You are not logged in.
DeLillon Underworldia oon tässä työstäny. 200 sivua takana ja hitaasti tuntuu aukeavan, mutta niin kai se on tarkotuskin.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
^peuk
Välillä on hyvä palata tutun ja turvallisen ääreen.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Vihdoinkin pääsin vauhtiin tuossa Metro 2033:ssa. Vaikuttaa hyvältä. Siitä on kai joku jatko-osakin. Melkein tekis mieli myös pelata niitä pelejä tai peliä, mikä tosta on kai joku tehty, en tajuu.
Hienoja pelejä, anna mennä.
Topikkiin liittyen: Mies vailla ominaisuuksia satunnaisluennassa ja välissä Arto Salmista ja Michel Houellebecqiä.
tulee luettua ihan liian vähän, nyt tässä luen knausgårdin taisteluni 3:sta, muistelenko että jookcha haukkui tän ihan lyttyyn, mutta toistaiseksi (kolmisensataa sivua luettua) ihan ok meininkiä, nyt ei hypellä niin paljon kuin aiemmissa, vaan keskitytään lapsuuden meininkeihin, ihan hyvältä vaikuttaa.
tulee luettua ihan liian vähän, nyt tässä luen knausgårdin taisteluni 3:sta, muistelenko että jookcha haukkui tän ihan lyttyyn, mutta toistaiseksi (kolmisensataa sivua luettua) ihan ok meininkiä, nyt ei hypellä niin paljon kuin aiemmissa, vaan keskitytään lapsuuden meininkeihin, ihan hyvältä vaikuttaa.
joo, kesken jäi suunnilleen 80 sivun jälkeen. varmaan tulee jossain vaiheessa yritettyä uudestaan mut itelle ei noi lapsuusjutut toimineet yhtään. ne teinikännäämiset oli siinä ykköskirjassakin turhimmat osat. jotenkin tuntui myös että kolmannessa kirjassa se fiilis ei ollut niin intensiivinen kuin kahdessa ekassa. tuli vaan olo että blaa tää on tämmöstä lapsuusnostalgiapaskaa, kun kiinnostavinta edellisissä kirjoissa oli ollut se mitä tapahtuu "nyt" eli kun äijä vie roskia ulos ja on lasten kanssa leikkipuistossa jne.
Last edited by jookcha (30.12.2014 21:39)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Äärimmäisen kiinnostava aihe, mutta voi voi voi, liian iso osa on yleistä FBI:n ja J. Edgar Hooverin rikosten vatvomista. Vaikka sillä, että niistä nyt tiedetään tai aikanaan alettiin saada tietoa liittyy pitkälle kyseiseen murtautumiseen niin liika on liikaa. Toivottavasti loppupuolella meno paranee.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Painettu vuonna -47 ja varmaksi voi sanoa, että tätä ei kukaan ole aiemmin lukenut, kun veitsellä pitää avata sivut.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Tai joku on sitä lukenut liiankin innokkaasti ja Orleans'in neitsyt ei enää olekaan mitä pitäisi olla...
Ite aloittelin tätä:
Siis ei ne sivut ole liimautunu yhteen, (hyvänen aika sentään!) vaan kyseessä on tommonen vanhan ajan halvempi kirja, jossa sivut on taitettuja papereita, jotka täytyy taitoksista ite viiltää auki.
*
Jo Nesbo: Kukkulan kuningas
Murray: Boogie Man
juuh
Jenny Offillin Dept. of Speculationin lukaisin tossa (melkein) yhdellä istumalla. Tykkäsin aika paljon, vaikka Offillin tyyli muistuttaa välillä hämmentävän paljon tän hetken suurinta kirjallista ihastustani Lydia Davisia. Kaikesta huolimatta tossa oli aika koskettavia juttuja avioliitosta ja lapsiperheen arjesta yms. Joku Knausgårdhan jaarittelee samoista jutuista kirjakaupalla mut Offillille riittää se vajaat 200 sivua
Nyt sitten aloitin Pynchonin Inherent Vicen kun pitää saada se luettua ennen kuin leffa tulee teattereihin.
tätä alottelin
tätä alan lukee heti kun palautuu kirjastolle koska true detective
*
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
paras runo koskaan :peuk:
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Äärimmäisen kiinnostava aihe, mutta voi voi voi, liian iso osa on yleistä FBI:n ja J. Edgar Hooverin rikosten vatvomista. Vaikka sillä, että niistä nyt tiedetään tai aikanaan alettiin saada tietoa liittyy pitkälle kyseiseen murtautumiseen niin liika on liikaa. Toivottavasti loppupuolella meno paranee.
heh, kuulostaa just hyvältä. Pitänee lukee tää joskus.
Last edited by Pope (15.02.2015 09:38)
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
noiseidea wrote:http://ecx.images-amazon.com/images/I/5 … 3,200_.jpg
heh, kuulostaa just hyvältä. Pitänee lukee tää joskus.
Valitettavan keskinkertainen hyvästä aiheesta, ei toi loppupuoli sinänsä ole tilannetta pelastanut.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.