You are not logged in.
Pages: 1
Siistin olonen laji! Kössi ja tennis yhdessä. Kuulemma Helsingistä löytyy pari kenttää, onko kukaan käynyt pelaamassa siellä tai muualla? Näyttäis vaativan ihan järjetöntä pallosilmää. Ei riitä järki ymmärtämään miten toi punapaitainen dude lukee ton tilanteen noin hyvin tossa kahden minuutin jälkeen jo etukäteen
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Myllypurossa on pari kenttää sisällä ja ainakin yksi ulkona. Joskus täytyy testata. Vaatii vaan sen neljä pelaajaa.
Kaivarissa on kanssa kenttiä.
Naapurin padel-kentät entistä ehommassa kunnossa, tervetuloa testaamaan! Nyt kelpaa pallotella. Meiltä mailat, varaukset www.padelcenter.fi ☀ #padel #hernesaari #padelcenter #birgittahernesaari #birgitta #helsinki #summer #sport #kesäkuntoon2016
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Kävin eilen pelaamassa ekaa kertaa. Olipa kerrassaan hauska peli. Helpommin lähestyttävä kuin tennis. Oli vähän vaikea ymmärtää seiniä ja aina yritin turhaan ottaa palloa liian aikaisin. Vaikeahan se tajuta, kun koko elämän pelannut tennistä. Sama ongelma mulla on ollut kössissä. Ei vaan tajua seinän ulottuvuuksia.
Täytyy vähän katsella videoita, jotta osaisi sijoittua kentälle oikein. Se oli aika pahasti hakusessa. Ja miten oikeasti kannattaisi lyödä.
Sen verran kivaa oli, että voisi melkein ostaa oman mailan, kun tossa ei tartte miettiä jänteiden löystymistä niin ei tartte huollosta murehtia. Jos tässä nyt saa enemmän pelejä aikaiseksi.
Itse pelasin tokaa kertaa. Mailan voisi juu ehkä ostaa. Vähän opettelua tuo vaatii, lähinnä kiinnostaisi oikea mailaote ja lyöntitekniikka. Epäilen ettei se ole kaukana squashlyönnistä. En harmi kyllä oikein tiedä minkälainen on oikeaoppinen squashlyönti, vaikka lajista jonkin verran on kokemusta.
pari kertaa on tullut kokeiltua ja ihan pl laji. ei liian hankala aloittelijalle saada kivan oloista peliä aikaan ja nelinpelin takia on helppo tasoittaa joukkueita taidon mukaan. vois käydä pelailemassa joskus, oon mielellään rotsipeleissä mukana.
Pelasin ensimmäistä kertaa. Mulla on tosi vähän kokemusta tän sortin mailapeleistä, mutta padelissa pelaamisen kynnys on tehty todella matalaksi - syötön merkitys ei ole kovin suuri, maila ei mahdollista mitään vitun kovia lyöntejä jne. Jos tästä homma aktivoituu niin oma maila se ois kai hankittava.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Ei kai kukaan enää tällasia. Pickleball on ykkösjuttu
Asiakirjoittaja on katkeroitunut vegaani
Kiinnostaa.
Tuanoi saatana.
karambola wrote:Ei kai kukaan enää tällasia. Pickleball on ykkösjuttu
helposti typerin mailapeleistä
Släm!
Ei ollu luppovaaran kentillä taas ketään pelaamassa. Is the hype over?
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Kakkoselt tulee paadeli sm kisat!!!!!!!!!!
Menikö padel jo?
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Suomessa on jo yli tuhat padelkenttää, mutta harrastajia ei ole enää tarpeeksi: Suomen suurin padelyritys hakee saneeraukseen
En oo vieläkää päässy pelaa
Nyt on lajia kokeiltu. Hieno laji. Ihan turhaan ovat ihmiset lajin hylänneet alkukiiman jälkeen. Jäkes oli kyl kentät täynnä.
Pages: 1