You are not logged in.
Ei.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
^ noh noh
mariannan äiti salkkareissa
Elaine
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
psykokarkki wrote:^ noh noh
jotenki etova tyyppi ja paskat jutut, oon aina vihannu
voi änkeröinen
no on se kyllä vähän creepy
Seinfeldin Elaine.
http://kramersapartment.com/wp-content/ … infeld.jpg
Vaihteeks tuli taas hirmunen kiima alottaa kattomaan Seinfeldiä, mutta Elainen ilmestyessä ruutuun alkaa vaan ketuttamaan En muista muuttuuko yhtään siedettävämmäksi ekan kauden jälkeen, toivottavasti.
0/5 menit liian pitkälle
Elaine
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Okko wrote:psykokarkki wrote:^ noh noh
jotenki etova tyyppi ja paskat jutut, oon aina vihannu
voi änkeröinen
no on se kyllä vähän creepy
käkättävä keppi EI HELVETTI SAATANA
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Ei tarvittu muuta kuin Johan Staussin Radetzky-marssi epävireisellä posetiivilla soitettuna ja ruudussa pomppiva punainen pellen nenä. Juoksin sohvan taakse piiloon ja huusin niin kovaa kuin keuhkoista lähti, kunnes televisio suljettiin. Lastenohjelma Sirkuspelle Hermannin alkutunnus sai aikaan pakokauhureaktion.
Ei sinänsä ihme. Ohjelmassa vanha pelle höpisee outoja autioissa sirkuslavasteissa ja työntää äkkiarvaamatta naamansa kameraan puhuakseen "lapsille televisioruudun takana". Välillä ilmassa lentelee holtittomasti käkättävä keppi.
Ohjelma tehtiin Ylen TV2:n Pikku kakkoselle vuosina 19781988, kunnes Hermannia esittänyt Veijo Pasanen kuoli. Sarja on uusittu monesti, joten Hermannilla on faninsa. Itse asiassa vuonna 2010 Sirkuspelle Hermanni valittiin kaikkien aikojen lastenohjelmaksi Ylen ja Meidän perhe -lehden äänestyksessä.
En kuitenkaan ole ainoa, jossa Pelle Hermanni on herättänyt kauhua. Internetin keskustelupalstoilla moni kertoo sarjan aktivoineen heissä pellekammon eli koulrofobian.
Pelon taustalla on lapsen sisäinen oivallus siitä, että naamion takana pellen iloisuus ei ole aitoa. Vaikka Pelle Hermanni nauroi, hän ei vaikuttanut olevan lainkaan hyvällä tuulella.
Se käkättävä keppi on vittumaisuuden monumentti. Siinä tiivistyy kaikki mikä ihmistä voi vituttaa, mitä voi elämän aikana kohdata. Hyvä, että lapset valmennetaan äärimmäiseen vittumaisuuteen ja vittuiluun ihan pienestä pitäen.
Nää kaks vitutti. No toi eukko oli lähinnä tylsä.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Mun isällä on pitkälti samanlaiset hiukset ku Pelle Hermannilla. Joskus skidinä se sito mun kengännauhoja, ja alaspäin katsellessa sanoin "Isi on ku Pelle Hermanni; sivuilla tukkaa ja keskellä pelkkää päätä." Tää oli kaikkien aikuisten mielestä hyvinkin hauska juttu, mut en vieläkään ymmärrä miksi.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Mä pelkäsin pelle hermannia oikein kunnolla. Tai oikeastaan lähinnä sitä introa missä vittu sen nenä irtoo ja lentää ympäriinsä
Muita pellejä en oo pelänny ikinä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Kaikki Courtney Fordin näyttelemät hahmot mitä oon nähny
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
*
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Jälkimmäinen khyl.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
^^ molemmat vitun hyvii ja kiinnostavii hahmoi, varsinkin Bobby
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Jamesin kakkoskauden "seikkailuille" kyllä
Nämä ja Nadinen high school -seikkailut, turhinta ikinä
Bobby on iha jees hahmo.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Prakk wrote:Jamesin kakkoskauden "seikkailuille" kyllä
Bobby on iha jees hahmo.
näin o.
Bobbylle khyl
Prakk wrote:Jamesin kakkoskauden "seikkailuille" kyllä
Jamesin road tripin voi aina skippailla mut tarahtanyt Nadinehan on just parasta!
Mangojauhe goddamn.
Jamesin kakkoskauden "seikkailuille" kyllä
Koko kakkoskausi muutenkin
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Oon kattonu vasta kaks jaksoa Kotilieden lämpö -sarjaa (Home Fires), ja jo tekis mieli sanoa, että tää on kaikkien aikojen epämiellyttävin hahmo:
*
Last edited by Pilke (10.03.2016 20:54)
Oon kattonu vasta kaks jaksoa Kotilieden lämpö -sarjaa (Home Fires), ja jo tekis mieli sanoa, että tää on kaikkien aikojen epämiellyttävin hahmo:
http://www.visitcheshire.com/dbimgs/Bob%20Simms.png
*
jeah, aika kaamee on.
Jostain syystä tuli mieleen tosta toinen aivan vitun kuumottava hahmo, se Fortituden pakkosyöttäjä-opettaja
Kaikki tähän asti näkemäni Kate Maran esittämät hahmot
Pilke wrote:Oon kattonu vasta kaks jaksoa Kotilieden lämpö -sarjaa (Home Fires), ja jo tekis mieli sanoa, että tää on kaikkien aikojen epämiellyttävin hahmo:
http://www.visitcheshire.com/dbimgs/Bob%20Simms.png
*
jeah, aika kaamee on.
Arvasin, että Pope kattoo tätä!
*