You are not logged in.
[quote:03246ced00="ginipoika"][quote:03246ced00="jookcha"]
15.4. Nosferatu - yön valtias (K15)
[/quote:03246ced00]
Maailman paras elokuva.[/quote:03246ced00]
Niin, tarkoitin tietenkin, että Murnaun ohjaama Nosferatu on maailman paras elokuva.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Murnaun Auringonnousu on vielä parempi
Lol apua vois kattoo tänään "Elämää Manhattanilla" ja hokea koko ajan "vittu mitä paskaa" ja oksentaa.
Voispa elää manhattanilla. Voisin antaa ehkä yhen jos toisenkin varpaan asunnosta manhattanilla.
en ole kolmekybänen emoboy
Ai niin. Katoin ykkösjakson Heroes sarjaa oletuksella että en pidä siitä eikä sen ykkösjakson jälkeen ole enää kutkutusta katsoa sitä sarjaa. Tulos olikin se, että katsoin melkein putkeen kaikki ilmestyneet 17 jaksoa. Siinä on kiva sarjakuvamainen ote ja vaikka siinä on paljon jenkkikliseitä niin siinä on pari ihanaa japanilaista ja ne puhuu japania ja on ihania. Eikä se ärsyttävä teinityttö ookkaan ihan niin ärsyttävä.
Voispa elää manhattanilla. Voisin antaa ehkä yhen jos toisenkin varpaan asunnosta manhattanilla.
Smaa. Ehkä kuitenkin maksimissaan yhden molemmista jaloista.
[quote:07450b60a2="börjeslandet"]Voispa elää manhattanilla. Voisin antaa ehkä yhen jos toisenkin varpaan asunnosta manhattanilla.
Smaa. Ehkä kuitenkin maksimissaan yhden molemmista jaloista.[/quote:07450b60a2]
Mikä on varpaista turhin. Jos "ulkoreunasta" lasketaan, niin oisko toka tai kolmas? En sitä ekaa ehkä uhraisi.
Kuulosti ihan paskalta runolta.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:5daf2b31d6="stratum"][quote:5daf2b31d6="börjeslandet"]Voispa elää manhattanilla. Voisin antaa ehkä yhen jos toisenkin varpaan asunnosta manhattanilla.
Smaa. Ehkä kuitenkin maksimissaan yhden molemmista jaloista.[/quote:5daf2b31d6]
Mikä on varpaista turhin. Jos "ulkoreunasta" lasketaan, niin oisko toka tai kolmas? En sitä ekaa ehkä uhraisi.[/quote:5daf2b31d6]
Joo mietin tuota kans ja päädyin samaan olettamukseen. Tosin jopa yhden varpaan poissaolosta ajan myötä tullee ongelmia askellukseen ja kipuja ym. Ainakin mikäli on jalkateräkirurgia, jonka polia seurasin taannoin päivän, uskominen.
Brit Awards 2007 tulee kakkoselta.
Aivoihin sattuu.
Sent from my iPhone 16
[quote:2a74d195f3="Tomsk"]Brit Awards 2007 tulee kakkoselta.
Aivoihin sattuu.[/quote:2a74d195f3]
Joo, taso laskee vuosi vuodelta. Katoin jo sen ekan lähetyksen. Juontaja...
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Iih, BBC neloselta tulee alkavalla viikolla New York-aiheista kulttuuridokkaria http://www.bbc.co.uk/cgi-perl/whatson/s … +york+week
En tiiä näkyykä suomen digibokseilla bbc 4 -spåm mut mulpa näkyy -spåm. I*M SO GLAD I*M BETTER THAN YOU ARE -SPÅM
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Juontaja...
Joo, olihan se rasittavuuden huippu, mutta täytyy myöntää, että sai se muutaman kerran aikaan naurunhörähdyksen. Miten sellainen ihminen voi olla läpeensä paha, joka ylistää Liamin "sexual menace"a?
[quote:d023427849="börjeslandet"]Voispa elää manhattanilla. Voisin antaa ehkä yhen jos toisenkin varpaan asunnosta manhattanilla.
