You are not logged in.
Karhut feissiin tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
okei
Black Twig keikalla Siltasessa tiistaina 13.12. Ilmainen sisäänpääsy. Soitto alkaa n. klo 21.
tällainenkin "single" oli tullut.. itse tykkäsin tuosta aikasemmin postaamastani enemmän, mutta kyllä tääkin toimii. ei tullut mentyä korjaamolle joten livekunto vielä tsekkaamatta..
Black Twig : Death Scene by Soliti
Oli täs taannoin Kutosella semmonen -keikka. Ei vaan lähtenyt.
levy kuulostaa hyvältä silloin kun huokailija on hiljaa.
Mä tykkään kauheasti huokailijasta. Levyn soundit sais olla tosin vielä pehmeämmät ja ilmavammat.
Omaa kieltään kertoo, etten oo kuunnellut tota levyltä puoleentoista viikkoon yhtään ja silti Death Scene on soinut päässä nyt ehkä neljä päivää putkeen. Livenäkin oli valmista kamaa. Oon nähnyt kolme keikkaa ja tykännyt joka kerta. Välittyi läsnäoloa, karismaa ja mitä näitä nyt on ihan eri tavalla kuin tuon genren soittajilla yhteensä. Nyt vaan momentumista kaikki irti ja showcaseihin.
Pe 8.6. Satellite Stories (23.00), Black Twig (22.00) + dj:t Erkko & Harvest @ Tavastian Kesäklubi
Liput Tiketistä alk. 11,50 , ovelta 12 . Keikkojen jälkeen vapaa pääsy klo 00.00 alkaen.
Last edited by antti (06.06.2012 15:40)
Tuleva levy vaikuttaa tosi hyvältä. Tuolta voi kuunnella -> http://rosvot.fi/rikospaikka/black-twig-ennakkokuuntelu
Erinomainen keikka eilen Biisien sovitus tuntuu olevan näillä aika hyvin hallussa. Vetivät omien biisien lisäksi Feelies-coverin ja vissiin jonkun MBV:n biisin myös.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Perushyvä keikka eilen ja pari uutta biisiä kuulosti lupaavalta. Tänään olen kuunnellut tätä ekan levyn biisiä:
https://open.spotify.com/track/6Va93H3B1pUDKcIVBf9gvz
Tossa on aivan loistava tollanen lyhyt, pidättyväinen noisebreikkikohta. Mukavasti kutkutellaan, mut ei räjäytetä kuitenkaan missään vaiheessa vaan lähdetään upeasti taas verseen. 5/5 koko biisille.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!