa fyysisesti laajemmalta alueelta, mistä on mitä hyötyä??
VNYL
Choose from our list of #vibes so we may hand-curate a stack of wax for you.
@getvnyl 0% chance a curator actually thought I'd enjoy Jimmy Buffett based on the Stone Roses on my Spotify #VNYL pic.twitter.com/MYboIJCDrT
— A. Jakober (@ajakober) May 14, 2015
Holy. Crap. @getvnyl is friggin fantastic! I love mail!! #Venice #California #reospeedwagon! #Chicago! #johnnymathis pic.twitter.com/F8mjzVvg90
— Matt Bates (@themattbates) May 1, 2015
Selected #danceparty for my first month.
I got a live Elvis album and a Eric Clapton record with repeating skips on both sides. Maybe they thought that the skips made it into glitch pop? In any case, not something that I could really dance to. They also sent an album by The Knack, but not the one with My Sharona on it, so what's the point.
All of them were in G/VG at best and all the covers had writing on them.
#ilovemail #ilovestartups #dollardollarbinyall
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Nyt on jumalauta kova bisnes
Tämä naurattaa.
bzort glorf bööth
parasta
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Onkos väellä kokemuksia tuosta Pro-Jectin halpismallista?
Ameisella varmaan kamalat ruuhkat, mutta tämmöistä vähän suunnittelin laittavani painoon syksymmällä.
bzort glorf bööth
ärsyttää ku uuet vinyylijulkasut maksaa KAKSKYTKUUS euroo!!
how they run this show.
Eri. Jää ostamatta systemaattisesti kaikki tollaiset, mutta eniten ärsyttää tässä hommassa tämä vinylboomi ja venyneet toimitusajat. Olihan se jo tietysti tiedossa ettei sivujen mainostama alle 10 viikon toimitus pidä paikkaansa, mutta infossa tuli vielä pidempää odotusaikaa tarjolle, mutta pakko kai se on, kun on päätetty lärtty tehdä.
bzort glorf bööth
ärsyttää ku uuet vinyylijulkasut maksaa KAKSKYTKUUS euroo!!
Koko vinyylibuumi on mennyt niin pitkälle, ettei itseään enää suurin piirtein kiinnosta käydä aktiivisesti levykaupoissa. Jonnekin kampin äxään ei ainakaan ole mitään asiaa enää, koska hinnat on niin törkeät ja valikoima sitä OSTA LED ZEPPELIN VIIDELLÄKYMPILLÄ VAIKKA SAISIT VIIDELLÄTOISTA PAREMMAN KUULOISEN KÄYTETYN-osastoa. Keltsussa tulee käytyä, mutta sielläkin tuntuu siltä, että kiinnostavat uudet julkaisut jää väkisin vinyylille painettujen sekundajulkaisujen jalkoihin.
EDIT: Kallion kaupoilla on toisaalta mukava käydä, mutta usein tulee silti toi hinnoittelu vastaan. Toisinaan käytetyistäkin levyistä pyydetään ihan älyttömyyksiä.
Last edited by rc-lungen (13.10.2015 08:09)
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
sain nimittäin hiljattain sähköpostii joiltain suomalaisilta kavereilta, jotka on avaamassa Tarttoon ilmeisesti vinyylipainoo
https://www.radiohelsinki.fi/podcast/35 … nnattaa%3F 10.44 - 10.50
Elikkäs onko kellään tietoa tästä ja mistä löytynyt laitteet?
bzort glorf bööth
vinyylipainoo
how they run this show.
sain nimittäin hiljattain sähköpostii joiltain suomalaisilta kavereilta, jotka on avaamassa Tarttoon ilmeisesti vinyylipainoo
https://www.radiohelsinki.fi/podcast/35 … nnattaa%3F 10.44 - 10.50
Elikkäs onko kellään tietoa tästä ja mistä löytynyt laitteet?
Tästä ei taida olla mitään tietoa kenelläkään.
Toivottavasti lähtee kuiteskin hommat rullaamaan ja hinnat on suht asialliset! 7'' voisi ensi vuonna pyöräyttää.
bzort glorf bööth
Laittakaa tarjouksia. wasp muuten hyvä kuntoinen ja naarmuton mutta levystä puuttuu palanen.
