You are not logged in.
katsoin the leaguen ekan kauden. ihan hauska, vois jatkaa.
kato high maintenance! http://vimeo.com/channels/highmaintenance
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
kato high maintenance! http://vimeo.com/channels/highmaintenance
katoin pari ekaa jaksoa, ihan tyhjänpäiväistä sössötystä molemmat.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
SoA katottu nyt loppuun. Ei siitä sen enempää, kun täällä on kai sarjan seuraajia, joilla on vielä katsominen kesken...
Marco Polo kolmen jakson perusteella vaikuttaa laadukkaalta sarjalta, komeita maisemia ja kohtuullisesti paljasta pintaa sekä .
Game of Thronesia on kehuttu joka puolella, joten ajattelin alkaa katsoa sitä. Katsoin ensimmäisen jakson, joka oli sataan kertaan nähtyä perusfantasiaa. Mutta en jätä vielä tähän. Ehkä seuraavissa jaksoissa on jotain oikeasti kiinnostavaa.
Tämä paljastui vähitellen hyvinkin koukuttavaksi. Vaikka en edelleenkään tiedä, mikä tässä varsinaisesti koukuttaa.
Extantia olen myös katsonut. Mitään suuria tunteita se ei kyllä toistaiseksi ole herättänyt minussa. Se on ihan OK, mutta odotin siltä enemmän.
Extantia olen myös katsonut. Mitään suuria tunteita se ei kyllä toistaiseksi ole herättänyt minussa. Se on ihan OK, mutta odotin siltä enemmän.
sama, jostain syystä olen jäänyt seuraamaan, mutta pahin vika että henkilöt eivät oikein kosketa. tunteet puuttuu.
En tiedä jatkuuko The Fall vielä kolmannelle kaudelle, mutta kaksi ekaa ollut kyllä parasta ikinä. Ehdottamasti yksi parhaimmista sarjoista mitä olen koskaan katsonut. 5/5
Jos nyt ton Dekalogin sais viimeinkin katottua, kun on DVD:nä.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Tanskalainen maajussi
sisältää mm. panohommia
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Jos nyt ton Dekalogin sais viimeinkin katottua, kun on DVD:nä.
En oo muuten varma oonko nähnyt koko Kymmenen käskyä (tais tulla telsusta tässä joskus, eli tod.näk.), mut tulipa tässä taas mieleen että näin pikkupoikana ton ensimmäisen osan ja se jäi kyllä todella vahvasti mieleen, edelleen hyvin eläväiset muistikuvat siitä vaikka viime näkemästä on ties kuinka kauan aikaa.
Ja jos tota noinniin ryhtyis tänään vielä tohon Game of Thronesin neloskauteen.
House of Cardsia oon kassellu nyt ekan kauden, Spaceyn paska etelän-aksentti ottaa rankasti kupoliin mutta onhan toi kaikessa vittumaisuudessaan koukuttavaa matskua.
Ahistaa kun on kaikki maailman sarjat kattomatta enkä tiedä mistä päästä lähtisin paikkaamaan
Last edited by Pope (26.12.2014 23:13)
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Last Tango in Halifax loppuu ensi viikolla, kolmoskausi vasta syksyllä.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
The Knickin ekan jakson kattelin testimielessä. Kaipa tuon vois loppuun asti katsoa. Berlin Alexanderplatz pitäis kans ottaa projektiksi tässä lähipäivinä.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Person of Interestin neloskausi on ollut kyllä aikamoista tykitystä. Saattaa hyvinkin olla parhaiten käsikirjoitettu (toiminta)sarja televisiossa tällä hetkellä.
Black Mirroria mulukasin. Sillee jännä nii tai no niin.
Marco Polo katottu ja hyväksi todettu. Paljon eeppistä toimintaa, komeita maisemia, paljasta pintaa ja juonitteluja. Varmaan kakkoskausikin tuloillaan - tai ainakin siltä vähän tuo ykköskauden lopetus tuntui. On tässä taidettu vähän ottaa vapauksia historian tapahtumien suhteen, mutta ei se ainakaan minua häirinnyt. Netflixin omista sarjoista toiseksi paras HoC:n jälkeen selkeästi.
Suosittelen: Pope, bernardblack, barton funk ja tiptoo
Black Mirroria mulukasin. Sillee jännä nii tai no niin.
Meil samat 2 ekaa jaksoa oli ainakin ihan hyviä.
True Detectiven 1. kausi katsottu nyt vihdoin. Olihan se hyvä, mutta lopussa vähän lässähti.
Homelandin 4. kausi alkaa sunnuntaina maikkarilla, joten sitä sitten.
