You are not logged in.
forssto lähti hakee kivääriä kaapista?
ed: tämä siis pistooli-peteä edeltäneille kirjoittajille
En tunne oikeastaan kumpaakaan, mutta Go West oli HittiBuumin parhaita biisejä.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
En tunne oikeastaan kumpaakaan, mutta Go West oli HittiBuumin parhaita biisejä.
Melko sama, paitsi että PSB:n paras biisi on It's a Sin. NO-tietämyksenikin taitaa rajoittua Blue Mondayhin joka toki on loistokappale.
Eli omalla kohdallani homma kiteytyy kahden biisin väliseksi taistoksi...
Sent from my iPhone 16
kultivoituneen ulkonäköni alla asuu pikku lädi
On nähty ja kuultu
Mut siis Pet Shop Boys tietysti, urpot!
Luulin muuten vaan otsikon perusteella että täällä runkut kisailee joidenkin foorumimoduulien parhaudesta...
Mangojauhe goddamn.
[quote:e17096fead="börjeslandet"] kultivoituneen ulkonäköni alla asuu pikku lädi[/quote:e17096fead]
On nähty ja kuultu
Mitäs vittua? Okei oon lädi ulkonäöstä nössöön aivooni asti.
en ole kolmekybänen emoboy
"Olen feministi, paitsi humalassa"
Mangojauhe goddamn.
No onhan New Order nyt ihan vitusti parempi bändi jos totta puhutaan.
Molemmat hienoja, mutta ääni PSB:lle biiseistä ja lyriikoista.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Tämähän on muutenkin päivänselvä asia, ja New Order oli ensinkin.
näinhän se on
molemmat hyviä mutta ääni new orderille biiseistä ja lyriikoista + kaikesta muusta,
MAAILMAN PARAS PÄNDI!!!!!!1
Oot vaan liian
osataksesi
Mangojauhe goddamn.
Kerron pari argumenttia joiden takia äänestin maailman parasta yhtyettä enkä toiseksi parasta. Manchester voitti Lontoon.
New Order on puhtaammin pilke silmäkulmassa (räkäisytäänet, why dont you piss offit jne)
New Order on vielä enemmän pioneerin roolissa kuin PSB.
New Orderin musiikki on monipuolisempaa kuin PSB:n.
New Order on osa Factory Recordsin historiaa.
New Order käytti levytulonsa Haciendaan.
New Order on enemmän "perhe" kuin PSB.
New Orderin manageri oli Rob Gretton.
New Order on tarpeeksi cunt vittuillakseen milloin kenellekin.
New Orderin laulajalla on paremmat tanssiliikkeet.
New Order teki musiikkia Arthur Bakerin kanssa jo silloin kun PSB vielä jutteli keskenään elektroniikkakaupassa.
Pet Shop Boys sisältää hienoja popmelodioita, sanontoja biisinniminä, Chris Lowen, nenään laulavan snobitoimittajan, uskallusta, tyyliä, glamouria ja hienoja albumeita.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Pet Shop Boys on kauniimpaa ja tyylikkäämpää ja taidokkaampaa ja tanssittavampaa ku New Order. Vaikka on NO myös aika
Silti ei sykähdytä syndäntäni ja muita ruumiinosia läheskään yhtä tehokkaasti kuin PSB.
Saahaanko me tästä oma 2000-luvun blur/oasis-taisto jee?!
Mangojauhe goddamn.
Tätä äänestystä piti miettiä kauemminkin kuin nanosekunti, mutta New Order sai äänen, koska useempi levy hyllyssä ja True Faith.
[quote:ccbc4cfabc="aqzu"]Kerron pari argumenttia joiden takia äänestin maailman parasta yhtyettä enkä toiseksi parasta. Manchester voitti Lontoon.
New Order on puhtaammin pilke silmäkulmassa (räkäisytäänet, why dont you piss offit jne)
New Order on vielä enemmän pioneerin roolissa kuin PSB.
New Orderin musiikki on monipuolisempaa kuin PSB:n.
New Order on osa Factory Recordsin historiaa.
New Order käytti levytulonsa Haciendaan.
New Order on enemmän "perhe" kuin PSB.
New Orderin manageri oli Rob Gretton.
New Order on tarpeeksi cunt vittuillakseen milloin kenellekin.
New Orderin laulajalla on paremmat tanssiliikkeet.
New Order teki musiikkia Arthur Bakerin kanssa jo silloin kun PSB vielä jutteli keskenään elektroniikkakaupassa.
