You are not logged in.
En vieläkään vaan oikeasti tajua!
Ehkä oon sitten joku nero, koska en oo ikuna kirjottanu vahingossa yhdyssanaa väärin vaikka kehittelen päässäni ties millaisia lauserakenteita koko ajan.
Kyse ei ole siis huolimattomuudesta, vaan puhtaasta väärästä tiedosta. Huolimattomuudessa ei ole mitään vikaa. Ei myöskää siin et kirjottais lauseen esimerkixxxxx näi. Kosk sitä teen. (Tai no ok, on tossakin vikaa, mutta eri syistä.)
Jos joku korjais jonkun mun kielimokan, en olisi moksiskaan. Harrastamme tätä ammattikuntamme keskuudessa paljoltikin. Kukaan ei purskahda moisen tiimoilta itkuun, koska keskusteluun osallistuvat jo lähtökohtaisesti hyvät kirjoittajat. Ajattelin, että täällä olisi sama meininki, koska en ole törmännyt täällä yhteenkään heikkotasoiseen kirjailijaan.
Vaan olin väärässä, ja nyt räin täällä verta tästä eteenpäin yksiksein, kun puhutte mieli pide kysymyksistänne ja tupla levyistänne.
[/end of rant]
Kyse ei ole siis huolimattomuudesta, vaan puhtaasta väärästä tiedosta.
Just toi asenne noissa sun nillityksissä korpeaa. Jos nyt otetaan vaiks esimerkiksi se Viola foorumilla esiin nostamasi kirjoitusvirheeni, niin kyllä minä _tiedän_ miten ko. sana kirjoitetaan ja osaan muodostaa yhdyssanat kohtuullisen hyvällä virheettömyysprosentilla, mutta virheitä sattuu, varsinkin kun kirjoittaa mediassa, jossa ei pitäisi joutua olemaan tarpeettoman tarkka. Täysin eri asia tosiaan on, jos joku tekee johdonmukaisesti toistuvia mokia, mutta sulla tuntuu välillä nousevan pulssi jostain täysin hölmöstä pikkumokastakin ja aina tunnut kokevan tarvetta alkaa siitä avautumaan, niin vähempikin pistää vähän vihaksi.
[quote:9e8940d95e][/end of rant][/quote:9e8940d95e]
Tosta tägistä puuttui alkutägi.
Tero saatana, s'olet gay!
Njoo, mutta enpä usko, että kukaan spämmäilee tänne kehittyäkseen kirjoittajana... (Tai ehkä Ulvis, mutta siitä mä tykkään ) Silloin harvoin kun mulle on maksettu kirjoittamisesta niin en ole laisinkaan moksis siitä, että joku korjaa virheeni. Paljon parempi se on, että ne painetaan oikein.
En myöskään oo moksis siitä, että sen korjasit, mutta en oikeen tiiä miks niin pitäis tehä... Sä ehkä prosessoit aivoissasi monet asiat nopeemmin, mutta mä lähinnä spämmään mahdollisimman nopeesti aina kun on jotain sanottavaa...
en ole kolmekybänen emoboy
Lörö, jos haluut alkaa maksamaan mulle siitä, että spämmin tänne, niin saat vapaasti korjata ihan mitä haluat. Oisko vaikka joku pari euroa per spämmi hyvä hinta sulle? Pidemmästä asiakirjoittelusta toki vähän isompi lasku, mutta esimerkiksi hymiön mittaisista viesteistä voin antaa jonkun pakettidiilin
Kerran repsäytti pahemman kerran kun kirjoitin vahinhossa Uusi maa kun tarkoitin Uusimaata.
mutta sulla tuntuu välillä nousevan pulssi jostain täysin hölmöstä pikkumokastakin ja aina tunnut kokevan tarvetta alkaa siitä avautumaan, niin vähempikin pistää vähän vihaksi.
Chill, dude! Mutta joo! Pilkunnussinta is my middle name! HUOM! Onko pilkun nussiminen yhdyssana vaikos eris sana. Kas siinä pulma.
