You are not logged in.
Ei se mitään tarkoita.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
mitä se are we human or are we dancer lyriiikka tarkoittaa? ginipoika auta
Tanssijoilla on valmis koreografia (niinq elämässä), ihmisillä taas ei.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
MMM wrote:mitä se are we human or are we dancer lyriiikka tarkoittaa? ginipoika auta
Tanssijoilla on valmis koreografia (niinq elämässä), ihmisillä taas ei.
nii joo.
mun kokemus on oikeastaan päinvastainen: tanssijoilla on vapaus ja ikään kuin lupa rikkoa valmiita kaavoja ja ruumiin käyttötapoja,
perusjengillä taas ei.
ja nyt toi kuulostaa joltain roger watersin tms. brittirunkun tunkkaisilta kapina-narinoilta. PUPPETS! WE'RE ALL JUST PUPPETS!
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
a nyt toi kuulostaa joltain roger watersin tms. brittirunkun tunkkaisilta kapina-narinoilta. PUPPETS! WE'RE ALL JUST PUPPETS!
Waters on sentään pakotettu ajelemaan Morris minillä kun esim. Nick Mason ajeli ties millä Le Mansissa tai jossain...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Muutaman biisin kuuntelin tuolta uudelta levyltä. En innostunut lainkaan. Aiemmin ovat minusta ihan kohtuullisen hyvin onnistuneet toteuttamaan sitä "suurempaa soundiaan", vaikka enpä tosin ole Day & Ageakaan aikoihin kuunnellut. No hyvin mitäänsanomattomalta tuo uusin joka tapauksessa kuulosti.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
how they run this show.
Milanon keikalle liput poistettu
how they run this show.
Joo ei napannu toi biisi yhtään. Vähän niinku tekisivät parodiaa itse itsestään.
Eri eri hiton kova biisu toi Runaways
how they run this show.