Smaa. Ehkä kuitenkin maksimissaan yhden molemmista jaloista.[/quote:d023427849]
no jaa. hiukkasen ahdistavan kokoinen on toi paikka. pelkästää "kylillä" käväisy on monen tunnin operaatio ja sitä metrossa istumista vaan jatkuu ja jatkuu..
tietysti jos kämppä olis jossain villagessa tms. niin juttu olis toinen mutta ei vaikuta kovin todennäköiseltä..
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:fe82e0e268="stratum"][quote:fe82e0e268="börjeslandet"]Voispa elää manhattanilla. Voisin antaa ehkä yhen jos toisenkin varpaan asunnosta manhattanilla.
Smaa. Ehkä kuitenkin maksimissaan yhden molemmista jaloista.[/quote:fe82e0e268]
no jaa. hiukkasen ahdistavan kokoinen on toi paikka. pelkästää "kylillä" käväisy on monen tunnin operaatio ja sitä metrossa istumista vaan jatkuu ja jatkuu..
tietysti jos kämppä olis jossain villagessa tms. niin juttu olis toinen mutta ei vaikuta kovin todennäköiseltä..[/quote:fe82e0e268]
Tämä (metron nopeus) saattaa kai riippua siitä mihin aikaan vuodesta tuolla käy, mutta ei mua kyllä yhtään rasittanut se metrolla ajelu vaikka asuin ensin Harlemissa ja sitten Upper East Sidella. Kyllä mä antaisin yhen varpaan asunnosta Harlemin reunoillakin.
Kai se on sitten mielipide kysymys, mutta mä en koe sitä lainkaan ahdistavana, että joku paikka on suuri. Oikeastaan päinvastoin.
[quote:ec94e5c421="börjeslandet"]
Kai se on sitten mielipide kysymys,[/quote:ec94e5c421]
Se on MIELIPIDEKYSYMYS. Yhteen. t. natsi -80
Nelosella nyt näytettävä Huippumalli haussa -tuotantokausi on muuten paskin tähän asti näytetyistä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:ccf4158a05="looramerri"] t. natsi -80
[/quote:ccf4158a05]
What? Siitä lähtien kun sain sut kiinni kielivirheestä, oot ryhtyny leikkiin jotain liberaalipoliisii.
What? Siitä lähtien kun sain sut kiinni kielivirheestä, oot ryhtyny leikkiin jotain liberaalipoliisii.
Kielipolisointi on erittäin jees, silloin kun kohde harjoittaa toistuvaa ja johdonmukaista apinasuomea. Lyöntivirheistä ja satunnaisista yhdyssanavirheistä tms. pikkumokista nipottaminen on vain ja ainoastaan pikkumaista kusipäisyyttä.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:2812b6152b="forssto"]
Kielipolisointi on erittäin jees, silloin kun kohde harjoittaa toistuvaa ja johdonmukaista apinasuomea. Lyöntivirheistä ja satunnaisista yhdyssanavirheistä tms. pikkumokista nipottaminen on vain ja ainoastaan pikkumaista kusipäisyyttä.[/quote:2812b6152b]
Lyöntivirhe on aika vitun eri asia kuin yhdyssanavirhe. Lyöntivirheestä en nipottaisi ikuna. Yhdyssanavirhe kielen raiskaamista, piittaamattomuutta ja tietämättömyyttä.
[quote:12df86042d="looramerri"][quote:12df86042d="börjeslandet"]
Kai se on sitten mielipide kysymys,[/quote:12df86042d]
Se on MIELIPIDEKYSYMYS. Yhteen. t. natsi -80[/quote:12df86042d]
That's, like, yr opinion män.
t. half-gay, half pedophile, seurustelee erään -80 syntyneen kanssa
Lyöntivirhe on aika vitun eri asia kuin yhdyssanavirhe. Lyöntivirheestä en nipottaisi ikuna. Yhdyssanavirhe kielen raiskaamista, piittaamattomuutta ja tietämättömyyttä.
No höpöhöpö. Yhdyssanavirheitä tulee ihan vastaavanlaisissa ajatuskatkoksissa kuin lyöntivirheitäkin. Etenkin kertaluonteisista sellaisista on aivan helvetin turha nipottaa. Etenkin kun kyse on foorumikirjoittelun kaltaisesta vapaamuotoisesta kommunikaatiosta. Julkaistusta asiakirjoituksesta (vrt. esim. Jipun blogi) kielivirheiden spottaaminen on toki sallittua ja suotavaa, mutta tällaisten kirjoitusten ruotiminen ja jokaisesta virheestä vääntäminen antaa aika vittumaisen kuvan henkilöstä.
