You are not logged in.
Ajattelin katsella The Strainin ekan kauden tässä lähiaikoina. Saas nähdä skulaako.
Parin ekan jakson perusteella on kyllä harvinaisen kökköä paskaa, varsinkin kässärin osalta. Idea on hyvä, mutta hahmot lähinnä huvittaa ja vituttaa. Saas nähdä jaksanko edes ekaa kautta loppuun.
Last edited by leposi (04.02.2015 13:49)
Oon ottanut nyrkkisäännöksi, että jos sarja ei lähe vetämään ensimmäisen 5 minuutin aikana niin se oli sitten siinä. Yllättävän harva lähtee
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Jep, The Strain hylätty kolmannen jakson jälkeen. Potentiaalia olisi ollut vaikka mihin, mutta jaksa tollasta roskakässäriä ja hahmoja jne.
Last edited by leposi (04.02.2015 19:34)
Oon ottanut nyrkkisäännöksi, että jos sarja ei lähe vetämään ensimmäisen 5 minuutin aikana niin se oli sitten siinä. Yllättävän harva lähtee
tää pettää kyllä monesti, etenkin komediasarjoissa, koska sen 5 minsan aikana tulee monesti niitä "pakollisia" hahmoihin tutustumisia eikä juuri muuta. monesti toi on ollut turn off, mutta sit myöhemmin oon tokalla yrittämällä rakastunu täysin. näin käyny mm. Brooklyn Nine-ninen kanssa
30 Rock lähti lentoon tosissaan vasta muutaman jakson jälkeen. Brooklyn Nine-Ninessa hahmot muuttui selvästi alun jälkeen. Jne.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Viikkoseurannassa Broad City, It's Always Sunny In Philadelphia, Brooklyn 99 ja Parks & Recreation (vaikka maistuu puulta tässä vaiheessa)
High Maintenancen uudet kolme jaksoo striimattavissa myös
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
extant on oikeastaan aika hyvä
loput black mirrorit katottu ja olihan tää kyl kuumottavinta satiiria yhteiskunnan nykykehityksestä mitä oon nähny. se idols-jakso tais olla huonoin kaikista, joulu- ja waldo-jaksojen loput sen sijaan.
Pope wrote:Oon ottanut nyrkkisäännöksi, että jos sarja ei lähe vetämään ensimmäisen 5 minuutin aikana niin se oli sitten siinä. Yllättävän harva lähtee
tää pettää kyllä monesti, etenkin komediasarjoissa, koska sen 5 minsan aikana tulee monesti niitä "pakollisia" hahmoihin tutustumisia eikä juuri muuta. monesti toi on ollut turn off, mutta sit myöhemmin oon tokalla yrittämällä rakastunu täysin. näin käyny mm. Brooklyn Nine-ninen kanssa
Joo itse asiassa komedioihin tätä ei oo turvallista soveltaa. 30 rockin kohalla just kävi noin, katsoin eteenpäin sinnillä kun niin moni oli hehkuttanut.
Oon kyllä niin uuno että hyvät alkutekstit saattaa jo koukuttaa
Viikonloppuna katoin koko True Detectiven ja Lookingin ekan kauden.
Lookingissa on homo Scott Bakula
Lookingin kakkoskautta aloin, vaikuttaa paremmalta ku eka
Better Call Saul -sarjasta on kuulemma Netflixissä kaksi ekaa jaksoa ja päivittyy sitä mukaan kun uusia tulee. Täytyy varmaan alkaa katsoon sitä(kin).
Lookingin kakkoskautta aloin, vaikuttaa paremmalta ku eka
Alloin kahtoon Gothamia, hmmm.... eka jakso ei vielä vakuuttanu.
^Gotham kyl paranee jakso jaksolta eteenpäin. Ollaan Prakkin kanssa Gothamin ja Arrowin suuria seuraajia. Täytyypä katsoa kohta uusin Gotham jakso!
Happy Valley
Vuoden nuori muotoilija.
Kahtoimpa sitte kaikki tähänastiset Gothamit
HAA Agentti Carterit on näemmä Suomen Netflixissä > nyt pitää viimein kattoo noi läpi
HAA Agentti Carterit on näemmä Suomen Netflixissä > nyt pitää viimein kattoo noi läpi
Tossa kaikilla naisilla on liian kauniit vaatteet. Minen kestä. Olis kolme viimeisintä jaksoa katsomatta. Aaaaaassrgh
Kahtoimpa sitte kaikki tähänastiset Gothamit
Oliks hyvää shittii?
Löytyykö Netflixistä Peep Showsta kaikki kaudet? Vuosi sitten kun kattelin ei ollut ku kolme ekaa.
Peep Show
The Wire
Kyllä toimii.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
hezma wrote:Kahtoimpa sitte kaikki tähänastiset Gothamit
Oliks hyvää shittii?
Heitänpä tähän väliin, että Gotham on hiljalleen ruvennu vituttamaan. En tiedä jaksaako kautta loppuun.
Acedia wrote:hezma wrote:Kahtoimpa sitte kaikki tähänastiset Gothamit
Oliks hyvää shittii?
Heitänpä tähän väliin, että Gotham on hiljalleen ruvennu vituttamaan. En tiedä jaksaako kautta loppuun.
Ihan kivasti tuota on kattonu Osa hahmoista ärsyttäviä, mutta ihan tarpeeksi käänteitä. Se ehkä vähä ontuu ku melkein joka jaksoon on pitäny ympätä joku pikkupahis, jonka rikosta pitää selvittää, vaikkei sillä ole kokonaisuuden kannalta mitään merkitystä.
Huomenna ilmeisesti julkaistaan House of Cardsin kolmas kausi netflixiin
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Huomenna ilmeisesti julkaistaan House of Cardsin kolmas kausi netflixiin
koko kausi kerralla? Apua, tämä nettisarja-aika hämmentää minua
Voisin katsoa noi bingellä viikonloppuna kun isäntäkin on poissa mutta helvetti soikoon koko aika ohjelmoitu "sosiaaliselle elämälle"
E wrote:Huomenna ilmeisesti julkaistaan House of Cardsin kolmas kausi netflixiin
koko kausi kerralla? Apua, tämä nettisarja-aika hämmentää minua
Jep Ja smaa. Toivottavasti ei tulla siihen, että useat sarjat pläjäytettäisi kaiken pöytään kerran vuodessa, mutta ihan kiva näin vaihtelun vuoksi ja tuohan se varmaan uuden ulottuvuuden sarjan rakenteluun kun jaksoittaiset cliffhangerit ei ole niin tärkeitä.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Sons of Anarchy kutoskausi Netflixistä
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.