You are not logged in.
Näin nämä joskus viisi kuusi vuotta sitten ekan kerran Oranssilla räveltämässä. Pari viikkoa sitten huomasin, että ovat vielä koossa ja live-yllätys oli melkoinen, ovat parantaneet tasoa tuntuvasti.
Basisti lienee ainakin vaihdettu sitten viime näkemän ja musiikki on muuttunut oikein hyväksi postpunkkailuksi. Sitä parasta biisiä Finger ei ole vielä julkaistu, mutta ensi vuonna kenties. Moni foorumisti diggaili näistä keikalla ja ehkä voisin suositella myös Pointless Noten pojille sen hyvän basistin vuoksi.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
hetkinen... onks tää se joka soitti abban summernight cityä joskus kipsarissa, funin lämppärinä? nimi kun ei oo niitä omaperäisimpiä niin saatan sotkea... eka luulin et tää on se cosmo jones joku, ja sit tuli mieleen se yx samankuuloinen, jonka levyä wallu valpio tuotti? ja eihän dassumi vaan nykyään soita tässä?
sekava kommentti, vopis tietty tarkistaa faktat mut einyjaxaspåm
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
öh... ei?
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
muinoin ostamani Luna cdep on ihan mainio. pari kertaa keikalla nähtynä (viimeisin joskus 3 vuotta sitten) ei oikein vakuuttanut. olisi kyllä syytä tarkistaa nykyinen livekunto kun tuntuu olevan taas ajankohtainen orkesteri.
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
Sekoitan aina Frivolvoliin -spåm.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Kerran taisin nähdä keikalla ja sen jälkeen tuli ne legendaariset vmp jne. Mut siit on kyl joitain vuosia.
[quote:2f224f3e3b="psychocandy"]hetkinen... onks tää se joka soitti abban summernight cityä joskus kipsarissa, funin lämppärinä? nimi kun ei oo niitä omaperäisimpiä niin saatan sotkea... eka luulin et tää on se cosmo jones joku, ja sit tuli mieleen se yx samankuuloinen, jonka levyä wallu valpio tuotti? ja eihän dassumi vaan nykyään soita tässä?
sekava kommentti, vopis tietty tarkistaa faktat mut einyjaxaspåm[/quote:2f224f3e3b]
Funia lämppäsivät kyllä Kipsarissa muutama vuosi sitten, muuta en sitten itse keikasta muistakaan (=ei ollut oikein mun juttu). Taitavat olla lähtöisin Kauhujoelta, muistelisin joskus x-vuotta sitten tavanneeni heput siellä CCH-treeneissä ollessani.
Joskus MoonTV:llä tuli joku video näiltä ja muistan, että tykkäsin biisistä kovasti (semmosta ysärimeininkiä, lo-fi/grunge/jne) ja oli kovasti meininki, että pitää ostaa levy, jos tulee vastaan, muttei vissiin oo tullu vastaan. Kai nää jotain on joskus julkaissu? Suosituksia? Jotain mitä saiskin jostain?
np: Marvin Gaye!!!
Ämpäreitä siellä sivuilla ja ensi vuoden puolella ilmeisesti julkaisu.
Olihan näillä jou-talolla pari erittäinkin mainiota biisiä, mutta sittemmin ovat taas muut asiat vieneet mielenkiinnon.
This must be what jail / I will scratch
Vaikka kiire tuleekin niin pistetääns nopsasti hehkuttaen näitten Travels-albumia. Tänään olen sen neljä kertaa kuunnellut tässä ja oon jo aika in love. Mielettömän tyylikkäät biisit ja karismaattinen ääni iskevät ensimmäiseksi, joka nurkan takana väijyvä salakavala svengi seuraavaksi. Aluksi ajattelin muutamaa piisiä hieman turhempana, mutta ei maar, kyl nää on kaikki aika mahtavia.
Olen jo melkein valmis nostamaan tän Sergion Swordsin rinnalle 2000-luvun kovimpana (?) suomalaisena indierokki-albumina (joo, onhan noi Echotkin aika kovia, ettei tuu forsstolle paha mieli).
Onko muilla kuulohavaintoja? turkele nähty ainakin ostamassa tää levy, mitähä hää on tykänny?
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Luulin et tää ketju kertoo Cosmogirl-lehden 10-vuotisjuhlista
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Eiku 20-vuotis
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Olipa huano kuvaspämmi! Timo Kotipelto on muuten SuperFarmissa just ny.
Olipa huano kuvaspämmi! Timo Kotipelto on muuten SuperFarmissa just ny.
Katoin. Haluun superfarmi-paidan. Pitänee alkaa soittella sinne.
huomenna kaikki cosmobilen levynjulkkarikeikalle jyväskylän ilokiveen!
mukana menossa myös laivue ja poor jim.
No hitto, matkustin juuri pois sieltä. Muutenhan ois voinu
Varikset komentavat
Joo uudessa Rumbassa näitä verrattiin ihan varteenotettaviin tekijöihin ja mielenkiinto heräsi. Oisko ollu Talking Headsit ja Slintit mainittuna tms.
Kuudennen linjan keikka jäi välistä polvitulehduksen vuoksi. Oliko kukaan paikalla viime viikonlobbuna?
Älä päästä painiks sitä
Joo uudessa Rumbassa näitä verrattiin ihan varteenotettaviin tekijöihin ja mielenkiinto heräsi. Oisko ollu Talking Headsit ja Slintit mainittuna tms.
