You are not logged in.
Norlan ja Pertti ekasta kuuven satsista ainoot hyvät, muut ihan kauheeta paskaa.
Smama. Olipas kaameeta paskoo
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Neljäntenä esiintynyt jotain & myrsky oli sakeinta paskaa ikinä. Vihaan.
Tää oli minusta sysipaskan esiintyjäkaartin sympaattisin esitys.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Juma mitä käppää seuraavassa karsinnassa.
bzort glorf bööth
Uudet housut ja paita wrote:Neljäntenä esiintynyt jotain & myrsky oli sakeinta paskaa ikinä. Vihaan.
Tää oli minusta sysipaskan esiintyjäkaartin sympaattisin esitys.
Liikaa yrittämistä ja poseerausta mun makuun, plus käppäsiä ja väkinäisen olosia mooveja joista tuli sellanen olo et niitä tehdään koska sellasia pitää olla. Meni ihan täysin sietokyvyn yli. En muista biisistä mitään Jos kuulen sen radiosta ens viikolla niin saatan olla että hei täähän on kiva mistäs tää olikaan tuttu
se hattuäijä oli aika nolo, mut muuten toi pihka & myrksyn biisi oli ihan kiva. sitä nimeä vaan mietin kun ne puhui kuinka se oli keksitty, niin olishan pihkamyrsky ollut noin sata kertaa parempi nimi, mut toisaalta tommonen nössö pihka ja myrsky sopi noille varmaan paremmin
satin cirkus oli ihan hirvee, ja ihan pelottaa et niillä saattaa olla mahikset voittoon, en kyl tajua miksi ihmeessä. pakko kai äänestää sit loppukilpailussa että PKN pääsee wieniin.
esikatselun perusteella viikon päästä jatkoon selkeästi shava, siru ja opera skaala mut aika hirveetä tuubaa noikin, ne muut vaan oli vielä kammottavampia
Ihan hauska dokkari. Mukana myös nolla-Kojo.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Neljäntenä esiintynyt jotain & myrsky oli sakeinta paskaa ikinä. Vihaan.
Ihan vitun hirveä oli kyllä, tosin Satin Circusin onedirection-henkiset oo-oo-oo:t vei kyllä paskuuspokaalin. Hyi saatana että vihasin musiikkia taas hetken Se Kasimirin veli oli semmosta perusjoutavaa nuotiokitarointia, ja se Notorious B.I.G.:in veli taas niin muotovaliota jöötiä että haukotutti, vaikka olikin Kurikan jälkeen erän paras. Hetken aikaa mietin että olikos siellä muita, mut olihan siellä se Hansbasso, joka unohtui heti (m.o.t.), minkä lisäksi se Hans ei näyttänyt yhtään Hansilta. Kurikan biisi on vähän tylsä, mutta totta kai ne pitää saada Wieniin
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
On sitä ennenkin ylivoimaiselta ykkössuokilta vaikuttanut ehdokas jäänyt rannalle. Esim. Nightwish, tosin tuossa tapauksessa se oli bändille ainoastaan hyvä juttu. Mut Kurikalla oli tässä ihan aito statement. Jumalauta mun veli on down, eli en todellakaan tahdo Satin Circusta edustamaan viisuihin saatana perkele.
Incredible Miracle
Kerro mulle sun mustelmista
No eipä kauheesti kiimoittanu nää nyt, mutta Jouni Aslakki ja Ooppera Skaala kyllä tästä porukasta parhaat selekeesti.
ooppera skaala tai siru, vaikka samapa tuo kun pertti kurikka sinne menee tai muuten
mietin vaan et eiks sillä mäkkärin kassalla oo mitään itsesuojeluvaistoa, ei tommosella amatöörilaululla pääse suurille estraadeille jouni aslakilla hipsterilaseineen ja -partoineen tarttuva biisi mut ihan vitun ärsyttävä myös
shava oli aluksi ihan symppis mut tässä vaiheessa jo inhoan
Koska on seuraava äänestysmahdollisuus? Edellinen meni ohi, kun olin ulkomailla kännäilemässä.
pääasia että kahden viikon päästä (28.?) on äänestämässä kurikka voittoon.
pääasia että kahden viikon päästä (28.?) on äänestämässä kurikka voittoon.
Kännissä silloinkin, mutta sentään isänmaalla, että ehkä osaa äänestää.
psykokarkki wrote:pääasia että kahden viikon päästä (28.?) on äänestämässä kurikka voittoon.
Kännissä silloinkin, mutta sentään isänmaalla, että ehkä osaa äänestää.
kurikalle äänet
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Toi Shava on ihan vitun hirveä bändi.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Nyt oli niin huonoa musiikkia kaikki, että en vois äänestää ketään. Kolme viimmestä kai osas hommansa vaikka biisit oliki huonoja, että kai ne sitte.
Nyt oli niin huonoa musiikkia kaikki, että en vois äänestää ketään. Kolme viimmestä kai osas hommansa vaikka biisit oliki huonoja, että kai ne sitte.
tarkoitat varmaan kolme ekaa, voi vitun tyhmä paskakansa kun aikuinen ei päässyt jatkoon, ainoa oikeasti hyvä biisi koko kisassa ja tyylikäs vaihtoehto jolla suomi olis saanu zero points
ja mitä vittua toi viimeinen jatkoonpääsijä, lavalla noin sata tyyppiä spektaakkelissa, jos loppukilpailussa ei saa olla kuin 6 niin mitä vittua karsinnoissa ylimääräinen porukka, dopingiin verrattavaa toimintaa
pertti kurikka voittoon, tai hätätapauksessa ooppera, muuten voi jättää vaikka väliin koko kisat
Tiesin tän ryhmän olevan pelkkää paskaa. Ton Aikuisen musavideo on mahtava, mutta itse lavaesitys oli tylsä. Oikeastaan kukaan näistä ei esiintynyt uskoakseen voittavansa tän vuoden UMK:n, vaan he olivat siellä vaan "täyttämässä rosteria".
Incredible Miracle
Miespuolinen juontaja näyttää Trololo-mieheltä.
Ja ketäs tänään äänestetään?
Incredible Miracle
retorinen kysymys, vaikka kyllä mun mielestä sen oopperankin sinne kehtais lähettää, mutta pääasia ettei sitä mitäänsanomatonta satiaissirkusta. täältä siis ääni toki kurikalle, ja taidanpa tällä kertaa tavoistani poiketen äänestää ihan oikeasti.
Pekka ja Pätkä Bollywoodissa. Eivät sentään lankanneet naamojaan.
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
Ja ketäs tänään äänestetään?
ÄÄNESTÄKÄÄ
Olen tälleen lauantaisin kanasurffaillut aina välillä ja mulla oli mennyt sekaisin missä ohjelmassa Angelo De Nile oli kisaamassa/hahmona.
bzort glorf bööth
Angelo De Nile
Tää oli kyllä huikea. Maailman paras taiteilijanimi ainakin.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Hyi saatanan Satan Circus