You are not logged in.
Jouko Piho - Only In My Dream
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
splittisinkku
Olisiko Svartin aika lyödä rahoiksi politics rock genrellä ja sorvata splittisinkun lisäksi 12" Mestarin Blashemialta?
bzort glorf bööth
John moreland john moreland saakelin okie-punaniskaveijari minkä teit tämän uuven levysi kanssa :itku::itku::rakkaus::rakkaus::rakkaus:
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
John moreland john moreland saakelin okie-punaniskaveijari minkä teit tämän uuven levysi kanssa :itku::itku::rakkaus::rakkaus::rakkaus:
juuh eiköhän tää loppuilta menekin näiden John Moreland pätkien kuuntelemiseen youtubesta. (pistäp vinkkiä tulee, jos ton levyn saa kuunneltua jostain kokonaisuudessaan)
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Evian Christ
Vuoden nuori muotoilija.
^ sama
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
elikkäs
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Time Captives
^sama. mitch murderin biisi muuten.
Vuoden nuori muotoilija.
bzort glorf bööth
Vuoden nuori muotoilija.
2pac ja Boris
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Last edited by Folkhälsan (22.04.2015 09:40)
Vuoden nuori muotoilija.
aina
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
koko levy on kyllä hemmetin hyvä.
Carol of Harvest cd:n bonusbiisit