You are not logged in.
Beck?
Mites nyt ku arvasin oikein täällä jo ennen varsinaista skabaa? Saanko 3 day VIP?
en ole kolmekybänen emoboy
Jee War on Drugs
Joutuuko tässä nyt ensimmäistä kertaa menemään Flow-festareille Onhan tuolla aiempinakin vuosina ollut bändejä joita olisin halunnut nähdä, mutta yleensä me ollaan kesälomareissulla tuohon aikaan. Eikä tällaiset isot tapahtumat ole ihan mun kuppi teetä, mutta mutta, katsellaan sitten kun ohjelma on valmis. Kolmea päivää en tuolla kuitenkaan jaksa pyöriä.
Onhan tuolla aiempinakin vuosina ollut brändejä joita olisin halunnut nähdä
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
ei koveta
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
ei koveta
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
war on drugs kiinnostais kyl vähäsen mutta ei se maailma siihen kaadu jos jää näkemättä
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ei kiimaa, mut kelpaa.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
börjeslandet wrote:Beck?
Mites nyt ku arvasin oikein täällä jo ennen varsinaista skabaa? Saanko 3 day VIP?
joo ja jos björe saa vipin niin saaks meikäläinen tämmöisenä alustajana myös vipit tonne, kun olette kuitenkin postanneet tähän mun perustamaan topikkiin mainoksianne ja saanut sitä kautta mainostaa + hyödyntää mun nikkiä ja postcounttia?
bzort glorf bööth
börjeslandet wrote:börjeslandet wrote:Beck?
joo ja jos björe saa vipin niin saaks meikäläinen tämmöisenä alustajana myös vipit tonne, kun olette kuitenkin postanneet tähän mun perustamaan topikkiin mainoksianne ja saanut sitä kautta mainostaa + hyödyntää mun nikkiä ja postcounttia?
eikö ylitarkastaja oo muka vieläkään buukannu atom mouth gimliesiä tonne?
hiirimattona wrote:börjeslandet wrote:börjeslandet wrote:Beck?
eikö ylitarkastaja oo muka vieläkään buukannu atom mouth gimliesiä tonne?
bzort glorf bööth
Eipä noista oikein kiinnosta ku The Cure, muut on aika ruis rock -kamaa. Sufjan Stevens ois tietenkin aika unelma
Sufjan ois muutama viikko Flow'n jälkeen Englannissa festivaali-keikalla, joten miksei Suomikin ois mahollinen. Nyt te sen teette
Last edited by Hassuttelija (27.01.2015 15:26)
how they run this show.
Flows ticket sales have started at record-breaking speed for this time of year. To celebrate good news, we have added to our lineup one of Sweden's most popular current act Tove Lo, respected British producer Clark, Berlin-based DJ Dixon, Finnish electronic music visionary Vladislav Delay, a live set by Evian Christ, as well as grime pioneers Skepta and Wiley. Theres still time to get your Early Bird tickets at a reduced price, as the offer will expire on February 1st.
Jai Paul esim kävis
njooh oikean suuntaista kamaa jo jotain, ei vielä leuka tai housut tippuneet
joo jotain tämmöstä. evian christin live kyl jees, delay suomen kovimpia. ei sinänsä huono
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Its time to add some new names to the lineup! US-based hip hop acts Tyler the Creator, ILoveMakonnen and Future Brown, UK-based electro debutant Years & Years, fresh Swedish pop act Elliphant, established American DJ Diplo as well as Finnish artists Paperi T, Have You Ever Seen The Jane Fonda Aerobic VHS?, French Films, J. Karjalainen's Lännen-Jukka act, Manna and Regina will play at this year's festival.
Read more at: http://www.flowfestival.com/
Mikä näistä oli tuon reaktion aiheuttaja?
bzort glorf bööth
tyler the creator
Ok!
bzort glorf bööth
Future Brown
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
siistii! mut ei silti nyt päätä räjäyttävää kamaa. tyler sellaset viis vuotta myöhässä, future brown ja makkonen kyllä
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
^ ennakkoliput oli halvempia, ihan ekat tais maksaa satasen kolmelta päivältä, tosin niitä ei kai monelle riittänyt.
^Nii, paljonkohan ne ihan ekat earlybirdit oli primaveraan, en tiä...? Sinnehän uskaltais ostaa liput vaikka viis vuotta etukäteen kun siellä on joka vuos kaikki maailman parhaat bändit.
Lähenteleeköhän flown yhen päivän liput jo satasta? Toivottavasti flying lotus ja war on drugs osuis samalle päivälle. Muuten vois olla 'pitäkää tunkkinne'- meininki.
Aika räppipaska- ohjelmistoahan toi taas on tähän mennessä... sori.
Oiskohan Way out West vaikkapa parempi vertailukohta, kuin Primevera. Siellä kolmen päivän lippu maksaa 1940 kruunua eli himppasen yli 200.
how they run this show.
Niin. Ja onhan tuo "Primis" Flow'n tapaan kallistunut entisestään vuosi vuodelta.
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
primiksen earlybirdit on 99 euroo, mut niit on jaossa vaan 1000 ja el portal paskahan meni jumiin samantien joten omani sain 115 egella.
nykyaan saavarauksen suhteen Flow taitaa olla turvallisempi vaihtoehto ku kaks viimesta vuotta primis on ollu yhta vilua ja sadetta.
Mangojauhe goddamn.
nykyaan saavarauksen suhteen Flow taitaa olla turvallisempi vaihtoehto ku kaks viimesta vuotta primis on ollu yhta vilua ja sadetta.
tämähän johtuu tasan siitä, että en ole kahteen vuoteen käynyt näillä festareilla! sitä ennen oli jotain 6-7 vuotta putkeen pelkkää kaunista säätä!
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
pet shop boys soittaa sitten flowssa
itse kyllä jätän kyseisen keikan väliin, onhan nuo jo nähty
pet shop boys soittaa sitten flowssa
Mukava olisi nähdä, mutta eikös nää soittaneet pari vuotta sitten siinä keskiviikon pre-concertissa?
bzort glorf bööth