You are not logged in.
Kari Aalto itse käänsi "Aina mun pitää" -kappaleen sanat kansainvälistä yleisöä varten. Käännös kuuluu näin:
//
Bands singer Kari Aalto translated "Aina mun pitää" -lyrics for PKNs international audience. Here you go:I'M DO IT
I'm do it race
I'm do it handscap
I'm do it hostels
I'm do it furgingNo coming machine
No it's television
I'm not see you my friendI'm do it home
I'm do it asking
I'm do it to food is i'm ready
I'm ready to the drinkingNo nothing in the caramellos
No do it coke
No drinking alcoholI'm do it easy
I'm do it morning
I'm do it in the my eyes
I'm do it the costel's lousch
Huh huh
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
Toi käännös tämän jälkeen voi hyvinkin päätyä jonkun maan lähetykseen finaalissa virallisena tekstityksenä.
Incredible Miracle
ja tähän myös se pyörivä hymiö.
Toi käännös tämän jälkeen voi hyvinkin päätyä jonkun maan lähetykseen finaalissa virallisena tekstityksenä.
Ainoastaan Suomi ja Viro taitaa tekstittää ja kääntää laulujen sanat.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
samulj wrote:^ Hyvä juttu. Selailin tuota kirjaa taannoin kaverin luona. Vieläköhän sitä saa jostain?
Täältä näyttäisi vielä löytyvän: http://www.kalevihelvetti.com
Tilattu!
Kovasikajuttu näyttäis olevan Areenalla seuraavat kolme kuukautta. Täytyy katsoa taas uudestaan.
http://areena.yle.fi/tv/1758942
Last edited by leposi (05.03.2015 17:21)
Kahtoin Kovasikajutun
Hoksottimeni on varmaan myöhässä, mutta olikohan tän bändin nimeämisen taustalla Kummeli / Tuomiopäivä / Pertti Keinosen nimipäivä????
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Se on mielenkiintoista, ei ollakaan ennen oltu postimerkissä, sanoo puolestaan Sami Helle.
Samin tyynelle suhtautumiselle asiaan
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
oliko se pkn:n euroviisusemifinaalin päivämäärä jo tiedossa?
oliko se pkn:n euroviisusemifinaalin päivämäärä jo tiedossa?
KVG: 19.5.2015 reikä reikä.
uusi kokoelma soimaan heti aamulla, jumalauta mechelininkadulla-biisin kitarat
Pertti Kurikan nimipäivät: hylkiöt, jotka pakottivat maailman muuttumaan
tänään semifinaaleissa
Luin jutun paperiversiosta ja oli hyvä.
bzort glorf bööth
Viimeinen vuosi. Keikkoja jonkin verran luvassa.
Marraskuussa viimeinen albumi pihalle. Äänitykset hyvällä mallilla.
Vihoviimeinen keikka 26.12.2016 Tavastialla, päivä jona Pertti täyttää 60v.
Letkukytkentöjä-albumi tulee lokakuun aikana LP:nä (gatefold), cd:nä (digipack) ja kasettina. Hikinauhat julkaisee. Sinkkulohkaisu Kännissä kotiin, aamulla töihin tulee myös. Keltainen vinyyli.
aamulehdessä muuten sen verran mielenkiintoinen arvio uudesta levystä että ostoslistalle meni että pätkähti: Arvio: Tähän on hyvä lopettaa Pertti Kurikan Nimipäivät uudistui jäähyväislevyllään
Pikku kakkosta katson itsekin. Paljon hyvää shittiä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Hiplasin uutta keltsussa, mutta en jostain syystä ostanut. Joulun vikalle keikalle on mentävä, koska sopivasti myös silloin vapaata seuraavanakin päivänä, joten voi ottaa märkää. Oonko vaan kerran nähny nää livenä ja sekin oli Sheffieldissä.
Onko toi 26.12. oikeesti tapahtumassa? Joskus näin sen Tavastian sivuilla. Nyt sitä ei näy. Bändin sivuilla skulaa ja radiossa Kari ja Sami kans siitä höpis.
Edit: ihan vain siksi, että Taakibörstaa samana päivänä tavalla.
Last edited by leposi (18.10.2016 18:13)
Onko toi 26.12. oikeesti tapahtumassa? Joskus näin sen Tavastian sivuilla. Nyt sitä ei näy. Bändin sivuilla skulaa ja radiossa Kari ja Sami kans siitä höpis.
Edit: ihan vain siksi, että Taakibörstaa samana päivänä tavalla.
P.s. Pieni uutinen:
PERTTI KURIKAN NIMIPÄIVÄT EI SOITA VIIMEISTÄ KEIKKAANSA TAVASTIALLA 26.12.
Tavastia siirsi bändin syrjään ja otti räppiä tilalle. No,jossain muualla sitten. Jos jaksaa.