You are not logged in.
Olipas ihana keikka, puolenvaihdon Paavoharjun jälkeinen Tapa-energia oli älytön
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Ihan pirun kova levy kyl! Vuoden paras kotimainenko?
Olipas ihana keikka, puolenvaihdon Paavoharjun jälkeinen Tapa-energia oli älytön
Mä aloin itkee siinä vaiheessa, kun se anto parisuhdeneuvoja.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
"ja vaimo kuulostaa asuntolainalta, mä oon sori mut mieluummin duunaan vaik edelmannit laivalta"
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Levy toki hyvä (niinku kaikki tähän mennessä Paprulta tai Rugerilta tulleet jutut).
Hauska idea kansitaiteessa. Onko toi tarrasysteemi myös cd-versiossa?
edit. Heh, kuuntelin ton lätyn läpi spotifysta ja läppärin kaiuttimet hajosi. Kiitti tästä Paperi-T.
Last edited by hc_jose (19.04.2015 14:33)
Loppuikos toi vinska jo? Helvetin pelleilyä tämmönen että kerrankin kun jengiä kiinnostais fyysiset julkaisut, niin niistä tehdään tämmösiä 10 kappaleen limited-RSD-haistavittu-edition-painoksia Keskivaiheilla vähän tylsää, mut alussa ja lopussa tykki meno. Joka ekaks tylsänkuuloinen Elokuva nousee ihan hienoksi. Yllätyin myös, miten vähän tuo vollotus lopulta ottaa pannuun. IHA JEES levy.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten
totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava
Nälkä.
Loppuikos toi vinska jo? Helvetin pelleilyä tämmönen että kerrankin kun jengiä kiinnostais fyysiset julkaisut, niin niistä tehdään tämmösiä 10 kappaleen limited-RSD-haistavittu-edition-painoksia
tosiaan loppui jo ennen ilmestymispäivää, painos 700 ja jossain sanottiin ettei lisää tule
pitäis kai hakea cd-painos kaupasta, mutta ei tässä nyt niin kiirettä.
juosten kustu ja 700kpl painos numeroitu käsin, aika erikoinen ratkaisu
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
kalifornia-keke kyllä nostanut geimiä aivan hissukseen. erectuksella ei vielä lähtenyt kokonaan, ukrainalla oli jo tosi kovia biittejä mut tässä paprun soololla kyllä ihan maailmanluokan taustoja. suomen kovin tuottaja tällä hetkellä? ainakin nimi alkaa olla laadun tae.
kalifornia-keke kyllä nostanut geimiä aivan hissukseen. erectuksella ei vielä lähtenyt kokonaan, ukrainalla oli jo tosi kovia biittejä mut tässä paprun soololla kyllä ihan maailmanluokan taustoja. suomen kovin tuottaja tällä hetkellä? ainakin nimi alkaa olla laadun tae.
Keke on kyllä vitun kova, sitä sen biittilevyä tullu kuunneltua viime aikoina aika paljon. Antimateria edelleen tosin tyypin paras tuotos.
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
Kuuntelin tuon nyt hehkutusten takia kerran Spotifysta ja tuotanto oli kyllä hyvä. Paperi T:n räpit ei ihan täysillä putoa mulle - muistaakseni en tykännyt siitä hirveästi Paavoharjun edelliselläkään. Täytyy kuunnella lisää, josko alkaisi sekin puoli toimimaan. Kotimaisen räpin osalta olen aika pitkälti jumittunut kuuntelemaan vanhoja olarilaisia juttuja
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Vinskassa vaikuttais myös olevan joku masterointi/prässimoka mitä nopeasti tyyppasin ja parilta lätyn poistaneelta kaverilta kuulin. Ylimääräistä suhinaa vasemmas kanavas, kuuluu selkeämmin raitojen alussa ja hiljasemmis tauois, mutta koko ajan taustalla.
Takakannen kursivoidut T:t myös ärsyttää
Suht rasittavaa toi suhina tosiaan
Vuoden nuori muotoilija.
Röyhkä
totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava
Nälkä.
Mahtava toi Kauko Röyhkän fb-ketju.
seuraavaksi sit röyhkän ja paprun yhteislevy :pray:
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
^Bourdieu-kortille
eli olikos ongelmana nyt se että väärin vittattu? highbrow-viittaukset räpissä=poseeraamista.
kiva silti lukea muutakin kuin hehkutusta
Last edited by jookcha (23.04.2015 18:46)
Tokan kappaleen "samplaamisen lyhyt historia" -kohta tuntui kans vähän irralliselta.
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
ihan vitun hyvä levy
miksi olen näin emo kolmekybäsenä so not.
Aika sama tähän. Sisäinen emoboy on nyt taas pinnassa. Toki siihen varmaan autto toi vituiks mennyt parisuhdekin.
Kuuntelin tuon nyt hehkutusten takia kerran Spotifysta ja tuotanto oli kyllä hyvä. Paperi T:n räpit ei ihan täysillä putoa mulle - muistaakseni en tykännyt siitä hirveästi Paavoharjun edelliselläkään. Täytyy kuunnella lisää, josko alkaisi sekin puoli toimimaan. Kotimaisen räpin osalta olen aika pitkälti jumittunut kuuntelemaan vanhoja olarilaisia juttuja
Tämä kommentti voisi olla 100% minun näppäimistöstäni peräisin
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Listaykkösenä:
http://www.ifpi.fi/tilastot/virallinen- … it/2015/17
Suomen nuoriso yllätti positiivisesti. Tai sitten me +30 -vuotiaat juuri eronneet miehet.
Last edited by Junkieman (26.04.2015 18:56)
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Hyvä arvio Soundilta. Itse nostaisin ehkä yhdellä tähdellä, vaikka toisaalta 3 tähteä nyt tietenkin on maailman tylsin arvosana, mut hyvin perusteltuna välillä hyvä ratkaisu. Kontekstointi vähän setämäistä, mutta summaa kyllä biisien sisällön ihan onnistuneesti. Tää on hyvä mainstream-"kuuntelulevy", eli kokemuksena vähän samanlainen kuin viime vuosien hittilevyt kuten J. Karjalainen ja Anssi Kela. Harkitusti rakennettu, muutamalla hienolla biisillä sävytetty setti, joka ei ehkä ole täysosuma, mutta jonka hotkaisee läpi ihan mielellään.
Nälkä.
Just hyvä toi myötähäpeän rajamailla käyvä asioihin viittailu, helppo samaistua