You are not logged in.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
En saa selvää mikä Black Sabbathin biisi minulla soi päässä.
bzort glorf bööth
En saa selvää mikä Black Sabbathin biisi minulla soi päässä.
Lord Of This World
bzort glorf bööth
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
kiitti paskalista
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Mentors - Golden Showers
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
lauantaista asti soinut vuorotellen homevideon hileihminen ja viivat hyppii.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Amppari amppari pistä piikki piiloon
lisäksi koska näissä laivahotelli boren avainkorteissa lukee keycard niin päässä soi myös pulttiboisin lappalaissketsistä "khiikhaardilla juomhaan"
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Jossain mainoksessa on joku Mullon ikävä -biisi, joka jää soimaan päähän ikuisiksi ajoiksi.
apuuva
Pikku Quinquinista se Cause I Knew biisi.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
toivoisin kovasti pääseväni eroon kahdesta biisistä, jotka lähtevät soimaan aina suorittaessani tietyt toiminnot eli useita kertoja päivässä:
John Mausin Cop Killer kun avaan kännykän Task Killerin
R.E.M.:n Drive kun avaan google driven
tämä. AAAAAARRRRRRRGGGGGGGGHHHHHHH
hey kids, shake a leg maybe you're crazy in the head
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Last edited by barton_funk (12.11.2015 08:41)
Munasillaan, munasillaan, kohta kaikki on munasillaan
Munasillaan, munasillaan, kohta kaikki on munasillaan
Älä päästä painiks sitä
FYI
Tein minä pillin pajupuusta, pajupuusta vain.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Moronica wrote:toivoisin kovasti pääseväni eroon kahdesta biisistä, jotka lähtevät soimaan aina suorittaessani tietyt toiminnot eli useita kertoja päivässä:
John Mausin Cop Killer kun avaan kännykän Task Killerin
R.E.M.:n Drive kun avaan google driventämä. AAAAAARRRRRRRGGGGGGGGHHHHHHH
hey kids, shake a leg maybe you're crazy in the head
lisätään listaan: jatkuva Telegram Samin soiminen päässä sen jälkeen, kun latasin Telegram-pikaviestisovelluksen
viikon soinu lagwagonin may 16 päässä
Last edited by barton_funk (16.12.2015 08:12)