[quote:b9e8efe8d2][/end of rant]
Tosta tägistä puuttui alkutägi.[/quote:b9e8efe8d2]
SNIFF! KYL MÄ OIKEESTI TIÄN ET JOS MÄ NIINKO KOODAISIN JOTAI NI SITTEMMÄ LAITTAISIN SEN ALKU TÄGINKI !!!!!!!!!!!!11111
No niin, eli pysyttäydytään Jipun kritisoinnissa.
Ps. Vai saaks sitte ritisoida jos sama virhe tehää kahresti?
Pps. Ok, ei.
Tähän vois vetää Hitler-kortin. Eli sori dyydsit. Mä hävisin. Kaikki muut voitti.
nyt on aika nörtti olo kun ei muut ku nörtit tota juttuu tajuu.
[quote:2fab61fac5="looramerri"]Ps. Vai saaks sitte ritisoida jos sama virhe tehää kahresti?
Pps. Ok, ei.[/quote:2fab61fac5]
Eiku sitten just saa. Sitten se muuttuu kertamokasta vakavammaksi rikkomuksesi ja rötökseksi. Tietysti myös jos moka on osastolla "Suomalainen taxi kuski", niin antaa luotien lentää vaan, mutta yksittäinen yhdys sana virhe ei vielä riitä raskauttavaksi todisteeksi.
[quote:dd870fec71="noiseidea"]Hei, Suomi isolla.
Kielenä ei todellakaan.[/quote:dd870fec71]
Yääääh, mä yritin olla sarkastinen, mutta ei kai näinä hymiöaikoina sellaista hyvää enää ole.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:47b11b1c7a="looramerri"]Kyse ei ole siis huolimattomuudesta, vaan puhtaasta väärästä tiedosta.
Just toi asenne noissa sun nillityksissä korpeaa. Jos nyt otetaan vaiks esimerkiksi se Viola foorumilla esiin nostamasi kirjoitusvirheeni, niin kyllä minä _tiedän_ miten ko. sana kirjoitetaan ja osaan muodostaa yhdyssanat kohtuullisen hyvällä virheettömyysprosentilla, mutta virheitä sattuu, varsinkin kun kirjoittaa mediassa, jossa ei pitäisi joutua olemaan tarpeettoman tarkka. Täysin eri asia tosiaan on, jos joku tekee johdonmukaisesti toistuvia mokia, mutta sulla tuntuu välillä nousevan pulssi jostain täysin hölmöstä pikkumokastakin ja aina tunnut kokevan tarvetta alkaa siitä avautumaan, niin vähempikin pistää vähän vihaksi.
[quote:47b11b1c7a][/end of rant][/quote:47b11b1c7a]
Tosta tägistä puuttui alkutägi.[/quote:47b11b1c7a]
Hei beibe (juntti), käytit tossa media-sanaa ihan väärin
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Yhdyssanavirhe kielen raiskaamista, piittaamattomuutta ja tietämättömyyttä.
MISSÄ VERBI (PELAA)?
[quote:6eb191e50b="looramerri"]Yhdyssanavirhe kielen raiskaamista, piittaamattomuutta ja tietämättömyyttä.
MISSÄ VERBI (PELAA)?[/quote:6eb191e50b]
Pilkun kanssa se vielä menisi:
"Yhdyssanavirhe, kielen raiskaamista, piittaamattomuutta ja tietämättömyyttä!"
Mitä ikinä verbi kielen sitten tarkoittaakaan...
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Hei beibe (juntti), käytit tossa media-sanaa ihan väärin
Perustele.
Internet-foorumi on media siinä missä sanomalehti, mainosplakaatti tai sun persvakokin.
[quote:ee7e1f9d53="HUIG"]Hei beibe (juntti), käytit tossa media-sanaa ihan väärin
Perustele.
