You are not logged in.
psykokarkki wrote:pet shop boys soittaa sitten flowssa
Mukava olisi nähdä, mutta eikös nää soittaneet pari vuotta sitten siinä keskiviikon pre-concertissa?
Ei tietääkseni, ovat esiintyneet Porin jatseilla ja Ruississa ainakin tässä parin viime vuoden sisään.
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
hiirimattona wrote:psykokarkki wrote:pet shop boys soittaa sitten flowssa
Mukava olisi nähdä, mutta eikös nää soittaneet pari vuotta sitten siinä keskiviikon pre-concertissa?
Ei tietääkseni, ovat esiintyneet Porin jatseilla ja Ruississa ainakin tässä parin viime vuoden sisään.
Ok! Menee sekaisin nämä kaikki keikat, joista vain lukee netistä.
bzort glorf bööth
Jaa War On Drugs. Vois jopa harkita paikalle saapumista...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Ostin sitten 3 päivän lipun, pakko tuhlata kulttuurisetelit johonkin.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Ostin sitten 3 päivän lipun, pakko tuhlata kulttuurisetelit johonkin.
Kuulostaa ensimmäisen maailman ongelmalta... Itsehän en ole koskaan mistään mitään kulttuuriseteleitä saanut, mutta jos nuo päiväliput nyt ei yli satasta maksa ja War On Drugs soittaa joko pe tai la niin saatan tosiaan lipun ostaa. Onko kenelläkään aavistusta missä vaiheessa päiväkohtaiset ohjelmat julkaistaan? Varmaan kuitenkin kohtuullisen pian?
<@DBGene> senkin karkki
No ei kai ny hetkeen vielä. Esiintyjiäkin taitavat julkaista vielä aika paljon.
Last edited by Hassuttelija (17.03.2015 10:03)
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
päiväkohtaiset julkaistu:
sunnuntai harkintaan!
Mangojauhe goddamn.
taitaa tältä vuodelta jäädä väliin
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Kappas. Perjantailippu ostettu. En kyllä tiiä paljoa muuta noista kuin War On Drugsin ja Lännen-Jukan
<@DBGene> senkin karkki
alkaa vähän huolestuttaa toi kattaus millon julkaistaan lisää?
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
^ samaa
alkaa olla räppiä ja elektroa ihan tarpeeks, seuraavaks pliis jotain muuta!
voisivat kyllä vähintään sen riden hommata tonne, jos kerran se panda bear on täysin mahdoton
Jottain rokkihommia tohon pittäis kyllä saaha. Built to Spill?
how they run this show.
Pet Shop Boys
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Pet Shop Boys
Kelpaa mulle! Onneks en mennyt viime kesänä Pori Jazzeille näiden takia.
Pet Shop Boys
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Flow'n sivuilla lapparin mainos. Sitäkö sitä sit 7:n hintaan juuaan kolme päivää, kun esiintyjäkaarti on vähän vaisuhko :pray:
how they run this show.
Oiskohan nää julkistamassa vielä jotain isoa kalaa? Jos toi runko on nyt tossa, niin voi
how they run this show.
luulis että sieltä vielä jotain tulis, eri asia onko mitään mielenkiintoista
no kai siellä se "skene"-osasto vielä eli jotain kokeellista hörhöilyä, vai onkohan sekin lopetettu ku kaikki fonal-tyypit on jo siellä nähty
aika pahasti otetaan ennakkolipun ostajaa takaapäin tässä. varmaan myyn mun piletin jos tonne ei oikeesti tuu ketään
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
eiks yleensa lopullinen ohjelma oo julkistettu toukokuussa? veikkaisin et 1/3 ohjelmasta viel uupuu. ostan sun lipun ray jos otat ylivilkkaan terrierin ja sekavaa englantia puhuvan espanjattaren flow-viikonlopuksi vaihdossa
Mangojauhe goddamn.
aika pahasti otetaan ennakkolipun ostajaa takaapäin tässä. varmaan myyn mun piletin jos tonne ei oikeesti tuu ketään
Samoil fiilareil, mut ehkä tuolla pittää käyä kääntymässä, kun ennen en oo ollu.
Ärsyttää vaan, kun esim. näiden facebook-päivityksetkin on tätä osastoa, kun pitäs kiinnittää kovia nimiä esiintyjäkaartiin:
Hurraa! Flow Festival voitti hopeaa digitaalisesta muotoilusta Grafian järjestämässä markkinointiviestinnän ja graafisen muotoilun Vuoden Huiput -kilpailussa! Tuomaristo kehui verkkosivujen välittävän urbaania tunnelmaa inspiroivalla, yksinkertaisella ja informatiivisella tavalla.
how they run this show.
Jonain päivänä vielä
Tuomaristo kehui pressujen välittävän urbaania tunnelmaa inspiroivalla, yksinkertaisella ja informatiivisella tavalla.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Lisää postauksia foodista faceen!
bzort glorf bööth
Tänä vuonna Tiivistämön lavalle nousevat Lorentz, Death Team, Musta Paraati, Kesä, Shadowplay, Hisko Detria, Kairon; IRSE!, E-Musikgruppe Lux Ohr, Lasten Hautausmaa, Lokit, Seksihullut, Maaseudun Tulevaisuus, Have You Ever Seen The Jane Fonda Aerobic VHS?, Cats of Transnistria, Cityman, Likanen Etelä, Sairas T, OD Kokemus, OMalley ja Ronskibiitti.
onks tää nyt se entinen "fonal"-lava? no onhan tossa pari ihan mielenkiintoistakin mukana, mut taitaa olla kyllä tätä menoa ankein flow tulossa
Väliin jää, jos ei saa ilmaista pilettiä jostain.
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Joo ei oo Ride tulossa näihin geimeihin Kuulin huhua, että Neutral Milk Hotel olisi yrittänyt ottaa viime vuonna yhteyttä, mutta varmaan just sillon oli näillä tunareilla ollu kesken Palefacen NYT KOLISEE! -spektaakkelin ideapaja ja eivät olleet ehtineet vastata tiedusteluihin :biggrin::center: