You are not logged in.
Ei tainnu tulla Areenalle. pitänee imuttaa, koska tuli toki hinku nähdä taas!
katoin repo manin myös. on se kyllä
sit:
ei yhtä hyvä, kuin eka osa, mutta tosi hyvä silti. tän leffan pahis hans on kovempi jätkä ku die hardin hans
Last edited by DEVILETERNAL (14.03.2015 12:02)
The Imitation Game
Mutta vähän tylsää viihdepullaa ehkä leffa 3/5. Tai sitten hahmo on liian kiinnostava.
jahas, tätä pitää kuulemma mennä tänään katsomaan, no ei siinä, isot popparit ja juoma
leposi wrote:The Imitation Game
Mutta vähän tylsää viihdepullaa ehkä leffa 3/5. Tai sitten hahmo on liian kiinnostava.
jahas, tätä pitää kuulemma mennä tänään katsomaan, no ei siinä, isot popparit ja juoma
juuh ihan pl oli
ai mahoton
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
white bird in a blizzard oil ihan jeez.
Mangojauhe goddamn.
huh
selkeesti taso laskenu kahesta aikasemmasta, mut ihan hyvä vielä
Tuli myös katsottua. Tämähän on saanut legendaarisen maineen, koska se oli ollut kiellettynä ja kukaan ei ollut nähnyt sitä. Paljastui melko mitäänsanomattomaksi ja juonettomaksi kaahailuksi.
DEVILETERNAL wrote:Tuli myös katsottua. Tämähän on saanut legendaarisen maineen, koska se oli ollut kiellettynä ja kukaan ei ollut nähnyt sitä. Paljastui melko mitäänsanomattomaksi ja juonettomaksi kaahailuksi.
Ei ole ollut koskaan kiellettynä Suomessa, mutta jäi videolain jalkoihin ja sai televisioensi-iltansa vasta viime lauantaina.
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Dvd\bluray julkastiin kai viime vuonna ekaa kertaa suomessa, jotain jakelu ja oikeuksien haltija ongelmia tolla on muistaakseni ollu aika pitkään
molemmat iha jees.
Mad Max
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Dumb and Dumber To
Ekat 15 minuuttia jopa kökömpää kuin odotin, mutta sen jälkeen oli ihan symppis meno ja hyviikin kohtauksia 2½/5
Last edited by E (17.03.2015 22:36)
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
The Ladykillers
The Conjuring
Paikoitellen vähän liian jännä.
Borgríki
Last edited by leposi (19.03.2015 19:47)
Interstellar tokan kerran. Ihan hiton hyvä edelleen, näin pienemmältäkin ruudulta. Toki ei mikään täydellinen, vikat 2-3 minuuttia varsinkin tyypillistä ja jo niin nähtyä Nolanin nostatusrunkkausta Musat, avaruus, robot, Mäkkonahii ja Jessica Chastain
Last edited by E (19.03.2015 21:19)
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Aika höpsö.
väsytti eilen ihan sikana, torkahdin sohvalle ja kun olin heräilemässä sen verran että menisin oikeasti nukkumaan niin huomasin että telkkarissa alkaa joku filmi. jostain kumman syystä jäin vilkuilemaan ja niinhän siinä kävi että oli pakko katsoa loppuun, eli aika hyvähän tää oli, varsinkin kun koko homma tapahtui vain yhdessä puhelinkopissa.
koko homma tapahtui vain yhdessä puhelinkopissa.
aika kökkö.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
muistaakseni tylsä
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Addams Family Values
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Big Game
Ihan hassu.
Ihan ok, vähän tylsä.
Luokkakokous
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!