You are not logged in.
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
janarista tuli tylsempi mitä pidemmälle leffa eteni. :|:peuk2:
Raymond Chandler, James Garner, Bruce Lee ja Carroll O'Connor kuulostaa paperilla hyvältä yhdistelmältä, mutta toteutus jäi valitettavasti vähän puolitiehen. Kyllähän tän kerran silti katteli.
Ihan ok, mut lopun alleviivaavuus ja itkurunkkaus latisti vähän kokemusta.
Kummatki sellanen 3/5
^IMDb:stä linkatut kuvat ei näy.
Pacific Rimin uusintakatselu. Edelleen hyvä rymistely.
finnkinon uudet penkit:
3d noin yleisesti:
leffa: pl
http://pixel.nymag.com/content/dam/dail … -click.jpg
njooh, ihan jees hauska silleen tota
tää ja sit vielä French Connection. Hyvä leffapäivä
muistikuvat tästä oli aika hatarat ja jotenki ptiäny keskinkertasena, mutta onhan tää vitun hyvä. lopussa on jotain visuaalisesti siisteimpiä lynch juttuja
aika skeida
Iron Sky oli hitusen parempi näin tokalla katsomiskerralla. 2/5
Urho Ghettonen wrote:http://pixel.nymag.com/content/dam/dail … -click.jpg
Oli hilkulla, että olisin kans tullut katsomaan. En ole ikinä nähnyt.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
murmur wrote:Urho Ghettonen wrote:http://pixel.nymag.com/content/dam/dail … -click.jpg
perjantaina klo 21 vielä mahis.
murmur wrote:Urho Ghettonen wrote:http://pixel.nymag.com/content/dam/dail … -click.jpg
Mulla on French Connection dvd:llä, jos tahot lainalle tai jopa ostaa. Taitaa olla myös kakkonen.
noiseidea wrote:murmur wrote:Urho Ghettonen wrote:http://pixel.nymag.com/content/dam/dail … -click.jpg
Mulla on French Connection dvd:llä, jos tahot lainalle tai jopa ostaa. Taitaa olla myös kakkonen.
Voisin vaikka lainata joskus, toinen näytös Orionissa ei oikein onnistu.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
hemmetin hyvä
ei ärsyttänyt yhtä paljon kuin ykkösosa, kun sen tässä taannoin katselin uudestaan
ekan vartin aikana naurahdin jopa ääneen muutaman kerran, loput olikin sitten tuskaisempaa katsottavaa. ideat oli loppunu viimeistään siinä puolen tunnin kohdalla. onneksi kesti vaan armeliaat 71 min.
:peuk:
Last edited by interuptor bastardo (15.01.2015 01:46)
Täydellinen rikos oli tosi mainio.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
^komp.
Iha jepatsu Ranska-ryöstö-rosvoilu, en mitään kovia film noir -viboja saanut, mutta pannaan nyt
ihan ok
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
parasta. suosikki fulcin gates of hell trilogiasta, tosin COTLD on lähes yhtä hyvä ja se muija oksentaa sisälmyksensä autossa kohtaus on paras koko sarjassa. tässä on kyllä tosi ilkeetä silmiin kohdistuvaa väkivaltaa. ihan kiva että otettiin cthulhu mytologiasta clark ashton smithin book of eibon tähän mukaan.
Birdman.
Ihan hienosti sekotettiin faktaa ja fiktiota. Ei kuitenkaan oikein leffa mun makuun.
Ei tullut sellasta fiilistä että haluaa nähä pian uudestaan, mut laitetaan 3.75/5.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
parempi kuin muistelin
ei paljon naurattanut.
hyvin viihdytti kolmelta yöllä
nelonen (tai kaikki muutkin kanavat) sais näyttää enemmän italialaisia genre elokuvia, vaikkei tää star warsista vaikutteet ottanut scifi hömöily mikään erikoisen hyvä ollut, mutta tarpeeks vajaa, ettei mennyt tylsäks. mukana pari bond tyttöä ja richard kiel. morriconen musat
El Topo
French Connection
Godardin Detective
El Topo
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
aika hölmö, ihan ok
yllättävän hyvä