You are not logged in.
[quote:c50c1524be="janne m."][quote:c50c1524be="noiseidea"][quote:c50c1524be="janne m."][quote:c50c1524be="Feggy"]mulla esim. Television Tukholmassa[/quote:c50c1524be]
Mulla taasen on televisio ihan täällä Helsingissä [/quote:c50c1524be]
Jopas nyt hassutellaan.[/quote:c50c1524be]Ja oli kaiken lisäksi tosi tylsä hassuttelu [/quote:c50c1524be]
Äläpä nyt... Yritys oli hyvä!
Papat ymmärtää, teinit ei
organizing the boy scouts for murder is wrong
vain kerran on tullut lähettyä ulkomaille bändin takia - White Stripes Tallinnassa.
Oliko hyvä?
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
bändin takia matkustaminen, lapsien saamiseks nussiminen...
voi kai siellä ulkomailla muutaki tehä ku bändiä kattella. siis niin että on itelle joskus keikka ollut matkaan kimmoittava tekijä, mutta en ole silti käsittänyt näitä reissuja bändin takia -reissuiksi. en o kyllä koskaan yrittänyt lapsiakaan tehdä, mutta ehkä takana on sitten jotain evuloluutiobiologista psykologiaa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:349571564e="Feggy"]vain kerran on tullut lähettyä ulkomaille bändin takia - White Stripes Tallinnassa.[/quote:349571564e]
Oliko hyvä?
Oli
Get Behind Me Satan oli ilmestynyt aiemmin samana vuonna.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Paperi T. ei vaan... ei.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Ainaki Yung Lean, Coldplay ja Interpol
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Paprun soolokama on kyllä ollut joo sangen epäkiinnostavaa, eikä noi tippateet ja sairasteet ja mitänäitä on ole olleet yhtään sen parempia (oikeastaan aika paskoja). Ja kun tuo Yung Lean tuolla mainittiin, niin tää cloudräppihomma menee kans meikällä ihan ohi. Ja Oukkidouppi edelleen. Onneksi katosivat jonnekin. Ja Death Grips, en jaksa.
Räppi on kyllä ihan hyvää näin muuten, setä ei vaan ymmärrä näitä uusia nuorisolaisten juttuja
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
sanokaa vielä drake :center:
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
sanokaa vielä drake :center:
joo, Drakea en ymmärrä.
edit: edellisiin viitaten, Yung Leanista esim. kyl tykkään
Last edited by murmur (08.02.2015 22:31)
Drake on ihan jees
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Monesti hämmentää, että miksi niin kauhean huono musiikki on niin suosittua. Niinku nyt Ruger Hauerit ja vastaavat suomiräpit. Luulin aluksi että tällä palstalla niitä diggailtiin vain ironisena läppänä, mutta se olikin kaikki totta.
Monesti hämmentää, että miksi niin kauhean huono musiikki on niin suosittua. Niinku nyt Ruger Hauerit ja vastaavat suomiräpit. Luulin aluksi että tällä palstalla niitä diggailtiin vain ironisena läppänä, mutta se olikin kaikki totta.
Vähän sama joo. En ymmärrä autotuneräppiä tai niitä missä on se poliisi-tv efekti, enkä varmaan 90% mistään muistakaan artisteista joita koneemman puolella on viime vuosina hehkutettu. Tuntuu että kaikissa on sama tylsä taustabiitti ja biisi keskittyy muutaman sanan hokemiseen Lil B jotenkin vielä mahtui mun ymmärykseen, koska se oli niin erilaista kuin mikään aiemmin kuulemani ja hahmo jollain hölmöllä tavalla hauska ja sympaattinen. Lil B videoita oli alkuun ihan hauska katsella, vaikka en yhtäkään kappaletta varmaan toista kertaa kuunnellut.
Väliäkö tuolla, koska mulla on kumminkin edelleen sellainen tunne jatkuvasti, että on liian paljon hyvää musiikkia jota en ehdi kuunnella tarpeeksi ja uusia juttuja tulee löydettyä koko ajan.
