You are not logged in.
Kattelen Walking Deadin neljättä kautta ja se silmälappuäijä on kyl todella epämiellyttävä kaikin puolin.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
tää on paha. Kaikki sellaiset mitä olen pitänyt joskus ihan hirveinä, onkin ajan saatossa saaneet jotain himmeetä camp-arvoa such as this muthafucka
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
^ Kuka toi on & mistä?
*
meinasin heittää jotain ilmiselvää tyyliin Killer BOB mutta eihän se(kään) ole luotaantyöntävä, vaan äärimmäisen karismaattinen ja kiehtova. ei tähän tuu nyt välittömästi mitään mieleen
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Tosta tulee mieleen oma mummo, vopite
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
^ Kuka toi on & mistä?
*
MELROSE PLACE
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Child Catcher.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
^ +1
wft, just best
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Voi jumalauta Guy of Gisbournen ja Nottinghamin sheriffin välinen kumma leiskunta! Pikkulikkanahan tuota seurattiin, mutta katoin jokusen jakson vanhoilla päivilläni ja heti tuli semmonen kohtaus missä GoG ja sheriffi on jossain saatanan paljussa kylpemässä ja vittuilemassa toisilleen ja Guy JYNSSÄÄ AGGRESSIIVISESTI sheriffin selkää :peuk:
Ostin pari vuotta sitten nostalgiapäissäni DVD-setin, mutta oli sen verran paska laadultaan ettei oo pystyny kattoon pilottia pidemmälle.
myy mulle
Emmää ihan vielä ainakaan, kyllä tuohon varmaan tulee jossain vaiheessa palattua! Ihmeen hintava paketti tuo näyttää jossain amazonissa olevan nykyään, ite maksoin jotain 10 puntaa muistaakseni
SOSDO MASSA KOMOROSSA
Wesley kyl
Last edited by noiseidea (05.02.2015 11:26)
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Nyt kyllä
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Riemann wrote:wft, just best
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
noiseidea wrote:Riemann wrote:wft, just best
smaaaa
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Markku wrote:Nyt kyllä
No siis hieno fiktiivinen hahmo kyllä, mutta tosielämässä pysyisin mielelläni kaukana. Samaa sarjaa kuin David Brent ja Hyacinth Bucket.
Tää on ihan paska topikki, en tunnista ketään.
*
Tää on ihan paska topikki, en tunnista ketään.
*
Eiku hyvä topic, just mietin, että Pilkkeeltä lähtee usein hyviä avauksia.
koko sarjakin oli epähauskaa jööttiä mutta erityisesti tämä moppipää oli NIIN tyhmä, että siinä ei ollut mitään hauskaa
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Pilke wrote:Tää on ihan paska topikki, en tunnista ketään.
*
Eiku hyvä topic, just mietin, että Pilkkeeltä lähtee usein hyviä avauksia.
Ai, no kiva kuulla.
*
koko sarjakin oli epähauskaa jööttiä mutta erityisesti tämä moppipää oli NIIN tyhmä, että siinä ei ollut mitään hauskaa
http://gracefulboot.com/men-behaving-ba … es3/e3.jpg
no nyt kyllä eri.
mun käy alania sääliks
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.