You are not logged in.
en tiedä oliko haussa vikaa mutta en löytänyt otsikkoa, lienee käsitelty yleisessä proge-spämissä, mutta kaitpa tämä bändi jos mikä ansaitsee omankin otsikon. niin sitä vaan, että losing hold saattaa sittenkin olla näiden paras biisi
Luultavasti on.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
on se. tai sitten do or die.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
on se. tai sitten do or die.
jookcha wrote:on se. tai sitten do or die.
do or die on human leaguen biisi
luulosairas on varmaan se toinen ehdokas, jos ei sitten vanha kunnon tombstone valentine.
Tuntemastani tuotannosta paras biisi on Maestro Mercy, tolta Fairyport-levyltä lempparini on Rockin' Ol' Galway.
No okei, taitaa olla jotain kymmenen vuotta siitä kun olen tätä bändiä viimeksi kuunnellut.
eihän nää mitään älytöntä kiimaa koskaan aiheuttaneet, mutta 2000-luvun alussa tuli kuunneltua suht ahkerasti just fairyportia ja nuclear nightclubia. nykyään sit ehkä kerran vuodessa kuuntelen losing holdin ja täts it.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Tykkään. Jim Prembroken soolot toimii myös.
bzort glorf bööth
Tykkään. Jim Prembroken soolot toimii myös.
tästä tuli mieleen, et jos jollain täällä on wicked ivory -levy (miel. remasteroitu) ja osais ripata mulle kappaleen tiptoe through the graveyard niin saa lähettää mp3:na kiitos
toki vois sen lainata joskus kirjastosta tai vaikka ostaa mut
nyt taas sen verran olen tästä innostunut että ostin fairyportin huuto.netistä
kommentit pembroken viimevuotisesta soolosta kiinnostais.
kommentit pembroken viimevuotisesta soolosta kiinnostais.
sehän oli otto donnerin viimeisiä, jos ei ihan viimeinen duuni ja eikös sitä ole yleisesti kehuttu? itse en ole tosin kuullut.
Uusi levy ei ennakkoon kiinnosta, mutta enköhän osta joskus. Voin tsekkailla tota Wicked Ivoryä kun seuraavan kerran olen kotona.
bzort glorf bööth
Mun ottama valokuva pääsi Kanneltalon Jim Pembroken keikkajulisteeseen. Se oli kyllä hyvä kuva.
Yksi tärkeimmistä. Jokaisella levyllä hienot hetkensä, elleivät sitten ole täyttä rautaa alusta loppuun. Ns. comeback-levyjä en ole tietenkään jaksanut edes vähää alusta.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
luulosairas on varmaan se toinen ehdokas
Meinasin jo sanoa saman.
*
kuuntelin tota beingiä, sillä tais mennä liian progeksi mulle, biisit tuntuu väkisinväännetyiltä verrattuna esim. fairyportiin.
mihinköhän tän nyt heittas, vaikka tänne
Last edited by jookcha (18.11.2015 21:09)
onpas muuten ihan sairaan kova toi pembroken nimellä hot thumbs o'riley vuonna 1972 tekemä soololevy wicked ivory, ja sillähän soittaa itse asiassa wigwamin tyypit. tosi jännä levy, mutta toimii
onpas muuten ihan sairaan kova toi pembroken nimellä hot thumbs o'riley vuonna 1972 tekemä soololevy wicked ivory, ja sillähän soittaa itse asiassa wigwamin tyypit. tosi jännä levy, mutta toimii
Grass for Blades loppuu ärsyttävästi / kutkuttavasti kesken
Mä omistin tän aikoinaan, mut en jotenki ikinä päässy siihen sisälle ja myin pois. Odotukset oli ehkä turhan korkealla.
*
Mistä tuo on ja onko tuo Jarlan teos?
toi on se jarlan uus sarjis hesarissa
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Kappas. Onhan tuo netissäkin, mutten oo hoksannu kahtua.
Joku postas facebookiin tämmösen
Ja tämmösen:
Virgin Records, Plymouth 1975
kuville
svart julkaisee muuten wiguilta sinkkuboksin (siis ihan 7"-vinskoja), ne jotkut varhaiset biisit on kyl ihan kingejä, esim. häätö ja tietty luulosairas.
Svartti julkasee vanhoja Pembrokeja. Onk nää millasia? Onko progee vai yhtä poppia ku wigut?
hezma voinee kertoa kun on niistä postaillut juttua fb:ssä