You are not logged in.
tää homma puhuttelee mua kun olen liikkeessä tai en. ja monella tapaa: vaikka kävellessä ulkona tai ajaessa autoa.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Hieno levy ja hieno tyyppi.
Puhuttelee, kun asioin Itäkeskuksen uudistetulla Stockmannilla.
Hieno keikka oli myös pari viikkoa sit.
Last edited by Folkhälsan (05.12.2013 11:58)
Vuoden nuori muotoilija.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
commissions II huh-huh
Puhuikos Lopatin jossain, että tää uusi levy on nu metal -vaikutteinen? Täähän kyllä kuulostaa rikki menneeltä Linkin Parkilta, että sikäli. Aivan kova
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
ai että mikä levy. taso säilyy. kitarasoolot ja typerät midisaundit naurattaa ja sit taas vaikka tuo animals vuoden koskettavin biisi
Trance standard
Vuoden nuori muotoilija.
Vitummoista menoahan tää uus taas Vuoden top10:ssä ilman muuta
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
John Rafmanin kanssa tehty "Still Life"-video oli kova, mutta tämä "Sticky Drama"...huhuh.
Tässä vielä prologi itse videoon. Kohdassa 3:50 myös pieni pätkä mahdollisesta "Mutant Standard"-videosta.
Todella hyvä biisi muutenkin. Odotukset levyn suhteen tapissa.
Last edited by Kari Anne Moss (06.11.2015 20:30)
Koskaan en ole tältä yhtyyeltä hyvää kappaletta kuullut, enkä todennäköisesti tule kuulemaankaan. Hyh hyh.
Koskaan en ole tältä yhtyyeltä hyvää kappaletta kuullut, enkä todennäköisesti tule kuulemaankaan. Hyh hyh.
Erittäin suuri eri. Just nyt kuulostaa vuoden kovimmalta levyltä. Kuulostaa siltä kuin kuiturastagootit, Linkin Park ja Allan Holdsworth olisivat menneet viikonlopuksi mökille ja niistä sessioista taltioituneet äänitiedostot olisivat hajonneet. Käsittämättömän kova.
Sticky Drama -video myös 5/5
Levyn onnistunut missaaminen täysin tähän saakka, mutta tämähän on ihan hullua tykitystä. Lopatinin jutut tuntuvat vain paranevan levy levyltä. Tykkään ihan sikana tästä!
Val Kilmer uudella videolla
Last edited by E (06.10.2016 18:45)
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
http://www.tosviol.net/ss/viewtopic.php?id=11275
ydinaukio wrote:just meinasin perustaa oneohtrixille oman ketjun. tuo uus levy on ihan vitun hyvä.
Tämä just oli vuonna 2010. Ikinä ei ole liian myöhäistä.
Itselle tää tuli radaariin Good Time -leffan musikkien myötä.
Mitkäs ne top-3-levyt sitten on.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Kalossimies
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Uusi video uudelta levyltä.
'Black Snow', taken from Oneohtrix Point Nevers new album 'Age Of', out 1 June on Warp.
Video directed by Daniel Lopatin.
Last edited by Kari Anne Moss (28.04.2018 15:36)
vanhempi tuotanto on enemmän ton tyyppistä, esim tää magic oneohtrix point never: betrayed in the octagon
https://youtu.be/CToGFehgNQk
katsokaa tämän nuoren taiturin ooooiiii näittekö minkä maalin kaveri iskee!
vanhempi tuotanto on enemmän ton tyyppistä, esim tää magic oneohtrix point never: betrayed in the octagon
https://youtu.be/CToGFehgNQk
en oo varma olikohan just toi, mut vois ton kuiteskin jossain vaiheessa kuunnella
Kalossimies
Age Of tänään ekaa kertaa kuunneltu ja erittäin lupaavaksi havaittu
Mitkäs ne top-3-levyt sitten on.
Ja sikäli kun lungenin huhuilu oli mulle tarkoitettu, niin itselle ehkä näin:
1. Garden of Delete
2. R Plus Seven
3. Replica
Mikään ei ole kyllä niin hyvää kuin tän tyypin 20072009 kama yksin yös :peuk:
MAGIC ONEOHTRIX POINT NEVER ilmestyy lokakuun lopussa
106.7
Kuinkahan helvetin monta kalliojonnen Jon Olson -ripoffia maailma vielä tarvitsee
Ei kyllä oikein tää uus levy lähteny. Kuuntelin perään kans Age Ofin ja olipa helvetin tylsä sekin. Nyt kävi näin.
noiseidea wrote:Mitkäs ne top-3-levyt sitten on.
Ja sikäli kun lungenin huhuilu oli mulle tarkoitettu, niin itselle ehkä näin:
1. Garden of Delete
2. R Plus Seven
3. Replica
Ja tällä hetkellä tää kolmikko on varmaan näin:
1. Replica
2. Garden of Delete
3. R Plus Seven / Rifts