You are not logged in.
Huuliharppukostaja
Ihan mieletön
Claudia Cardinale
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Ponyo rantakalliolla
Reservoir Dogs
Richard Kuklinski on pahin kaikista! Psykologin haastattelu on kans hyytävää katsottavaa.
Last edited by Johan Nyttån DJ (08.01.2015 00:16)
Hellboy
Hellboy II: The Golden Army
Huippuhyvä. Omissa papereissa viimenen vanahan liiton Bond-leffa, nähty miljoona kertaa
Enimmäkseen
Tekijöillä selvästi pallo hukassa mihin suuntaan Bondeja pitäisi viedä. Katon seuraavan kerran uudestaan, kun olen unohtanut miten turha tää on.
En muistanut, että tää oli näin pimee elokuva Ei kirkkainta kärkeä Mooren Bondeista.
Tää ei tuu yleensä mieleen, kun miettii parhaita Bondeja. Hyvä elokuva silti, ei samalla tavalla läskiksi vedetty kuin Moonraker. DVD:llä Jaws oli muuten suomennettu "leuat"
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Osa Mooren Bondeista on käsittämättömän paskoja.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Rautahammas se mullekin on aina ollut
how they run this show.
Fizcarraldo
Onhan se hieno,mutta laivan rahtaus kohdissa tuli hieman pilkittyä.Sopi psykedeeliseen unenomaiseen tunnelmaan.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Alkoi kyllästyttää sohvalla makoilu ja flunssakin oli jo sen verta hellittänyt, että kävin katsomassa Nightcrawlerin. Viihdyttävä ja pätevästi tehty elokuva, mutta ei se järin jännittävä tahi kiinnostava ollut, koska draaman kaari oli yhtä jäntevä kuin meikäläisen erektio punkkupullollisen jälkeen. Koska heti alkuun tehtiin täysin selväksi, että Bloom on psykopaatti niin mikään hänen teoistaan ei yllätä tai aiheuta moraalista närkästystä vaikka tekojen skaala eskaloituu elokuvan mittaan. Eikä tämä oikein toimi amerikkalaisen uutismediain kritiikkinäkään juuri sen tähden, että päähenkilö on mikä on. Pointtina tuntuu olevan, että uutismediat ovat kuin luotuja psykopaateille, mutta se nyt pätee mihin tahansa bisnekseen. Elikkäs tämän elokuvan katsominen oli sellainen aika tyhjä kokemus, vaikka siis jaksoikin viihdyttää sen pari tuntia.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Time Lapse kyllä kiinnostais, kuten kaikki jollain tapaa aikamatkailua käsittelevät elokuvat. Juoni taitaa olla muistaakseni jostain The Twilight Zone episodista lainattu, mutta en oo ihan varma enkä jaksa tarkistaa, mutta näin se vaan on.
:peuk:
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
paras ja hauskin näistä. vielä kun geneerisen sinfoniamusan saisi korvattua foni- ja sähkökitaravingutuksella, ja cgi:n oikeilla räjähdyksillä. verta tässä ei tainnut myöskään näkyä yhtään.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Olihan se ihan symppis lefu
how they run this show.
hyviä kummatkin
ihanaa ysärizeitgeistia :peuk:
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Veronica Mars