Pet Shop Boys sisältää hienoja popmelodioita, sanontoja biisinniminä, Chris Lowen, nenään laulavan snobitoimittajan, uskallusta, tyyliä, glamouria ja hienoja albumeita.[/quote:ccbc4cfabc]
asiakirjoittelulle
mutta tulipa hienoja hetkiä petsareistakin mieleen. mm. ruisrockin mahtava keikka.. ja maailman hienoin välispiikki, neil tennant esittelee yhtyeen jotakuinkin "[esittelee muut tyypit]and that's chris lowe on the keyboards, my name is neil tennant, we are the pet shop boys, we love you [lunttaa biisilistasta paikan nimen] tyyyr-kyy"
priceless.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Saahaanko me tästä oma 2000-luvun blur/oasis-taisto jee?!
Blur on muuten parempi. Joku muu saa tehä pollin.
[quote:73b420efb5="tiptoo"]Saahaanko me tästä oma 2000-luvun blur/oasis-taisto jee?![/quote:73b420efb5]
Mikäs tässä on vikana?
http://www.tosviol.net/ss/viewtopic.php?t=1466
Mikä seuraavaksi? Raptori vs. Pääkköset? MC Hammer vs. Vanilla Ice? Snap vs. Technotronic?
Tero saatana, s'olet gay!
Myönnnän, että äänestin ei NO:lle, jo eilen...
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Myönnnän, että äänestin ei NO:lle, jo eilen...
eino grön -topicissa nämä
[quote:c472c4179b="tiptoo"]Saahaanko me tästä oma 2000-luvun blur/oasis-taisto jee?![/quote:c472c4179b]
blur parempi selvinpäin. oasis taas parempi kännissä.
[quote:5bd7603a77="börjeslandet"][quote:5bd7603a77="tiptoo"]Saahaanko me tästä oma 2000-luvun blur/oasis-taisto jee?![/quote:5bd7603a77]
Blur on muuten parempi. Joku muu saa tehä pollin.[/quote:5bd7603a77]Mikäs tässä on vikana?
http://www.tosviol.net/ss/viewtopic.php?t=1466Mikä seuraavaksi? Raptori vs. Pääkköset? MC Hammer vs. Vanilla Ice? Snap vs. Technotronic?
kyl se on raptori vs. hausmylly. tästähän oli jo puhetta.
ja sit perään AIDS vs Ebola...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Äänestän NO:ta, koska sillä on enemmän biisejä, joista on ihania muistona (Regretin tanssiminen miljoona kertaa kesäisin) ja muutenkin suhde NO:hon on paljon henkilökohtaisempi. Mutta tää topicci sai mut kuuntelemaan enemmän Pet Shop Boysiä kuin viimeiseen kahteen vuoteen yhteensä. ja nyt In Suburbia soikin päässä jo toista päivää.
Regret
MAAILMAN PARAS PIISI!!!!!1
(okei, sanoin saman world in lotionista. mutta joo, NO on niin henkilökohtaisesti KOSKETTAVA juttu, niiden musa tulee sydämestä ja ne vaan on aina ja ikuisesti parhaita!!1)
pet shop boysitkin ihan jees, kuten olen toisaalla toitottanut, kokoelmaa hankittu, harkitsen varsinaisten albumien ostoa jne mut silti... ne on vaan joku pändi tms.
[quote:ceb573cdb6="börjeslandet"][quote:ceb573cdb6="tiptoo"]Saahaanko me tästä oma 2000-luvun blur/oasis-taisto jee?![/quote:ceb573cdb6]
Blur on muuten parempi. Joku muu saa tehä pollin.[/quote:ceb573cdb6]Mikäs tässä on vikana?
http://www.tosviol.net/ss/viewtopic.php?t=1466Mikä seuraavaksi? Raptori vs. Pääkköset? MC Hammer vs. Vanilla Ice? Snap vs. Technotronic?
Hups, oon näköjään lukenu musaspämmiä vaan vaihtelevalla mielenkiinnolla. Äänestin bluria ja raptoria. Mulle
Ei minulla ole mitään New Orderia vastaan, mutta jos vastassa on Pet Shop Boys, niin valinnasta ei ole kahta sanaa. Kaljalla ja vuosikertaviinillä on tietenkin omat käyttötilanteensa, mutta loppujen lopuksi kalja on silti vain kaljaa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Ei minulla ole mitään New Orderia vastaan, mutta jos vastassa on Pet Shop Boys, niin valinnasta ei ole kahta sanaa. Kaljalla ja vuosikertaviinillä on tietenkin omat käyttötilanteensa, mutta loppujen lopuksi kalja on silti vain kaljaa.
Koko hommalle mahti-SMAA.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:292aa35d31="ginipoika"]Ei minulla ole mitään New Orderia vastaan, mutta jos vastassa on Pet Shop Boys, niin valinnasta ei ole kahta sanaa. Kaljalla ja vuosikertaviinillä on tietenkin omat käyttötilanteensa, mutta loppujen lopuksi kalja on silti vain kaljaa.[/quote:292aa35d31]
Koko hommalle mahti-SMAA.
Ette vaan osaa, mutta ei se mitään. Annan teille osaamattomuutenne anteeksi.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"