You are not logged in.
Noisis-tyyliset naiset
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Suvi West
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Itse näen tuon tarkoittavan naisia, jotka on classyjä, klassisen kauniita, kantavat itsensä arvokkaasti ja no siinäpä nuo tuli. Eli ymmärrän mitä tässä haetaan ja aina kun näen naistenlehdessä moisen naisen tulee mieleeni Noisis street spiritiltä. Loppuun eiq, mutta eka lause totta.
bzort glorf bööth
Chelsea Peretti, rakastan sinua
Itse näen tuon tarkoittavan naisia, jotka on classyjä, klassisen kauniita, kantavat itsensä arvokkaasti ja no siinäpä nuo tuli. Eli ymmärrän mitä tässä haetaan ja aina kun näen naistenlehdessä moisen naisen tulee mieleeni Noisis street spiritiltä. Loppuun eiq, mutta eka lause totta.
Jotain tällaista, mutta mulla on myös voimakas veto suttuisuuteen.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Oon muuten hankkinut untuvatoppaliivin -späm
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Oon muuten hankkinut untuvatoppaliivin -späm
hiirimattona wrote:Itse näen tuon tarkoittavan naisia, jotka on classyjä, klassisen kauniita, kantavat itsensä arvokkaasti ja no siinäpä nuo tuli. Eli ymmärrän mitä tässä haetaan ja aina kun näen naistenlehdessä moisen naisen tulee mieleeni Noisis street spiritiltä. Loppuun eiq, mutta eka lause totta.
Jotain tällaista, mutta mulla on myös voimakas veto toppaliiveihin.
Pope wrote:Oon muuten hankkinut untuvatoppaliivin -späm
noiseidea wrote:hiirimattona wrote:Itse näen tuon tarkoittavan naisia, jotka on classyjä, klassisen kauniita, kantavat itsensä arvokkaasti ja no siinäpä nuo tuli. Eli ymmärrän mitä tässä haetaan ja aina kun näen naistenlehdessä moisen naisen tulee mieleeni Noisis street spiritiltä. Loppuun eiq, mutta eka lause totta.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
noiseidea wrote:Pope wrote:Oon muuten hankkinut untuvatoppaliivin -späm
noiseidea wrote:hiirimattona wrote:Itse näen tuon tarkoittavan naisia, jotka on classyjä, klassisen kauniita, kantavat itsensä arvokkaasti ja no siinäpä nuo tuli. Eli ymmärrän mitä tässä haetaan ja aina kun näen naistenlehdessä moisen naisen tulee mieleeni Noisis street spiritiltä. Loppuun eiq, mutta eka lause totta.
bzort glorf bööth
olin unhottanu miten ihq tää ms gudmundsdottir oli muinoin
Simone Signoret
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Mutya Buena vuosituhannen vaihteessa
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Saoirse Ronan. Hämmentävintä toki, että omina teinivuosina kaikki asialliset muijat näytti about just tältä
^
Cecilia Roth, huhuhhuh. Osaako joku vinkata muita hyviä leffoja tältä naiselta ku Kaikki äidistäni?
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Morena Baccarin
^ Eka kuva ja tissit
Rhea Seehorn Better Call Saulissa
Linda Cardellini
Nuo suupielien juonteet.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Gerður Kristný
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Mari Laukkanen
Diora Baird
Meytal Cohen
Amerikkalainen oopperalaulaja (mezzo-sopraano) Blanche Thebom. Hän täyttäisi syksyllä 100 vuotta ellei olisi kuollut viisi vuotta sitten. Hänen hiuksensa olivat pisimmillään kahden metrin pituiset.
Last edited by EndloseAngst (14.03.2015 12:27)
tulee mieleen se muija siitä tappava videokasetti leffasta
Last edited by DEVILETERNAL (14.03.2015 14:41)
tulee mieleen se muija siitä tappava videokasetti leffasta
Kukahan tämä mahtaa olla? Pistä kuvia tänne. Ja onko tuo Tappava videokasetti leffan nimi? En löytänyt tietoja sellaisesta. Nimestä tulee kyllä mieleen Ring, jossa oli tappava videokasetti.
DEVILETERNAL wrote:tulee mieleen se muija siitä tappava videokasetti leffasta
Kukahan tämä mahtaa olla? Pistä kuvia tänne. Ja onko tuo Tappava videokasetti leffan nimi? En löytänyt tietoja sellaisesta. Nimestä tulee kyllä mieleen Ring, jossa oli tappava videokasetti.
Jos Ringun nimi oliskin ollut Tappava videokasetti, olisin varmasti katsonut sen
vaan ei ollut joten, no, niin.