You are not logged in.
yksi parhaista
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
^
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
ihan ok
aika hyvä
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
ai niin katoin ne kaks muuta palmua mitä eilen tuli
kummatkin toki
vmp
Vuosaari
Milloinkahan olisin nähnyt viimeki yhtä typerän elokuvan? Puitteitaan lukuun ottamatta tuo olisi voinut olla joku yläasteen elokuvakurssin oppilaskyhäelmä. Hämmennyin lsää kun lueskelin leffan saamia arvioita, jotka olivat pääosin kiittäviä. Ja kehuttiin erityisesti jotain Laura Birnin suoritusta, mitä vittua?
Vuosaari
![]()
Milloinkahan olisin nähnyt viimeki yhtä typerän elokuvan? Puitteitaan lukuun ottamatta tuo olisi voinut olla joku yläasteen elokuvakurssin oppilaskyhäelmä. Hämmennyin lsää kun lueskelin leffan saamia arvioita, jotka olivat pääosin kiittäviä. Ja kehuttiin erityisesti jotain Laura Birnin suoritusta, mitä vittua?
Tätähän on haukuttu kovin sanoin foorumilla silloin kun tämä tuli. Menin ihan elokuvateatteriin katsomaan, kun sekoitin ohjaajat keskenään ja odotin jotain hyvää.
Katsottua:
Ringu
Ghostbusters
Katselin tässä koneella touhuttaessa samalla tv:stä Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann, kun oon nähnyt tästä joskus mainoksen ja vaikutti ihan hassulta. Tää oli vähän ku länsinaapureiden oma Forrest Gump, mutta silti tosi hyvä. Päähenkilö karkaa vanhainkodista satavuotissyntymäpäivänä ja muistelee samalla, mitä on touhunnut elämänsä aikana. Aika monta historiallista merkkihenkilö (Stalin, Oppenheimer, Reagan jne.) oli saatu mukaan ja Robert Gustafssonilta oikein hieno roolisuoritus nuorena/keski-ikäisenä ja vanhana Allan Karlssonina, joka on ehtinyt kokea yhtä sun toista. Annetaan vaikka 3,5/5 ja vois katsoa joskus tarkemmin uudestaankin.
surkeempi kun eka, josta en tykänny yhtään
italo slasher, jossa hassuun pöllökypärään pukeutunut hullu tappaa teatterissa jengiä sateisena yönä. ihan hyvä. soundtrackista erityis maininta
Dead Men Don't Wear Plaid
muistelin että tää olisi ollut hauskempi.
Regarding Susan Sontag
teennäinen ja tylsä dokumentti mielenkiintoisesta ihmisestä
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Sound of Noise
aivan jees
olipa paska.
pl
Ghostbusters 2
italo slasher, jossa hassuun pöllökypärään pukeutunut hullu tappaa teatterissa jengiä sateisena yönä. ihan hyvä. soundtrackista erityis maininta
Vitun kova leffa
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
hyi vittu
Silent Hill
Tykkäsin tosi paljon, vaikka ei pelottanutkaan yhtään.
Lomien ekat kerrat:
Iron Man
Iha ok versio, sellaista Marvelien keskitasoa.
Amazing Spider-Man
Täysin tarpeeton reboot, Tobey Maguire Hämiksenä parempi ja olihan tässä muutakin mikä mätti.
Seitsemän rohkeaa miestä
Ihan hyvää frontier-länkkärimeininkiä.
Heat
Komeeta Michael Mann -menoa, ois voinut olla himpun lyhyempikin, DeNiro-Pacino-kahvilakohtaus tarkoitettu kai nostamaan jännityksen kuudenteen potenssiin, mutta multa ainakin potenssi hävisi tyystin.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
multa ainakin potenssi hävisi tyystin.
Bartsu-hymppä
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten
totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava
Nälkä.
viis kautta viis
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Pahat nukkuvat hyvin