Slint? Joo, ei ny sentään. Sen sijaan vaikka Minutemen ja pirtee poppis.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
En tajuu noita vertauksia. Laiska indie-pop on lähin verrokki.
Joo noin sillonku ite näin, mut siitä nyt onkin aikaa aikaa aikaa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Joo noin sillonku ite näin, mut siitä nyt onkin aikaa aikaa aikaa
Smaapa smaa ja sen takia kyselinkin ensi käden keikkakokemuksia
Älä päästä painiks sitä
Kuudennen linjan keikka jäi välistä polvitulehduksen vuoksi. Oliko kukaan paikalla viime viikonlobbuna?
Siellä oli kuulemma lukuisia Seinfeld-faneja. He kun luulivat, että paikalla olisi Kramer ja Cosmo-bileet.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Cosmobileen kirous lienee, että olivat joskus vähemmän kiinnostavia, ja bändin nykyfanien tarvii joka kerta selitellä, että nykyään ne on ihan eri bändi. Laiska olisi ainakin viimeinen sana, johon nykytatsia vertaisin. Keikalla paukkuu soitto erinomaisen hyvin, energia ja rytmikkyys on läsnä, bändisoundi minutemenmaisen pelkistetty, ja biisit suurimmaks osaks aika hyviä. Lavapresenssiin tarvis joko enemmän röyhkeyttä tai enemmän sympaattisuutta - kinkkinen homma. Mutta musa on kyllä aika hyvää näin Suomen oloissa tehdyksi. Jos et oo pariin vuoteen nähny, niin tsekkaa. Muuten älä sano mitään.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Cosmobileen kirous lienee, että olivat joskus vähemmän kiinnostavia, ja bändin nykyfanien tarvii joka kerta selitellä, että nykyään ne on ihan eri bändi. Laiska olisi ainakin viimeinen sana, johon nykytatsia vertaisin. Keikalla paukkuu soitto erinomaisen hyvin, energia ja rytmikkyys on läsnä, bändisoundi minutemenmaisen pelkistetty, ja biisit suurimmaks osaks aika hyviä. Lavapresenssiin tarvis joko enemmän röyhkeyttä tai enemmän sympaattisuutta - kinkkinen homma. Mutta musa on kyllä aika hyvää näin Suomen oloissa tehdyksi. Jos et oo pariin vuoteen nähny, niin tsekkaa. Muuten älä sano mitään.
Mä puhun ainakin levyn voimalla. Meikää ainakin toi soundi ja etenkin laulut työntävät luotaan todella tehokkaasti. Indie-AOR:ää. En tajua mistä noi Minutemenit ja muut namedroppailut tulevat.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:4d200b40f2="Jean-Babtiste"]Cosmobileen kirous lienee, että olivat joskus vähemmän kiinnostavia, ja bändin nykyfanien tarvii joka kerta selitellä, että nykyään ne on ihan eri bändi. Laiska olisi ainakin viimeinen sana, johon nykytatsia vertaisin. Keikalla paukkuu soitto erinomaisen hyvin, energia ja rytmikkyys on läsnä, bändisoundi minutemenmaisen pelkistetty, ja biisit suurimmaks osaks aika hyviä. Lavapresenssiin tarvis joko enemmän röyhkeyttä tai enemmän sympaattisuutta - kinkkinen homma. Mutta musa on kyllä aika hyvää näin Suomen oloissa tehdyksi. Jos et oo pariin vuoteen nähny, niin tsekkaa. Muuten älä sano mitään.
Mä puhun ainakin levyn voimalla. Meikää ainakin toi soundi ja etenkin laulut työntävät luotaan todella tehokkaasti. Indie-AOR:ää. En tajua mistä noi Minutemenit ja muut namedroppailut tulevat.[/quote:4d200b40f2]Mä oon kuullu "levytetyssä" muodossa vaan pari biisiä joltain uudemman puoleiselta cdr:ltä, jolla ainakin se yks viiuuviiuubiisi kolahti saman tien, eikä ole käynyt ärsyttämään (toisin kuin vaikka taannoinen Red Carpet-julkaisunne, joka oli ihan totaalista kertakäyttöpoppia, ja joka oikeastaan kaikessa helppoudessaan kävi ärsyttämään jo ekalla kerralla - olen pahoillani, mutta tuo musiikki ei vain ole minulle tarkoitettu). Minutemen-vertaus tuleekin keikasta, en mä sitä nauhalta huomannut.
Meitsi innostuu kyllä aivan helvetin harvoin suomalaisista pop-bändeistä, joten kannattaa fundeerata vielä uudemman kerran. Cosmobilessä ei epäilytä mikään muu kuin se, että tyypit saattavat ajatella musiikkiaan täysin eri tavalla kuin minä, ja se voi olla aika ratkaisevaa.
Muuhun viestiin kommentoimatta: Mitä helvetin tekemistä tolla Red Carpet -jutulla oli koko asian kanssa? Uus Burzum on paska, koska Wham teki joskus jotain mikä ei sytytä mua?! Höööj!
Sitäpaitti SÄ olet väärässä Red Carpetin kanssa. Se on äärimmäisen taitavasti tehtyä harmoniapoppia, osastolta CSN&Y / Byrds, enkä mä edes kelaa sitä minään indiepoppinysväyksenä.
Tero saatana, s'olet gay!