Nelosella nyt näytettävä Huippumalli haussa -tuotantokausi on muuten paskin tähän asti näytetyistä.
Jenkkeissä tällä hetkellä näkyvän kauden tytöt on kuulemma aika friikkejä. Tai ainakin hyvin persoonallisia.
[quote:1dd36b71b9="forssto"]
toki sallittua ja suotavaa, mutta tällaisten kirjoitusten ruotiminen ja jokaisesta virheestä vääntäminen antaa aika vittumaisen kuvan henkilöstä. [/quote:1dd36b71b9]
Kielivirheiden bongaus on mun harrastus siinä missä jotkut tiiraa jotain vittu kurkei ja tiaisii, etkä sä lintubongareitakaan kivitä. En usko, että järkevät ihmiset siitä erityisesti loukkaantuu tms. Paitsi sä.
En tajua, ei mulle ainakaan tuu yhdyssanavirheitä vahingossa. Sillä tavalla tulee, että tiedostaa jonkun sanan olevan vaikea, eikä oo varma kirjoitusasusta, eikä jaksa tsekata. Lyöntivirheitä sen sijaan tulee vahingossa.
No mut joo, tää on joku ammattitauti varmaan.
Sori suomalaiset people, mää oon siis vittumainen ihminen!
Lyöntivirheitä sen sijaan tulee vahingossa.
Miksi sä sitten et korjaa niitä oikolukiessasi tekstiä? Samanlaista huolimattomuutta niiden tarkistamatta jättäminen on kuin yhdyssanavirheet.
Yhdyssanavirheitä tulee todella helposti lyöntivirheiden tapaan esimerkiksi silloin kun kirjoittaa nopeasti, työstäen lauserakennetta päässään kirjoittaessaan ja vaihtaa lennosta jotain johonkin toiseen muotoon.
Harrastuksena taasen foorumien kielipoliisin virantoimitus on aika paljon paskantärkeämpi kuin vaikka seesteisesti puskassa harjoitettava lintujen bongaus tai kellarikomeron yksinäinen filatelia. Tai ei virheiden bongailu sinänsä, mutta niistä huomauttelu, joka on tyhmää ja tyhjänpäiväistä itsensä korostamista tyyliin "hei, sä teit tollasen mokan, en mä vaan koskaan tekisi noin".
Kyllä tosta muutkin nokkiinsa ottavat, mä vaan en jaksa pitää suutani kiinni siitä. Olen nähnyt kyllä aika paljon pahempiakin itsenimitettyjä poliiseja toisaalla ja kerännyt niistä aikamoisen antipatian kyseistä ammattikuntaa kohtaan, mutta tällä foorumilla toisaalta kirjoitetaan sen verran tasokasta suomea, että en voi ymmärtää miten joku jaksaa edes yrittää alkaa vääntämään siitä.
mutta tällä foorumilla toisaalta kirjoitetaan sen verran tasokasta suomea, että en voi ymmärtää miten joku jaksaa edes yrittää alkaa vääntämään siitä.
Hei, Suomi isolla.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
En tajua, ei mulle ainakaan tuu yhdyssanavirheitä vahingossa. Sillä tavalla tulee, että tiedostaa jonkun sanan olevan vaikea, eikä oo varma kirjoitusasusta, eikä jaksa tsekata. Lyöntivirheitä sen sijaan tulee vahingossa.
No mutta... jos jatkat tällä linjalla niin saatan loukkaantuakin. Mielipidekysymys ei ole mikään vaikea sana. Toisin kuin ehkä ammatikseen kirjoittelevat, mä en mieti sanojen kieliasua niitä spämmäillessäni. Spacen hakkaaminen on musta ihan samnlainen typo kuin tuo a:n tiputus tuossa äsken, joka tapahtui muuten spontaanisti ja vaikutti tämän lauseen sisältöön.
Lisäksi mun yhdys sana virheiden absoluuttista määrää on lisännyt englanniksi eräille toisille tahoille spämmäily. Enkku kun ei tunne järin kovaa kiimaa yhdyS Sanoja kohtaan.