Internet-foorumi on media siinä missä sanomalehti, mainosplakaatti tai sun persvakokin.[/quote:ee7e1f9d53]
Tollasta kieroo käsitteiden taivutusta. Wikipediakin näköjään väittää että media olisi monikkoon taivutettava käsite MUT EI NÄIN OO VITTU OLLU SILLON KU MINÄ OLIN NUORI. Saatana, inttter netistä löytyvään tietoon mediasta ei kannata uskoa, koska tokihan netsq haluaa niin ison palan kakusta ja yrittää siihen vaikutusvaltaansa käyttää. MEDIA ON NIINKU SE KOKO VÄLINEITTEN KENTTÄ JA SIITÄ EI OO MONIKKOA
Meen takapihalle itkeen
[quote:96286aa42a="HUIG"]Tollasta kieroo käsitteiden taivutusta. Wikipediakin näköjään väittää että media olisi monikkoon taivutettava käsite MUT EI NÄIN OO VITTU OLLU SILLON KU MINÄ OLIN NUORI. Saatana, inttter netistä löytyvään tietoon mediasta ei kannata uskoa, koska tokihan netsq haluaa niin ison palan kakusta ja yrittää siihen vaikutusvaltaansa käyttää. MEDIA ON NIINKU SE KOKO VÄLINEITTEN KENTTÄ JA SIITÄ EI OO MONIKKOA
Meen takapihalle itkeen[/quote:96286aa42a]
Toi on mun mielestä enqks noin, medium on yksikkö, media monikko, tai jottain. Suomeksi on kuitenkin vakiintunut toi, että "media" meinaa ihan yksikköä. Mut kelaa, et silloin ku Hantta oli nuori, ei varmaan koko käsitettä "media" vielä ollutkaan, kun medioita oli ehkä 2.
media
When referring to the media, as in the mass media, i.e., the mass-communication industry comprising journalism and entertainment, media is usually held to be a singular noun (because it is not the plural of medium. It is a term derived from the concept of an industry communicating through different media, e.g., newspapers, television, films, magazines). In all other cases, it is the plural of medium, whether one is referring to artistic media, storage media (e.g., blank media, such as CDs), media players, etc.
en ole kolmekybänen emoboy
Toi on mun mielestä enqks noin, medium on yksikkö, media monikko, tai jottain. Suomeksi on kuitenkin vakiintunut toi, että "media" meinaa ihan yksikköä. Mut kelaa, et silloin ku Hantta oli nuori, ei varmaan koko käsitettä "media" vielä ollutkaan, kun medioita oli ehkä 2.
Väärin vakiinnuttu!!! Eikä silloinkaan ollu "kahta mediaa" hyi vittu, jätän suomenkielen.
Kohta varmaan sinäpassiivi vakiintuu ja sisällytetään suomen kielioppiin...
medium - media
phenomenon -phenomena
louse - lice
die -dice
fungus - fungi
Mitäs näitä muita vielä oli?
tele-viso ohjelmat- otsikko missä pelaa? EIN ÄY!
muppet show season 3. vieraana sylvester stallone. parhautta.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Nelosen keskustelupalsta pitää kanssa sisällään kaikenlaista nerokkuutta. Nimimerkki Guest kyselee näin Big Lovesta:
heeeeeeiiiii mitä tapahtu ekas jakso...
oikeesti heo jeesatkaa ny vähä mitä tapahtu ekas jaksoso hei oikeesti jeesatkaaaa
Kotikadun lauantaiuusinnat ok
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Maikkarilla nyt:
18.30
Ruben
Ruben-showssa vieraina Emma-ehdokas, lauluntekijä Jippu sekä intialaisen gurun oppilaat, askeettiset extreme-urheilijaveljekset Henrik ja Pekka Aalto. Lisäksi SAK:n salaiset vaalimainokset. Tuotanto Moskito Television Oy.
[quote:ef12bbf62c="forssto"]Maikkarilla nyt:
18.30
Ruben
Ruben-showssa vieraina Emma-ehdokas, lauluntekijä Jippu sekä intialaisen gurun oppilaat, askeettiset extreme-urheilijaveljekset Henrik ja Pekka Aalto. Lisäksi SAK:n salaiset vaalimainokset. Tuotanto Moskito Television Oy.[/quote:ef12bbf62c]
Jippu.
Levy jatkuikin sopivasti "Where is your mind?" -kipaleesta.
"A repo man's always intense"