Hei mut samassa myynnissä oli huonokuntoinen beatlesi ja "täydellinen" motörhead ilman kantta. Kova setti!
Nyt sopii vain toivoa, et vinyylibuumi jatkaa kasvuaan ja nuo laitteet yleistyy.
Mikä on muuten tilanne sen japanilaisen vanhemman miehen kanssa, joka teki niiden joidenkin lehtijuttujen perusteella ainoana ihmisenä maailmassa ainesosaa x vinyylejä varten, et ukon kuoltua ei enää uutta vinyyliä enää tehdä? Hyvät vihjeet tähän arvoitukseen, mutta jos jollain on aikaa etsiä tai tietää niin kertokoon.
bzort glorf bööth
Nyt sopii vain toivoa, et vinyylibuumi jatkaa kasvuaan ja nuo laitteet yleistyy.
Mikä on muuten tilanne sen japanilaisen vanhemman miehen kanssa, joka teki niiden joidenkin lehtijuttujen perusteella ainoana ihmisenä maailmassa ainesosaa x vinyylejä varten, et ukon kuoltua ei enää uutta vinyyliä enää tehdä? Hyvät vihjeet tähän arvoitukseen, mutta jos jollain on aikaa etsiä tai tietää niin kertokoon.
. There are only two companies worldwide that produce lacquers. One of these companies is a one-man operation in Japan run by an old man who produces the lacquers in his garage. Its excellent quality, but who knows how much longer he can and especially will want to continue to do this. When we are in contact with him, we attempt to order as many lacquers as we can in order to stock up as much as possible. You dont really know when you will reach him again. The other company is in the USA and serves a large portion of the market. It is practically a monopoly. This is not good for business.
hiirimattona wrote:Nyt sopii vain toivoa, et vinyylibuumi jatkaa kasvuaan ja nuo laitteet yleistyy.
. There are only two companies worldwide that produce lacquers. One of these companies is a one-man operation in Japan run by an old man who produces the lacquers in his garage. Its excellent quality, but who knows how much longer he can and especially will want to continue to do this. When we are in contact with him, we attempt to order as many lacquers as we can in order to stock up as much as possible. You dont really know when you will reach him again. The other company is in the USA and serves a large portion of the market. It is practically a monopoly. This is not good for business.
Olen aina kuvitellut että tyhjiä asetaatteja olis saanu Euroopastakin, Flight13 joskus manasi saamiaan viallisia ja sanoi koittavansa ostaa jostain toisesta mestasta, tosin se varmaan puhunut alihankkijoista.
Jos tuotanto lakkaa niin onhan toki edelleen jäljellä suora metallikaiverrus, tosin niitä laitteita ei sit ole niin paljoa.
Monta kysymystä pohdittavaksi, mutta musiikkifani ainakin tietää mitä tehdä omalle maalliselle tomumajalleen: kroppa tuhkaksi ja vinyylilevyksi.
Vinyly niminen brittifirma tekee sinusta nimittäin kirjaimellisesti musiikkia.
Yhtiö ilmoittaa, että yhden ihmisen tuhkasta saa noin 15 vinyylilevyä.
Levylle voi tallentaa mitä mieleen juolahtaa.
Narsisti voi tallentaa omaa puhettaan. Jos oikein laiskottaa, Vinylyn oma bändi voi tehdä sinusta biisin. Tai miksei tallentaisi levylle omat suosikkibiisinsä?
Yhtiön perusti teknolevyjä julkaisseen levyfirman pomo Jason Leach. Leach sai idean yritykseensä tv-ohjelmasta, jossa kuollutta kunnioitettiin ampumalla tämän tuhkat tykillä ilmaan. Leach jäi miettimään, kuinka hän voisi yhdistää kuoleman ja musiikin, sillä tykit ja rokkihan liittyvät saumattomasti yhteen.
Leachin yritys ei ole vielä kauhea kukoistava, sillä vain neljä ihmistä on tarttunut tähän mennessä tarjoukseen. Yksi asiakkaista oli DJ, jonka perhe halusi tiskijukan jatkavan soittoa lempiklubillaan.
Kuolinlevyn hinta saattaa hirvittää useimpia. Koko prosessi maksaa noin 2 500 euroa, eikä sillä saa aikaan kuin 24-minuuttisen vinyylilevyn.
Last edited by barton_funk (18.03.2016 10:27)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.