You are not logged in.
Omasta mielestäni Fincherin re-make oli aivan turha.
Ymmärrettävää, mutta musta Fincherin versio oli synkempi ja mm. siksi parempi. Pitäis kattoo tästä ruotsalaisesta toi kolmen tunnin minisarjaversio niin sais ehkä enemmän irti.
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Galaxy Quest
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Ils
Tykkäsin kovasti.
The Lego Movie
Todellakin hieno elokuva, jonka opetus lienee, ettei legoleikeissä mielikuvitusta tulisi kahlita ja tylsät aikuiset voivat pysyä niistä erossa. Everything is awesome! 4/5
Katsoin eilen Trainspottingin. Kun näin kirjastossa DVD:nä filmin, joka perustui saman kirjoittajan kirjaan, päätin katsoa sen. Kannessakin luki Trainspotting melkein yhtä isoilla kirjaimilla kuin filmin oma nimi. Kuten saattaa arvata, filmi oli jonkinlainen köyhän miehen Trainspotting. Kyllä sen silti katsoi.
Vuoden nuori muotoilija.
mut omalla tavallaan
Alien
Aliens
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Batman Forever
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Hyvä filmi. Mutta kun Bruce Willis esiintyy aikamatkustusfilmissä, niin vertailukohtana on 12 apinaa. Ja se on useimmille filmeille vähän liian kova vertailukohta.
pl
Batman Returns
how they run this show.
^Ja samalla 666. sivun eka elokuva.
20000 Days on Earth
3 Men And a Baby
vihdoinkin sain katottua. oli kyllä x 100
ihajjees
pl
The Grand Budapest Hotel
Joo, visuaalisesti tyylikäs ja persoonallinen ote, mutta tarinan jälkeen ei tullut oikein sellaista (haikeaa) fiilistä, että olis elänyt yhden ihmisen/hotellin historian käänteissä mukana, mitä oikeastaan eniten odotin. 3,5/5
Force Majeure
Hillittömän hyvä. Ehkä hitusen liikaa pituutta kuitenkin. 4/5
The Hobbit: The Battle of the Five Armies
Olihan tämä yhtä dorka ku odotin, mutta ihan viihdyttävää hömppää
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
En duva satt på en gren och funderade på tillvaron
Dollari trilogian kattomisesta alkaa olla niin kauan etten oikeen muista näitä. Eka osa on tietty kova
Paavo Pesusieni kuivalla maalla 3D Suomi-dup
how they run this show.
..tää on muuten sivu 666