You are not logged in.
teekki wrote:Miksei mulla oo Giroudia?!
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
leposi wrote:teekki wrote:Miksei mulla oo Giroudia?!
Ja miksi maalivahtini loukkaantuu toista viikkoa putkeen?! Lisäksi molemmilla kerroilla ois tullu nollapeli.
Jos ois enemmän vaihtoja niin Sanchez menisi lihoiksi.
Gintsulla on vähän Chelseat nyt, eli ihmeitä pitää tapahtua jos voitto lipsuu. Kakkossijasta on kiimainen kamppailu mun ja teekin välillä. Meni tämä kolmas neljännes aivan järjettömän hyvin.
Gintsulla on vähän Chelseat nyt, eli ihmeitä pitää tapahtua jos voitto lipsuu. Kakkossijasta on kiimainen kamppailu mun ja teekin välillä. Meni tämä kolmas neljännes aivan järjettömän hyvin.
Katsotaan, onhan tässä vielä kahdeksan kierrosta jäljellä. Tämä kierros meni uskomattoman hyvin ottaen huomioon, että Aguero oli kapteenina.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Kakkossijasta on kiimainen kamppailu mun ja teekin välillä.
Nyt ollaan tasapisteissä Vielä on aikaa ajaa Gintsu kiinni
Meni Harry Kanella itselläänkin kapteenivalinta väärin (Ellei tuo nyt oo joku trolli/huijaus tms.)
Harry Kane Scores Hat-Trick for Spurs but Makes Sergio Aguero Fantasy Captain
leposi wrote:Kakkossijasta on kiimainen kamppailu mun ja teekin välillä.
Nyt ollaan tasapisteissä
Vielä on aikaa ajaa Gintsu kiinni
Jpp, kiimainen loppu tulee. Sulla on 33 vaihtoa ja mulla 35. Vissiin se kummalla vähemmän niin sijoittuu korkeammalle tasapisteisttä.
Voi vitun Skrtel.
Näytti niin hyvältä, että sais pari ilmaista vaihtoa suunniteltua huolella ens kiekkaa varten, mutta vittujen vitut, veska poissa loppukauden ja Skrtel talloi itselleen kolmen matsin bännin. No tiedä mihin vaihtoni käytän. Ja aivan liian aikaisin, koska hintojen ei jaksais antaa tippua, vaikka loppukautta mennäänkin.
Voi ristus kun on vaikea arpoa kapteenia tälle kiekalle.
Austin vois ottaa punaisen ekassa matsissa ja Kane tehdä 5.
Austin vois ottaa punaisen ekassa matsissa ja Kane tehdä 5.
Ei näin
#bellerinpenkillä voeee
Vituikshan tämä menee. Ghettosella taas aika vahva vaihtopenkki.
Olipa kerrassaan hyvä idea kaputtaa Kane eikä Benteke.
Sinne meni hopea.
Vittu tätä paskaa taas. Super Benteken myin, koska Remy oli sen verran houkutteleva. No, sehän loukkaantuu eikä edes kokoopanossa ja Benteke tekee toki taas maalin, koska maailman paras. Viime kierroksella Naughton sisään. Loukkaantui loppukaudeksi 55 minuutin jälkeen.
Last edited by leposi (12.04.2015 16:02)
Vittu tätä paskaa taas. Super Benteken myin, koska Remy oli sen verran houkutteleva. No, sehän loukkaantuu eikä edes kokoopanossa ja Benteke tekee toki taas maalin, koska maailman paras. Viime kierroksella Naughton sisään. Loukkaantui loppukaudeksi 55 minuutin jälkeen.
Oma hakuni Bafétimbi Gomis pelasi sentään noin vartin ennen loukkaantumistaan.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Toi yksi kierros pilas koko kauden. Jos vain Benteken olisin silloin kaputtanut enkä olisi hodarin pilaamaa Kanea ajatellut.
Leicesterin KIIMA tuli missattua fantasyn puitteissa Kova työ pitää leposi takana.
Ginipoika porskuttaa kohti tyylikästä kokonaisrankingia
Ginipoika porskuttaa kohti tyylikästä kokonaisrankingia
Mukavasti on kyllä mennyt viime kierroksilla. Tuhannen parhaan joukkoon voisi yrittää, mutta se vaatisi aika nappisuoritusta viimeisten kierrosten osalta.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Harmi, että Myhill hengailee penkillä. Kamoon Wenger. Vaihdappa Ospina pois.
Meitsin penkki ois varmaan voittanut tän kauden rotsi-liigan
Teekin kanssa tulee kyllä kiva vääntö kakkossijasta. Molemmilla samoista jengeistä vähän eri pelaajia, joten kaikki on vielä mahdollista. Vituttaa se Villan ja muiden tuplakiekka, kun kuningasideana kaputin yhden matsin Kanen, joka puseili. Aina tuplamatsin jäbälle kapu, oli mikä oli, AINA. SAATANA.
Last edited by leposi (10.05.2015 17:26)
Teekin kanssa tulee kyllä kiva vääntö kakkossijasta. Molemmilla samoista jengeistä vähän eri pelaajia, joten kaikki on vielä mahdollista.
Esim. Terry
Nytkö menisi sata rikki?
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Terrylle toki
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Se perinteinen 2000 pisteen maaginen raja ylittyy tällä kiekalla, joten kaikki loput on plussaa. :pint:
Nytkö menisi sata rikki?
Jos Giroud ja Ospina toisivat yhteensä 13 pistettä niin kauden toinen satanen paukkuis.
leposi wrote:Teekin kanssa tulee kyllä kiva vääntö kakkossijasta. Molemmilla samoista jengeistä vähän eri pelaajia, joten kaikki on vielä mahdollista.
Esim. Terry
Koko kauden kuvio. Ensin mulla oli Terry -> Ivanovic oli kiimassa. Nyt mulla on Ivanovic -> Terry on kiimassa.
Lisäksi aina nuo penkkiäijät tulee valittua väärin, lähinnä tuo kolmas puolustaja. HERMI!
Onneksi mulla on vahva kutina että Cazorla pelastaa huomenna (Todellisuudessa Giroud tekee kolme)
Pelottaa oma kapteeniratkaisu, mutta menin nyt täysin omien kutinoiden pohjalta. Onneksi Matty Phillips takoo taas pisteitä.
Pelottaa oma kapteeniratkaisu, mutta menin nyt täysin omien kutinoiden pohjalta. Onneksi Matty Phillips takoo taas pisteitä.
Smaa, pohdin pitkään, että otanko Ramseyn. Mutta olisi vaatinut tuplavaihdon, joten jätin tekemättä. Cirutun paska Newcastle ja Downing toki onnistui heti kun pudotin penkin vikaksi, aargh.
14 pisteen erolla vikalle kiekalle. Tosi monta kaputusvaihtoehtoa on. Jännäksi menee taisto kakkospaikasta. Täytyy vaan osata valita se oikea hulinamatsi. :pint:
Kiharainen kierros tiedossa, ja teinkin pari mielenkiintoista vaihtoa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.