You are not logged in.
noiseidea wrote:Pilke wrote:Tää on ihan paska topikki, en tunnista ketään.
*
Eiku hyvä topic, just mietin, että Pilkkeeltä lähtee usein hyviä avauksia.
Ai, no kiva kuulla.
*
tää oli varmaan lämmin kiitos pilkkeeltä mutta en osaa lukea tätä ilman sisäänrakennettua passiivis-aggressiivista sävyä
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
^juuh
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
tigrushka wrote:koko sarjakin oli epähauskaa jööttiä mutta erityisesti tämä moppipää oli NIIN tyhmä, että siinä ei ollut mitään hauskaa
http://gracefulboot.com/men-behaving-ba … es3/e3.jpgno nyt kyllä eri.
paras sarja ikinä ja 5/5 hahmo. täytyykin ottaa uusintakierros tässä lähiaikoina
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Pilke wrote:noiseidea wrote:Pilke wrote:Tää on ihan paska topikki, en tunnista ketään.
*
Eiku hyvä topic, just mietin, että Pilkkeeltä lähtee usein hyviä avauksia.
Ai, no kiva kuulla.
*
tää oli varmaan lämmin kiitos pilkkeeltä mutta en osaa lukea tätä ilman sisäänrakennettua passiivis-aggressiivista sävyä
Oli se kyllä, mutta myös vähän hölmistynyt. Kieltämättä pohdin kyllä hetken, notta kuulostaako tylyltä, mut ajattelin, et Noinis kyl tajuaa.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Joffrey Baratheon ja The Governor on kyllä aika vahvoilla tässä sarjassa.
vern schillinger
^Nyt kyllä vahva eri.
No kyllä!
Myös:
Dharman ja gregin sidekickit
Carrien mutsi
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
oon yrittäny miettiä tähän jotain sellasia, jotka on luotu geneerisen "ihaniksi", mutta itse en diggaile. en vaan nyt vielä ole keksinyt. ehkä oon vaan onnellisesti unohtanut ne. mutta esim. Girlsin tytöt on ärsyttäviä kaikki, mutta sepä siitä sarjasta tekeekin kivan, vaikka vähän onkin lässähtänyt.
Janice Frendeistä.
Kaikki Frendeistä sopii tähän topikkiin.
Firon wrote:Janice Frendeistä.
meinasin postaa tän aikasemmin tänään
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
^ Ross on ihan jees mutta kökkö sarjahan se.
Mut itse aiheeseen. Iha ekana tuli mieleen Arrowin Oliver Queen. Saakelin teennäinen ja nolo muovijanar. Tuli sitäki paskaa yks kausi katottua
Ja se siskonsa vielä enemmän
Oli muuten OCssakin ihan hiton rasittava tää tyttö.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Matt Damon
Oho offtopic, korjataan että Matt Damonin esittämät hahmot
Last edited by hezma (09.02.2015 20:34)
Matt Damon
Oho offtopic, korjataan että Matt Damonin esittämät hahmot
eri
Firon wrote:Janice Frendeistä.
http://www.adweek.com/tvnewser/wp-conte … v-show.jpg
Ei Ross!
Dawson oli tietty aikanaan todella kauhea mutta tämäkin muisto on sittemmin kullitettu.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
barton_funk wrote:Firon wrote:Janice Frendeistä.
Ei Chandler!
korjasub
barton_funk wrote:Firon wrote:Janice Frendeistä.
Ei Ross!
Ross oli Frendeissä se just mölöin hahmo.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
EndloseAngst wrote:barton_funk wrote:Firon wrote:Janice Frendeistä.
Ei Ross!
Ross oli Frendeissä se just hönöin mieshahmo.
korjasub
Sally Phillips on ihana komedienne, mutta Green Wingin Holly (kuvaa ei valitettavasti löytynyt) oli yksi gauheimpia hahmoja ikinä.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Carrie Bradshaw ärsyttää joka kerta enemmän ja enemmän. Muutaman vuoden päästä saavuttanee jo luotaantyötävyyden tason.
Seinfeldin Elaine.
Vaihteeks tuli taas hirmunen kiima alottaa kattomaan Seinfeldiä, mutta Elainen ilmestyessä ruutuun alkaa vaan ketuttamaan En muista muuttuuko yhtään siedettävämmäksi ekan kauden jälkeen, toivottavasti.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä