You are not logged in.
Huhhuh, vois kyllä jo ilmestyä tää levy.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Vuoden nuori muotoilija.
oon miettinyt että tää saattaa kyl olla koko vuosituhannen paras biisi
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
psykokarkki wrote:oon miettinyt että tää saattaa kyl olla koko vuosituhannen paras biisi
Mites tuo Shoot Speed/Kill Light?
ai niin
muistin et se ilmestyi jo 1999
stratum wrote:psykokarkki wrote:oon miettinyt että tää saattaa kyl olla koko vuosituhannen paras biisi
Mites tuo Shoot Speed/Kill Light?
ai niin
muistin et se ilmestyi jo 1999
Mitä nyt oot vuosia hehkuttanu 2000-luvun parhaana biisinä
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
no siitä on jo niin ikuisuus, kuka noita muistaa. in the flowers olkoon sitten viimeisen 10 vuoden paras
oikeudet muutoksiin toki pidätetään.
Sopivassa mielentilassa toimii aina
Saattaa olla O'Rourken ohella helposti vuoden paras. Pohdin tässä et ottaisinko veronpalautukset ennakkoon ja lähtisin damiin näitten keikalle.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Kassu soi, saatana tää on hyvä
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Emiliana Torrini - Jungle Drum
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Emiliana Torrini - Jungle Drum
Vuoden nuori muotoilija.
The Antlers.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Vuoden nuori muotoilija.
5/5 biisi lopun drone-outroa myöten
on myös aivan törkeän hienosti miksattu
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Vuoden nuori muotoilija.
yhdistän ton aina tähän, meneehän tämäkin topikkiin
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Vuoden nuori muotoilija.
Vuoden nuori muotoilija.
Petit Zeus
esim.
Last edited by jookcha (21.05.2015 17:18)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
parasta kesämusaa.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.