You are not logged in.
[quote:9b51c8b56d="fieldfuck"]ANETELLA ON MEKKO PÄÄLLÄ! EI SE KUULU METALLIIN!
T: Mikkihiirihevari[/quote:9b51c8b56d]
>:{/
[quote:263e2a5222="Echtleder"][quote:263e2a5222="shanks"][quote:263e2a5222="Echtleder"]Mokoma taitaa kiinnostaa vähän laajempaakin yleisöä.
AIka yllätt'ävä huomio ottaen huomioon, että bändin levyt on tainnu mennä aina SUomen listoilla hyvinkin korkealle viimesten vuosien ajan.[/quote:263e2a5222]
Jep, mut jotenki mä olen olettanut, että tää on vaan ollut metalliväen keskuudessa niin suosittu, ei sellaisten parikymppisten perushengaajatyttösten mitä tuollakin keikalla näki.[/quote:263e2a5222]
Tiedoksi, että hyvä musa ei mielestäni ole kiinni mistään skenespedeilystä tai joistain vitun genreen sijoittuvista jutuista.
Nuo skenet kun on sitä, että ahdasmieliset valopäät jotka luulee olevansa jotain vitun eliittiä, taputtelee toisiansa olalle ja kertoo miten asioiden pitää olla. Samalla yritetään olla niin vitun erilaista, vaikka kaikki on homogeenisintä sakkia mitä maa päällänsä kantaa.
Sit ollaan että nyyhnyyh, kun toi toinen kuuntelee tätä musaa mitä mäkin, vaikka ei se näytä siltä.[/quote:263e2a5222]
asiaa juuri näin!
:snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu:
[quote:4aa4503fce="riimu"][quote:4aa4503fce="Echtleder"][quote:4aa4503fce="shanks"][quote:4aa4503fce="Echtleder"]Mokoma taitaa kiinnostaa vähän laajempaakin yleisöä.
AIka yllätt'ävä huomio ottaen huomioon, että bändin levyt on tainnu mennä aina SUomen listoilla hyvinkin korkealle viimesten vuosien ajan.[/quote:4aa4503fce]
Jep, mut jotenki mä olen olettanut, että tää on vaan ollut metalliväen keskuudessa niin suosittu, ei sellaisten parikymppisten perushengaajatyttösten mitä tuollakin keikalla näki.[/quote:4aa4503fce]
Tiedoksi, että hyvä musa ei mielestäni ole kiinni mistään skenespedeilystä tai joistain vitun genreen sijoittuvista jutuista.
Nuo skenet kun on sitä, että ahdasmieliset valopäät jotka luulee olevansa jotain vitun eliittiä, taputtelee toisiansa olalle ja kertoo miten asioiden pitää olla. Samalla yritetään olla niin vitun erilaista, vaikka kaikki on homogeenisintä sakkia mitä maa päällänsä kantaa.
Sit ollaan että nyyhnyyh, kun toi toinen kuuntelee tätä musaa mitä mäkin, vaikka ei se näytä siltä.[/quote:4aa4503fce]
asiaa juuri näin![/quote:4aa4503fce]
kyl-lä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Tekeekö Mokoma levyjä vain sen takia, että saa myydä t-paitoja ja huppareita?
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
MOKOMA SUOMUSÄKKI HOODIE 58.95.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Yllättävän hyvä bändi
Varikset komentavat
Tästähän on tullut yks viime aikojen suosikeista.
Varikset komentavat
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Varikset komentavat