Last edited by Firon (29.12.2014 09:22)
Weedsiä jatkoin, Brooklyn Nine-Ninen ykköskausi ja Curbin neljä jälkimmäistä meni lomalla/pyhinä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Marco Polo katottu ja hyväksi todettu. Paljon eeppistä toimintaa, komeita maisemia, paljasta pintaa ja juonitteluja. Varmaan kakkoskausikin tuloillaan - tai ainakin siltä vähän tuo ykköskauden lopetus tuntui. On tässä taidettu vähän ottaa vapauksia historian tapahtumien suhteen, mutta ei se ainakaan minua häirinnyt. Netflixin omista sarjoista toiseksi paras HoC:n jälkeen selkeästi.
kas vain, tuo katseluun! luin joululomalla porukoiden luona taas vanhan kunnon Aku Ankan taskukirjan, jossa Aku seikkaili Marco Polona. mietittiin just kundikaverin kaa, että onkohan siitä tehty yhtään katsottavaa elokuvaa.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Acedia wrote:Marco Polo katottu ja hyväksi todettu. Paljon eeppistä toimintaa, komeita maisemia, paljasta pintaa ja juonitteluja. Varmaan kakkoskausikin tuloillaan - tai ainakin siltä vähän tuo ykköskauden lopetus tuntui. On tässä taidettu vähän ottaa vapauksia historian tapahtumien suhteen, mutta ei se ainakaan minua häirinnyt. Netflixin omista sarjoista toiseksi paras HoC:n jälkeen selkeästi.
kas vain, tuo katseluun! luin joululomalla porukoiden luona taas vanhan kunnon Aku Ankan taskukirjan, jossa Aku seikkaili Marco Polona. mietittiin just kundikaverin kaa, että onkohan siitä tehty yhtään katsottavaa elokuvaa.
Ei tähän nyt kahden jakson jälkeen taida enää pystyä. Nyt sen sijaan katselussa American horror story. Jännitysefektin maksimoimiseksi suosittelen katsomaan darrassa mutta seurassa
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Moronica wrote:Acedia wrote:Marco Polo katottu ja hyväksi todettu. Paljon eeppistä toimintaa, komeita maisemia, paljasta pintaa ja juonitteluja. Varmaan kakkoskausikin tuloillaan - tai ainakin siltä vähän tuo ykköskauden lopetus tuntui. On tässä taidettu vähän ottaa vapauksia historian tapahtumien suhteen, mutta ei se ainakaan minua häirinnyt. Netflixin omista sarjoista toiseksi paras HoC:n jälkeen selkeästi.
Ei tähän nyt kahden jakson jälkeen taida enää pystyä. Nyt sen sijaan katselussa American horror story. Jännitysefektin maksimoimiseksi suosittelen katsomaan darrassa mutta seurassa
Kahden Marco Polo -jakson jälkeen samat fiilikset. Mitätön juoni, hahmot vailla persoonaa ja vieläpä kliseiset hidastetut ninjamuuvit Mongoliaan ängettynä.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
EndloseAngst wrote:Extantia olen myös katsonut. Mitään suuria tunteita se ei kyllä toistaiseksi ole herättänyt minussa. Se on ihan OK, mutta odotin siltä enemmän.
sama, jostain syystä olen jäänyt seuraamaan, mutta pahin vika että henkilöt eivät oikein kosketa. tunteet puuttuu.
eilinen extant vielä katsomatta, mutta katoin joulupäivän jakson, ja nythän se alkaa jo menemään ihan jännäksi
House of Cardsia oon kassellu nyt ekan kauden, Spaceyn paska etelän-aksentti ottaa rankasti kupoliin mutta onhan toi kaikessa vittumaisuudessaan koukuttavaa matskua.
Ahistaa kun on kaikki maailman sarjat kattomatta enkä tiedä mistä päästä lähtisin paikkaamaan
se alkuperäinen house of cardsin eka kausi oli älyttömän hyvä, siitä sit lähti lasku
tota jenkkiversiota en oo jaksanu katsoa, tuntuu tyhmältä kattoa uusintaversioita [kun on muutakin viihdettä]
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Ohoh, ei mennyt suositukset ihan kohilleen. No kokeillaan uudestaan!
Eli Vikings-sarjan toista tuotantokautta on enää kolme jaksoa jäljellä ja on kyllä toiminut. Ykköskausi oli semmoset 3,5/5, mutta jos kakkoskausi jatkaa samaa menoa niin vahva 4/5 uskaltaa jo luvata. Menon pitäisi kuulemma vielä parantua loppua kohti. Jos viikingit, isot miekkataistelut, pääkalloista juominen ja partaiset äijät kiinnostaa, niin kannattaa katsoa. Pitäis olla moniuloitteisempia hahmojakin! Kolmas kausi käynnistyy helmikuussa, muistaakseni.
Suosittelen: kaikille foorumisteille, jotka odottelee GoT:in vitoskautta alkavaksi.
EDIT: American Horror Story odottaa katsomistaan, mutta kolmoskausi oli aika kehno, niin ei oo vielä hirveä kiire katsoa tuota. Kakkoskausi ollut tähän mennessä paras.
Viikinkien ykkköskausi oli sellainen 2,5 / 5, mutta ehkä tuota uutta voisi yrittää kahtoa, jos vaikka hetkittäin olisi 3,5 / 5.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Nuori Morse
Noissa on valitettavan kaavamainen juoni, jota mun mielestä ei Lewisissä ja Wanhassa Morsessa ollut (ainakaan niin rajuna); eka tunti ladataan nuudeleita sekaisin vähän sieltä ja täältä ja missään ei tunnu olevan nuudelinjuurta, nuudeliumpikuja tuntuu koko ajan pahemmalta, kunnes Morsen päässä kaikki asettuu uomiinsa kymmenen minuuttia ennen loppua ja nuudelit löytävän luontaisen järjestyksensä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.