You are not logged in.
Jee!
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
hyi miten hirvee ja mitäänsanomaton se satiaissirkus, mikä onni että hävis, ja shava jäi onneksi koko kisan viimeiseksi
äänestin kurikkaa 2 kertaa ja oopperaa kerran
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Kurikka ykkönen, opera kolmonen ja Satin Circus helvetin kaukana pisteissä ekasta sijasta. Tässä kävi lopulta just niin kuin toivoinkin!
Incredible Miracle
Kovin UMK-finaali koskaan, myös lopputuloksen osalta
mukana toki myös sysimustaa mitäänsanomatonta paskaa, mutta sehän kuuluu kupletin luonteeseen
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Toi Shava on ihan vitun hirveä bändi.
nyt kiinnostaa mikä tossa on niin kauheaa? Nehän tekee aika tyylipuhdasta pöhköbhangraa, vaan suomeksi, ja erittäin paneutuneesti. Myös se "vekkuli asenne" on suoraan alkuperäisen skenen hengen mukainen. Punjabihommat on ns. hallussa. Konseptissa ei mun mielestäni ole mitään vikaa, tosin tykätähän siitä ei kenenkään tarvitse
mua ainakin alkoi rasittaa sen laulajan virnuilu ja biisikin muuttui lisäkuunteluilla koko ajan ärsyttävämmäksi, mutta makuasioita kai sitten.
suurin juttu johon kuitenkin pitäisi kiinnittää huomiota on, että mitä ihmettä sinne lavalle raahataan kymmenittäin porukkaa, kun tiedossa on, ettei varsinaisissa kisoissa saa olla kuin 6 ihmistä lavalla. mun mielestä tohon pitäis jonkun puuttua jatkossa.
mua ainakin alkoi rasittaa sen laulajan virnuilu ja biisikin muuttui lisäkuunteluilla koko ajan ärsyttävämmäksi, mutta makuasioita kai sitten.
suurin juttu johon kuitenkin pitäisi kiinnittää huomiota on, että mitä ihmettä sinne lavalle raahataan kymmenittäin porukkaa, kun tiedossa on, ettei varsinaisissa kisoissa saa olla kuin 6 ihmistä lavalla. mun mielestä tohon pitäis jonkun puuttua jatkossa.
joo, biisistä ärsyyntyminen on todella OUKEI mut oon huomannu että jengi pitää tuota jonain apinointipelleilynä tai jonain kun tyypit on kuitenkin ihan tohkeissaan bhangrasta ja tuntevat homman läpikotaisin ja melko tosissaan vuosikausia veivanneet tuota juttuu myös punjabilaisten tyyppien kanssa. Siihen tekee mieli aina vähän puuttua.
Toki puollustelen eritoten koska meidän tyttöjen suosikkiorkesteri
psykokarkki wrote:mua ainakin alkoi rasittaa sen laulajan virnuilu ja biisikin muuttui lisäkuunteluilla koko ajan ärsyttävämmäksi, mutta makuasioita kai sitten.
joo, biisistä ärsyyntyminen on todella OUKEI mut oon huomannu että jengi pitää tuota jonain apinointipelleilynä tai jonain kun tyypit on kuitenkin ihan tohkeissaan bhangrasta ja tuntevat homman läpikotaisin ja melko tosissaan vuosikausia veivanneet tuota juttuu myös punjabilaisten tyyppien kanssa. Siihen tekee mieli aina vähän puuttua.
Toki puollustelen eritoten koska meidän tyttöjen suosikkiorkesteri
virnuilu on suoraa hommagea intialaisten laulajien maneereille. Ei se nyt välttämättä kaunista katseltavaa ole
Kalossimies wrote:Toi Shava on ihan vitun hirveä bändi.
nyt kiinnostaa mikä tossa on niin kauheaa? Nehän tekee aika tyylipuhdasta pöhköbhangraa, vaan suomeksi, ja erittäin paneutuneesti. Myös se "vekkuli asenne" on suoraan alkuperäisen skenen hengen mukainen. Punjabihommat on ns. hallussa. Konseptissa ei mun mielestäni ole mitään vikaa, tosin tykätähän siitä ei kenenkään tarvitse
Joo no siis myönnettäköön, että niillä on genre hallussa ja Kiureli todellakin on alansa spesialisti, mut emmätiiä, ehkä koko toi konsepti tuntuu vaan niin "väärältä" suomeksi. Tältä ehkä tuntui kun räppiä alettiin tehdä suomeksi tai jotain. Mut toisaalta mulla on myös jonkinlainen henkilökohtainen grudge koko bollywoodhassuttelua kohtaan, että tavallaan oon jäävi sanomaan Mut tehkööt tuota jos tykkäävät ja Kurikka meni joka tapauksessa Wieniin ja ei tartte hävetä ja TÄTS IT!
