You are not logged in.
käväisit mielessä kun kirjoitin tuota, nyt kuuntelemaan siitä
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
joo, pitää vähitellen ryhdistäytyä. toi fat mama kick kuulosti tosiaan lodger-ajan bowielta, pitää tosiaan perehtyä tähän nyt paremmin.
Hyvä kirjoitus, mutta "Butterfly, Winter Night ja Two Weeks Since Youve Been Gone käyvät suoraa tietä unohduksen kaivoon, josta niitä ei yleensä jaksa noukkia kuunneltaviksi."
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Tästä tais tulla hiljattain uusinta tuosta dokkarista Teemalta ja vahingossa osuin kanavalle. Häpeäkseni tunnustan, että en aikaisemmin ollut Walkeria kuunnellut. Kaveri mulle joskus soitatti Bish Boschia, mutta en silloin ymmärtänyt. Nyt ton dokkarin jälkeen tuli tutustuttua levyihin 3 ja 4 ja tykästyin. Pitäisi ottaa vielä muutkin levyt kuunteluun.
Tilt ja The Drift ovat ehkä omat suosikkini. Jälkimmäisen ostin Berliinistä sen ilmestymispäivänä. Sitten tietysti ne neljä biisiä Nite Flights -levyllä.
Suosikkini tältä herralta ovat ne 60-luvun levyt.
bzort glorf bööth
Kyllähän tämä kiinnostaa! Vaikka jälkikäteen ajatellen ei nyt mikään hirveän kaukaa haettu tai omaperäinen kollaboraatio. Mut tuskinpa noi voi hirveän huonoakaan jälkeä tehdä.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
hyvä haastattelu: http://thequietus.com/articles/16411-sc … n-o-soused
sweet child o mine -viittaukset sousedin ekassa biisissä
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Soused saapu tänään
Tällaisen läjän hommasin huuto.netistä reilulla viidellä kympillä:
Walker Brothers, The Everything Under The Sun (2006) 5CD
Walker, Scott And Who Shall Go To The Ball? And What Shall Go To The Ball? 1CD
Walker, Scott Bish Bosch 1CD
Walker, Scott Climate Of Hunter 1CD
Walker, Scott In 5 Easy Pieces 5CD
Walker, Scott Scott 1CD
Walker, Scott Scott 2 1CD
Walker, Scott Scott 3 1CD
Walker, Scott Scott 4 1CD
Walker, Scott Stretch/We Had It All (1997) 1CD
Walker, Scott The Drift 1CD
Walker, Scott Tilt 1CD
Alunperin tarkoituksena oli vihdoinkin hankkia 4 ekaa sooloa hyllyyn, mutta käy tämä näinkin.
Viis ekaa pitäis hommata, tai vaihtoehtosesti se boxi, mut se on kai nykysten jo turhan kallis
Hmh, kylläpä on kitarat hiljasella tällä Sousedilla
niin tai walkerin vokaalit aivan liian pinnassa, kuten näillä viimeisimmillä levyillään muutenkin.
Tällaisen läjän hommasin huuto.netistä reilulla viidellä kympillä:
Walker Brothers, The Everything Under The Sun (2006) 5CD
Walker, Scott And Who Shall Go To The Ball? And What Shall Go To The Ball? 1CD
Walker, Scott Bish Bosch 1CD
Walker, Scott Climate Of Hunter 1CD
Walker, Scott In 5 Easy Pieces 5CD
Walker, Scott Scott 1CD
Walker, Scott Scott 2 1CD
Walker, Scott Scott 3 1CD
Walker, Scott Scott 4 1CD
Walker, Scott Stretch/We Had It All (1997) 1CD
Walker, Scott The Drift 1CD
Walker, Scott Tilt 1CDAlunperin tarkoituksena oli vihdoinkin hankkia 4 ekaa sooloa hyllyyn, mutta käy tämä näinkin.
ps. myy mulle toi Stretch/We Had It All
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
ps. myy mulle toi Stretch/We Had It All
Mikäs siinä. Laitan privaa.
bernardblack wrote:ps. myy mulle toi Stretch/We Had It All
Mikäs siinä. Laitan privaa.
Jos tota Childhood of a Leaderia kommentois sen verran, että lyhkänen levy, eikä nyt ollenkaan niin kiinnostavaa kamaa ku varsinaiset levyt, kun on periaatteessa nyt "vaan" tommosta orkestraalista elokuvamusaa. Mut kylhän tätä mielikseen kuuntelee, kakkosraidasta diggaan eritoten.
Jos tota Childhood of a Leaderia kommentois sen verran, että lyhkänen levy, eikä nyt ollenkaan niin kiinnostavaa kamaa ku varsinaiset levyt, kun on periaatteessa nyt "vaan" tommosta orkestraalista elokuvamusaa. Mut kylhän tätä mielikseen kuuntelee, kakkosraidasta diggaan eritoten.
Minusta se on aika hyvä. Harmittaa kyllä, että filmi tulee ilmeisesti Suomessa pelkästään R&A-festivaalille. Mietin tässä, että pitääkö lähteä Helsinkiin elokuviin.
Uu mama, tämmösen miniboxin hommasin. Tässä on siis Scott 1-4 ja 'Till The Band Comes In, elikkäs samat levyt ku siinä jossain aiemmassa muhkeemmassa boxissa, tää on vaan tämmönen budjettiversio, ilmestyny viime vuonna.
Scott Walker vieraana Jarvis Cockerin Sunday Service -ohjelmassa
Jarvis welcomes elusive singer-songwriter Scott Walker back to the Sunday Service, ahead of the late-night BBC Prom The Songs Of Scott Walker, which takes place at the Royal Albert Hall on Tuesday 25 July.
As well as chatting about Scott's immense body of work, Jarvis gets tips on how to approach his role within this Prom and corrections to some of the lyrical mistakes he's found online whilst researching.
There are also anecdotes about Scott's time prior to the success of The Walker Brothers when he was a bass platter in a Californian surf band called The Routers and an insight into his friendship with the late David Bowie who was a big champion of Scott's solo work having covered Nite Flights on his own Black Tie, White Noise album.
Scott tänään 75 vuotta!
Liikkeellä on huhuja tämän vuoden aikana ilmestyvästä levystä.
Scott tänään 75 vuotta!
Liikkeellä on huhuja tämän vuoden aikana ilmestyvästä levystä.
Ahaa, kuunnellut kesästä lähtien taas runsaasti The Driftiä ja Bish Boschia, sikäli kiinnostaa tosi paljon.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Ja minä paria ensimmäistä.
bzort glorf bööth
Ja minä paria ensimmäistä.
Itse olen kuunnellut lähinnä Walker Brothersia.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
En tiedä kuuluuko tämä osastoon "eriävät mielipiteet musiikissa", mutta minusta on vähe sääli että Walker muutti laulutyylinsä siinä ekojen levyjen jälkeen semmoseks kiekumiseks (tai miten sen ny kuvailis).