Sitten aivan toiseen aiheeseen. Pink Floydilta en ole jaksanut Piperin lisäksi kuunnella yhtään levyä alusta loppuun, vaikka sen teoriassa pitäisi olla sellaista musiikkia josta tykkään. On niillä hyviä biisejä siellä täällä, mutta ne hittibiisit on sitten taas liian puhkisoitettuja, esim. Wish You Were Here. Uskon kumminkin että ennemmin mulle aukeaa Pink Floyd kuin tämän vuosikymmenen rap-jutut, koska kovaa vauhtia kohti keski-ikää tässä mennään.
joo ei sitä kaikkea tarvii ymmärtää, mutta itelle näin keski-ikäisenä muumiona kolisee kyl ruger hauer (varsinkin erectus-levyllä uskomattoman hyviä soundeja ja keskivertoa fiksumpia sanoituksia) ja ilmeisesti tolla poliisi-tv-efektillä viitataan eevil stööhön, sillä kans nokkelaa ja mukavan itseironista huumoria sanoituksissa ja biitit yleensä todella toimivia, mut ei kaikesta tartte pitää.
jottei menisi ihan offtopikiksi niin drakelta en muista kuulleeni mitään mielenkiintoista ikinä, en ole tosin juuri yrittänytkään
mun aivot räjähtää
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
hezma wrote:Monesti hämmentää, että miksi niin kauhean huono musiikki on niin suosittua. Niinku nyt Ruger Hauerit ja vastaavat suomiräpit. Luulin aluksi että tällä palstalla niitä diggailtiin vain ironisena läppänä, mutta se olikin kaikki totta.
mun aivot räjähtää
Se olikin kaikki totta
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Mac DeMarco ja Kurt Vile ja tämmöset. Kyllähän se nukkavierulta kuulostaa mutta mitään ei jää käteen. Oon kai vetäny liian vähän rauhottavia
WAR ON DRUGS. Etenkin kun "nuoretkin" tykkää tästä.
Paperi T. ei vaan... ei.
En ymmärrä autotuneräppiä tai niitä missä on se poliisi-tv efekti, enkä varmaan 90% mistään muistakaan artisteista joita koneemman puolella on viime vuosina hehkutettu.
aikalailla näin. eevil stöö nyt on pienissä annoksissa ihan hauska.
konemusan nykytrendit sisältää tällä hetkellä lähinnä sellaista hemmetin pirteää, nopeaa ja logic pron presetsaundeilta kuulostavaa musaa joka ei ole ollenkaan mun juttuni.
autotunelaulua en myöskään pysty kuuntelemaan, joten jää draketkin kuuntelemati.
WAR ON DRUGS. Etenkin kun "nuoretkin" tykkää tästä.
Juuh tämä kanssa tohon nukkavierupinooni
luin jonkun jutun jossa tätä artistia hehkutettiin suurinpiirtein jonain suomalaisen räpin pelastajana ja mietin, miksi en ikinä ole kuullutkaan tyypistä. mitä vittua, täähän kuulostaa ihan joltain tommy lindgreniltä
Last edited by Moronica (07.02.2016 17:39)
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Liian tavallisen näköinen jantteri, et alkaisin fanittaa.
bzort glorf bööth
edellistä seiskaa kuuntelin tossa viikonloppuna, oli pettymys verrattuna ekaan mut tuo kuulostaa lupaavalta!
Olen kuullut irtobiisejä sieltä täältä ja olen esim. ton uuden biisin pif-hypetykseen vähän
Toisaalta tää koko uus suomalainen kevytpunkki, et ollaan Kollaa Kestäätä kuunneltu ja sit soitetaan vähän kivasti, saa mut hiukan
onhan tuommosta melodista punkkia aina ollut, aika tarttuva biisi, tulee myös mieleen ysäri-indie niinku dinojr jne, hämmennys hämmentää!
oon kyllä ihan tykänny miettiinistä tosin kuin mistään muusta näistä suomipunk-revivalisteista. miettiinillä ihan oikeasti hyviä riffejä ja biisejä, kun taas nää tusinanimiset bändit on jotain niin löysää kakkaa, että täytyy ihan naamaa vääntää.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli