You are not logged in.
Siis mitäs vittua, missäs tuo Mustan paraatin jäbä sit laulaa? Nolla nolla nollassako? Mitenhän mä oon nää näin sekottanut, kun mulla on ollut käsitys, että Lamalla on ainakin joku linkki Mustaan paraatiin?
Siis mitäs vittua, missäs tuo Mustan paraatin jäbä sit laulaa? Nolla nolla nollassako? Mitenhän mä oon nää näin sekottanut, kun mulla on ollut käsitys, että Lamalla on ainakin joku linkki Mustaan paraatiin?
Näin juuri. Ei kai niillä mitään varsinaista yhteyttä ollut muistaakseni.
No siis Laman Epe laulaa Pasta Muraatin kakkosalbumilla.
SOSDO MASSA KOMOROSSA
[quote:0b94d4618e="Junkieman"]Siis mitäs vittua, missäs tuo Mustan paraatin jäbä sit laulaa? Nolla nolla nollassako? Mitenhän mä oon nää näin sekottanut, kun mulla on ollut käsitys, että Lamalla on ainakin joku linkki Mustaan paraatiin?[/quote:0b94d4618e]
No siis Laman Epe laulaa Pasta Muraatin kakkosalbumilla.
Aa, ilmankos mä oonkin sekottanut nää. Sitä paitsi musta Jorella ja Epellä on vähän samantapaiset äänet. Ei ihan, mutta vähän. Muistan kiinnittäneeni tähän jo aikoinaan huomiota Nolla nolla nollan ja Laman kanssa.
justiinsa sama ku junkiemanilla. sen verran tsekkasin luotettavasta lähteestä että jorekin on laulanu lamassa, ainaki piisissä turpa kiinni ja nussi
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
justiinsa sama ku junkiemanilla. sen verran tsekkasin luotettavasta lähteestä että jorekin on laulanu lamassa, ainaki piisissä turpa kiinni ja nussi
Korjasin
mä löysin noi molemmat älppärit pari vuotta sitten erään pikkukaupungin fida-lähetystorilta 4 eurooh/chipale. epäilen klassista tapausta, jossa joku vanha punkkari vetäny od:t ja mutsi vieny levyt hyväntekeväisyyteen, mut tiedä sit. hyviä ovat molemmat, mut peilitalossa aika roimastikin parempi ku käärmeet.
mä löysin noi molemmat älppärit pari vuotta sitten erään pikkukaupungin fida-lähetystorilta 4 eurooh/chipale.
Just oikee mesta hankkia noi.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Suomen postpunk-ylpeys suurennuslasin alla Miltä kuulostaa Musta paraati brittikriitikon korviin?
ja nää tosiaan soittaa ensi kesänä ainaki provinssissa ylpön johdolla, missä njassa?
Muistan nähneeni Mustan Paraatin Ankkarockissa vuonna 2001. Sillä keikalla vokaalistin virkaa hoiti Ylpön lisäksi myös Kalle Ahola. Puka Oinonen soitti Sakun lisäksi toista kitaraa. Oli helteinen kesäpäivä
Tuossa ei mainittu että Jyrki 69 on uusi laulusolisti.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
psykokarkki wrote:Tuossa ei mainittu että Jyrki 69 on uusi laulusolisti.
apua
musta pa raati? entäs me sorretut valkoiset, mites meidän valkoiset äänentoistotarpeet?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
tigrushka wrote:psykokarkki wrote:Tuossa ei mainittu että Jyrki 69 on uusi laulusolisti.
apua
KÄÄK! vaik tuskimpa oisin jaksanu enää kuunnella muutenkaan. Peilitalossa tuli joskus teininä hommattua ja diggailtua, markka-aikana oli 80 mk käytettynä Black & Whitesta, ja samalla Hki reissulla tarttui Laman lp 100 mk:lla. Ne oli siihen aikaan kovia hintoja. Nykyisin nuo mk:t voisi melkeen korvata :llä... (myin nuo tosin pois jo liian varhain, mut taisin saada silloin tarpeeksi kuitenkin, että sain kustannettua muuta silloiselle ajalle sopivaa hörhöilyä...)
melkoisen hämmentävää meininkiä.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
aika rasistinen nimi tää Musta P.A. Raati
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!