You are not logged in.
Demokratia näytti jälleen kaiken särmän lässäyttävät kyntensä, ja superfinaaliin päätyi jotain keskinkertaista hittimössöä
Siksipä ne kaikkein raastavimmat huonoudet on pakko ratkoa näin katu-uskottavammassa uugee-varjotapahtumassa!
En o kuullu Two Witchesiä. Tulee nimestä vaan mieleen se Spin Doctorsin biisi...
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
En o kuullu Two Witchesiä. Tulee nimestä vaan mieleen se Spin Doctorsin biisi...
two princes? åhå, nyt alko päässä soimaan ja ciruttu -topicissa nämä
No onhan Two Witches kova sana Brasiliassa asti: www.youtube.com/watch?v=vDGhk6yZfIk
Tosin vieläkin kökömpää ne oli 80-luvun lopussa ja 90-luvun alussa, uskokaa tai älkää
syventävät opinnot: www.two-witches.com
[quote:2634f03c0b="harry-irene"]No onhan Two Witches kova sana Brasiliassa asti: www.youtube.com/watch?v=vDGhk6yZfIk
Tosin vieläkin kökömpää ne oli 80-luvun lopussa ja 90-luvun alussa, uskokaa tai älkää
syventävät opinnot: www.two-witches.com[/quote:2634f03c0b]
Mun hyytävät mielikuvani orkasta liittyvät juurikin tuohon 80-90- lukujen vaihteeseen.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Technicolourhan on ihan hyvä.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Mutta olihan heillä täydellinen Andy McCoy-lookalike rummuissa, laulajalla Klaus Maine-kalju, kulttisuosio Saksassa, ikuisuuksiin toistetut kertosäkeet ("howlhowlholwhowlhowlhowlhowlhowlhowlhowl" - jollain logiikalla tuota nimettiin varmasti omaksi saundiksi tai jotain), liki lauletut melodiat ja vielä mitä - perfect!
Rockin da northia en o tarpeeksi kuullu, Two Witchesiltä oon yhen ihan vitun huonon levyn kuullu, mutta kyllähän Technicolour paskuudessa, ärsyttävyydessä yms. voiton vie näistä.
SOSDO MASSA KOMOROSSA
Tohon listaan olis yhtä hyvin voinu lisätä vaikka Cleaning Womenin, tuon "tosi friikin bailubändin".
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Technicolourhan on ihan hyvä.
jimin ihana raspikurkkulaulusaundi tuottaa kylmiä väreitä aina kun kuulen teach me loven, tuon 2000-luvun parhaan pop-singlen.
[quote:6bff994485="E"]Technicolourhan on ihan hyvä.
jimin ihana raspikurkkulaulusaundi tuottaa kylmiä väreitä aina kun kuulen teach me loven, tuon 2000-luvun parhaan pop-singlen. [/quote:6bff994485]
Kyllä. Itse olen usein imitoinut "I'm in denial..." -kohtaa ja repeillyt. :?
"A repo man's always intense"
Tohon listaan olis yhtä hyvin voinu lisätä vaikka Cleaning Womenin, tuon "tosi friikin bailubändin".
"Bailubändi" (esim. Jean S.) on mun mielestä eri asia kuin bändi, jota ihmiset tykkää tanssia (esim. Cleaning Women, olen nähnyt ihmisten sitä kovasti jorailevan).
Mun mielestä "bailubändi" on sellainen, joka vihtoo firmojen bileissä toimistopirkoille nosteessa tanssittavaa rock-klassikko-/Finnhits-saastaa.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Haha, eiku kaikkien sorrettujen sankari J-B otti vain nokkiinsa Two Witchesistä - jolta se on kuullu vain yhden "normaalimman" biisin myöhäistuotannosta.. Ja sen pohjalta oikeasti kuvittelee, ettei TW olisi kovinkaan karmea. :oho miksei tääl olekaan semmost byhyy-viulunsoittajahymiöö:
Jep, ei mulla oikeasti mitään niin paljoa Cleaning Womenia vastaan oo, onpahan vaan mielestäni aika keskinkertaista musiikillisesti, ja imagonsa on jotenkin väkinäisen oloinen. TW:sta vielä, että mä en ole elänyt sitä aikakautta, enkä tajua goottijutuista paljo mitään. Bändin musa kuitenkin kuulosti joskus 1992 ihan jännältä. Jotkut kuvat bändistä eivät ole ikinä häirinneet, koska mun silmiin ne on näyttäneet joltain normigoottitouhulta. Mielestäni ei ole kuitenkaan tarpeeksi yleispäteviä perusteita mollata bändiä Suomen huonoimmaksi. Toki paljon on paskaa bändi saanut ottaa vastaan eri suunnilta, mutta eivätpä oo käsittääkseni myöskään mitään 69 Eyeseja tehneet.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
[quote:4453df61f1="Jean-Babtiste"] Bändin musa kuitenkin kuulosti joskus 1992 ihan jännältä.
Mielestäni ei ole kuitenkaan tarpeeksi yleispäteviä perusteita mollata bändiä Suomen huonoimmaksi. [/quote:4453df61f1]
No ensinnäkin, toisaalla myönsit että olit kuullut vain yhden biisin. Todistusaineistosi ei siis vain riitä. Kaiken lisäksi vuonna -92 olit tod.näk aika arvostelukyvytön penska vielä.
Toisekseen, mistä lähtien aivan poikkeuksellisen huono musa ei riitä "yleispäteväksi perusteeksi"?? Varjofinaalin jury on sentään sekä kuullut vanhoja levyjä että myöskin nähnyt livenä, viimeksi niinkin tuoreessa muistissa kuin v. -97. Koko ajan joko hävetti olla paikalla tai nauratti epäuskoisena.
[quote:3c7f1325f3="harry-irene"][quote:3c7f1325f3="Jean-Babtiste"] Bändin musa kuitenkin kuulosti joskus 1992 ihan jännältä.
Mielestäni ei ole kuitenkaan tarpeeksi yleispäteviä perusteita mollata bändiä Suomen huonoimmaksi. [/quote:3c7f1325f3]
No ensinnäkin, toisaalla myönsit että olit kuullut vain yhden biisin. Todistusaineistosi ei siis vain riitä. Kaiken lisäksi vuonna -92 olit tod.näk aika arvostelukyvytön penska vielä.
Toisekseen, mistä lähtien aivan poikkeuksellisen huono musa ei riitä "yleispäteväksi perusteeksi"?? Varjofinaalin jury on sentään sekä kuullut vanhoja levyjä että myöskin nähnyt livenä, viimeksi niinkin tuoreessa muistissa kuin v. -97. Koko ajan joko hävetti olla paikalla tai nauratti epäuskoisena.[/quote:3c7f1325f3]En oo kyl varma, oonko kuullu vaan yhen biisin vai useampia (enkä oo varma, mitä oon väittäny) siltä yhdeltä levyltään, mutta kyllä oletuksena vois olla myös, että ko. levyn muut biisit ois samankaltaisia. Voi olla, että nykyään tikahtuisin, jos bändiä kuulisin. Olen kuullut bändistä nololta vaikuttavia juttuja, mutta olen myös käsittänyt, että ovat myös aikalailla itse rakentaneet oman kulttisuosionsa jossain keski-Euroopassa ilman, että Suomesta olisi paljoa apua herunut.
Mut tää asia ratkaistais varmaan parhaiten sillä, että otetaan kisa uusiksi, laitetaan TW yhdeksi vaihtoehdoksi, ja katotaan, kuinka paljon se kerää ääniä.
Mut tää asia ratkaistais varmaan parhaiten sillä, että otetaan kisa uusiksi, laitetaan TW yhdeksi vaihtoehdoksi, ja katotaan, kuinka paljon se kerää ääniä.
eikös TW ollu kisassa jo, mut tais saada vain yhden äänen... ei sitä kukaan muu ku hartsa taida muistaa.
hartsalla oli eilen cleaning women -paita päällä, two witches -paita pesussa?
eikös TW ollu kisassa jo, mut tais saada vain yhden äänen... ei sitä kukaan muu ku hartsa taida muistaa.
Hei törkeetä panettelua! Se sai ainaski kaks ääntä, ja ainaski kolme asiakirjoittajaa on eri topikeissa haukkunukin sen ihan lyttyyn -- NIH!
[quote:34224a4ea2]hartsalla oli eilen cleaning women -paita päällä, two witches -paita pesussa?[/quote:34224a4ea2]
No kato ku medium is the message ja mä käyn koko ajan postmodernii intertekstuaalista diskurssii mun imagollakii.
Hei törkeetä panettelua! Se sai ainaski kaks ääntä, ja ainaski kolme asiakirjoittajaa on eri topikeissa haukkunukin sen ihan lyttyyn -- NIH!
joo toki vois faktatki tarkistaa mut ei jaxa
No kato ku medium is the message ja mä käyn koko ajan postmodernii intertekstuaalista diskurssii mun imagollakii.
sille toki
[quote:f71a7e936d="upsetter"][quote:f71a7e936d="harry-irene"]
Koko ajan joko hävetti olla paikalla tai nauratti epäuskoisena.[/quote:f71a7e936d]
Tämä sopii aika hyvin Kännäreihinkin... [/quote:f71a7e936d]
Tarkoitaks tuota niinku bändissä soittavan ihmisen näkökulmasta...?
organizing the boy scouts for murder is wrong
[quote:3a4e417318="Jean-Babtiste"] Bändin musa kuitenkin kuulosti joskus 1992 ihan jännältä.
[/quote:3a4e417318]
Vuonna 1987 se kuulosti vielä jännemmältä.
Sent from my iPhone 16
:oho miksei tääl olekaan semmost byhyy-viulunsoittajahymiöö:
eiq
mut miksi technicolour mutta ei negativea vai oliko ne sama bändi eri nimellä?
en löytäny parempaa topikkia tälle uutiselle:
Cleaning Women 12" maxi single out... 2 songs, 15 euros, 100 copies
[quote:7df6dd8164="harry-irene"]
Koko ajan joko hävetti olla paikalla tai nauratti epäuskoisena.[/quote:7df6dd8164]
Tämä sopii aika hyvin Kännäreihinkin...
Lepran diskoissa nama
Mangojauhe goddamn.