You are not logged in.
Paras Scorsese-leffa yli kolmeenkymmeneen vuoteen
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
barton_funk wrote:barton_funk wrote:Pain and Gain
tosin näin raa'an tositarinan käyttäminen komediaan ja sen muunteleminen omiin tarkoituksiin JA silti väittäminen tositarinaksi on arveluttavaa.
Silti, hihitin välillä paljon.
Michael Bayn paras leffa
oli se myös liian pitkä. tosin niin on kaikki mb:n leffat
3/5
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
ihan mukava darra leffa
pl
Mangojauhe goddamn.
Odotin viihteellistä gangsteri-juttua, mutta onnex oli ihan jotain muuta. Fresh!
Avengers: Age of Ultron
Njoo, ihan hyvää viihdettä.
juuh. olipa virhe katsoa kerrankin elokuva selvinpäin.
Tässä oli joitakin samoja juttuja kuin samana vuonna tehdyssä Melancholiassa. Molemmat olivat hyviä filmejä. Another Earth on kyllä selvästi tehty paljon pienemmällä budjetilla. Hienon pääroolin tehnyt Brit Marling oli myös toinen filmin käsikirjoittajista ja yksi tuottajista. Odotin etukäteen ihan puhdasta scifi-filmiä, mutta lopulta scifi oli tässä filmissä aika pienessä osassa. Pienemmässä osassa kuin Melancholiassa.
jo pelkästään walken tanssimassa schoolly d:n soidessa taustalla keskellä pajarin savua tekee tästä hienon elokuvan
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Laitoin vain netflixistä "jotain" pyörimään. Ei tää kauheesti sytyttänyt. Vähän sellanen ajan tappo leffa. 2½/5 John Malkovich kyllä repsäytti
Hauskaa muuten, että Brian Cox on ollut kahden vuoden välein kahessa eri elokuvassa joiden molempien nimi on "Red". Tosin eka on "Red" ja toka "RED".
Last edited by Hassuttelija (05.05.2015 20:34)
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Whiplash
Henk. koht elämyksenä samankaltainen kehityskaari kuin Interstellarissa. Alun perusteella oletan pettyväni, ensimmäisen kolmanneksen jälkeen olen jo varovasti mukana ja loppukolmanneksella moukari iskee tajuntaan. No, tämä iski lopussa kyllä vielä paljon Interstellaria voimakkaammin. Huikean hieno ja yllätyksellinen elokuva tavanomaisesta asetelmasta, eli nuorukaisen kasvutarinasta pahan opettajan varjossa, josta en olisi ikinä uskonut löytyvän näin paljon sanottavaa. Menkää kahtoo.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
iha ok. katoin kolmessa osassa.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Olen halunnut nähdä tämän pitkään, koska Dennis Wilson on siinä. Täytyy kyllä myöntää, että tällaiset autoilufilmit eivät oikein ole minun juttuni. Ja tässä ei autoilun lisäksi ollut oikeastaan mitään juonta. Mutta kyllä sen silti katsoi.
Match Point
Onhan se hyvä mutta ei sentään maailman paras elokuva. Olen nähnyt tämän ensimmäisen kerran joskus teini-ikäisenä ja silloin se teki suuremman vaikutuksen kuin nyt.
^juuh, muutamassa kohdassa suorastaan pitkästytti, muistin paremmaksi, 4/5.
En oo nähny.
4/5.
Smaa, jos ois tiivistetty about puol tuntia lyhyemmäks (lähinnä loppupuoliskolta), lähentelisi täysiä pisteitä. Mut oon nähny vaan kerran, pitää joskus tsekata uuvestaan.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
:peuk:
pl
Pieni pettymys, mutta ihan katottava
pl
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Charles Bradley: Soul of America
Reaktioni:
Mangojauhe goddamn.
Jupiter Ascending