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Pope wrote:Kalossimies wrote:Toi Shava on ihan vitun hirveä bändi.
Joo no siis myönnettäköön, että niillä on genre hallussa ja Kiureli todellakin on alansa spesialisti, mut emmätiiä, ehkä koko toi konsepti tuntuu vaan niin "väärältä" suomeksi. Tältä ehkä tuntui kun räppiä alettiin tehdä suomeksi tai jotain. Mut toisaalta mulla on myös jonkinlainen henkilökohtainen grudge koko bollywoodhassuttelua kohtaan, että tavallaan oon jäävi sanomaan Mut tehkööt tuota jos tykkäävät ja Kurikka meni joka tapauksessa Wieniin ja ei tartte hävetä ja TÄTS IT!
HYVÄKSYN SELITYKSEN
Nyt sitten odotellaan kokkarilan tämänvuotista avautumista.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Tais muijalla mennä vähän hiekkaa pilluun.
Incredible Miracle
voimia @SallaW98
No ootteks nyt tyytyväisiä?? Poisyin kaikki ilkeet twiitit mit oon silti sitä mieltä et siel olis ollu parempia esiintyjiä ku pkn
— Salla (@SallaW98) 28. helmikuuta 2015
Hyvästi
— Salla (@SallaW98) 28. helmikuuta 2015
@PoetsOfTheFall is life
En kattonu kun sen ekan karsintajakson, mut hyvä et PKN voitti.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
En ole seurannu ollenkaan. PKN:nkin biisin kuuntelin vasta äsken ekaa kertaa. Hienoa, että voittivat, täytyy ehkä kattoa Viisut. Luin tästä topsusta edellisen sivun ja rupes kiinnostaa tää parjattu Shava. Oon pari videoo kattonu ja tää ideahan on ihan huikea! En tiedä rupeisko ärsyttää pidemmän päälle vai intoutuisinko niin, et ostaisin jopa levyn.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Ja nyt neljä biisiä kuunneltuani huomaan, et lyriikat on nimeomaan suomalaisia (helsinkiläisiä). Herzigassa aamubussissa. Huvittaa, kun Suomi ja bollywood ei kohtaa ollenkaan.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Shavan meiningille tuon yhen kappaleen perusteella täältäkin
Joku euroviisufani tai tumblr:ssa aikaansa viettävä: onko Satin Circusin blondin kitaristin ääntenlaskennan aikaisesta pään keinuttelusta ja jalkojen heiluttelusta jo jotain giffiä?
bzort glorf bööth
En ole seurannu ollenkaan. PKN:nkin biisin kuuntelin vasta äsken ekaa kertaa. Hienoa, että voittivat, täytyy ehkä kattoa Viisut. Luin tästä topsusta edellisen sivun ja rupes kiinnostaa tää parjattu Shava. Oon pari videoo kattonu ja tää ideahan on ihan huikea! En tiedä rupeisko ärsyttää pidemmän päälle vai intoutuisinko niin, et ostaisin jopa levyn.
*
shavahan on siis todellakin meidän tyttöjen suosikkibändi, te ootte NIIN samixii joka suhteessa
Joku euroviisufani tai tumblr:ssa aikaansa viettävä: onko Satin Circusin blondin kitaristin ääntenlaskennan aikaisesta pään keinuttelusta ja jalkojen heiluttelusta jo jotain giffiä?
ei löytyny mut tämmönen oli
hiirimattona wrote:Joku euroviisufani tai tumblr:ssa aikaansa viettävä: onko Satin Circusin blondin kitaristin ääntenlaskennan aikaisesta pään keinuttelusta ja jalkojen heiluttelusta jo jotain giffiä?
bzort glorf bööth
Pope wrote:hiirimattona wrote:Joku euroviisufani tai tumblr:ssa aikaansa viettävä: onko Satin Circusin blondin kitaristin ääntenlaskennan aikaisesta pään keinuttelusta ja jalkojen heiluttelusta jo jotain giffiä?
rillipään takana taputtava nainen
Suomi esiintyy Euroviisujen ensimmäisen semifinaalin viidentenä!