You are not logged in.
jeps, mahdotonta kuunnella täälläkin, ei pysty kuuntelemaan mitään missä vilu laulaa. vaikka viimesen päälle hieno ja mukava mies onkin.
näin nää vaan menee.
Huhhuh kuuntelin just puolet tosta uudesta Sur-rur levystä ja vaikka osittain tykkäsin niin kyllä teki mielelle hyvää vaihtaa musiikkia, ton jannun laulu repii mun hermot kappaleiksi pala kerrallaan. Yhessä piisissä kuulosti ihan conor oberstilta, lol
let me fall out of the window
with confetti in my hair
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Mun mielestä kyl yks parhaista suomalaisista laulajista. Tosin uusinta levyä en o muutamaa biisiä lukuunottamatta kuullu. Ehkä sille on tapahtunut jotain
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Mun mielestä kyl yks parhaista suomalaisista laulajista. Tosin uusinta levyä en o muutamaa biisiä lukuunottamatta kuullu. Ehkä sille on tapahtunut jotain
Laulut on uudella levyllä selkeemmin esillä pariin aiempaan verrattuna, kiitos ton vähän skarpimman tuotannon. Tykkään kans ihan älyttömästi miehen tyylistä ja äänestä.
Tykkään kans ihan älyttömästi miehen tyylistä ja äänestä.
Komppia artsylle ja huïgille, en oo ikinä pitänyt bändistä nimenomaan ton laulun takia. Eipä ne biisitkään kyllä kovin kummoisia ole
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Onhan Vilu joo aika acquired taste, mut kyllä munkin mielestä sen eksyneen koulupojan ulosanti on bändin meiningille just passeli.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Uudet housut ja paita wrote:Tykkään kans ihan älyttömästi miehen tyylistä ja äänestä.
Samoin. Nimimerkki Kenkän kanssa keskusteltiin joskus juuri siitä, että melkeinpä parasta on kun laulusta kuulee koska bändi oikein innostuu ja samalla lähtee soittokin sitten nopeutumaan. Mutta tuo laulu on yksi niistä tekijöistä, joiden vuoksi tämä mielestäni erottuu edukseen.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Eipä ne biisitkään kyllä kovin kummoisia ole
Eipä ne biisitkään kyllä kovin kummoisia ole
Vahva eri. Harva tekee tässä maassa parempia, vaikka sinne niitä vähemmän hittejäkin mahtuu. Tää on albumien suhteen luisunu enemmän ja enemmän tollaseen gbv-ilmaisuun. Ne oudot, epämääräiset ja huonotkin biisit on tärkeitä paloja kokonaisuuksissa. Ja jonkin sortin huonouden estetiikkaa nää on aina harrastaneet kaiken ohessa.
Last edited by rc-lungen (14.05.2014 14:45)
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Home Videon LP oli tänään kantautunut keltsuun. Voi onnea! Viivat Hyppii ehkä vuoden paras biisi.
Harmi vaan ettei levylle päätynyt "mitähän hauskaa vielä tänään sattuu"-biisi. Se on kans ihan parasta kamaa, mut onneks se on kasetilla.
Uusi lärtty kiinnostaa.
bzort glorf bööth
Erittäin hieno tuo viimeisin tupla-älpee. Varhaisempi Yo La Tengo tulee mieleen välillä.
Jaa tossa viime päivinä internetissä kauheasti kohkatussa Home Videossa on Sur-rur-kytköksiä. Jospa sen sitten jostain hakisi.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Home Videon LP oli tänään kantautunut keltsuun. Voi onnea! Viivat Hyppii ehkä vuoden paras biisi.
Tämä pitää hommata. Paljonko oli Keltsussa hinta?
12,90
Nyt se on vihdoin hommattu, en pettyny:
viivat hyppii
Homevideo vielä kuulematta, mutta Pelkkä väliviiva huhhuh, en kestä miten kova :rockhands:
Homevideo vielä kuulematta, mutta Pelkkä väliviiva huhhuh, en kestä miten kova :rockhands:
Vaikka Sur-rur on Suomen kovimpia bändejä niin silti toi Pelkka väliviiva -levy on lähempänä mun sydäntä ku yksikään Sur-rur -levy.
On muuten kovat neuvottelut tässä käynnissä, josko saatais nää helmikuussa Kokkolaan ONOn kanssa
Keikkakunnon voi tulla tarkastamaan Helsingin Oranssille 30.1!
Keikkakunnon voi tulla tarkastamaan Helsingin Oranssille 30.1!
Pistä vielä muistutusta lähempänä!
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Kalossimies wrote:Homevideo vielä kuulematta, mutta Pelkkä väliviiva huhhuh, en kestä miten kova :rockhands:
Vaikka Sur-rur on Suomen kovimpia bändejä niin silti toi Pelkka väliviiva -levy on lähempänä mun sydäntä ku yksikään Sur-rur -levy.
Tuo ei kyllä yhtään yllätä. On nimittäin aika painavaa kamaa se väliviivan LP. Kirkkaasti sen vuoden parhaita levyjä ilman neuvotteluja. Silti Sur-Rur on itselle se kaikista tärkein. Sen kanssa olen kasvanut aikuiseksi ja se on jokaisella levyllä tarjonnut jotain, mihin samaistua.
Eli Oranssilla nähdään sitten.
Last edited by rc-lungen (27.12.2014 19:39)
Oltiin näiden kanssa ONOlla Kokkolassa keikalla. Keikkahan oli ihan suvereenia huippua, setin vikana vetona Murhamaailmassa ja encorena vielä Kuopat, jota pohjustettiin hienoilla anekdooteilla päämäärättömistä autokruisailuista Simpsiön maisemissa Tosin hetken aikaa arpoivat, josko olisivat soittaneet Maiseman, mut hyvä näinkin! Diggailivat kans ONOn meininkiä, Vilu ja Lare ostivat levynkin
Last edited by Kalossimies (08.02.2015 21:56)
https://www.facebook.com/events/393904140782755/
Ville Vuorenmaan näyttely "En muista vauva-ajasta mitään" Myymälä2ssa Helsingissä. Näyttelyssä on esillä maalauksia ja yksi noin 50-minuuttinen biisi, jotka käsittelevät lapsuutta 1980-luvulla ja 1990-luvun alussa Etelä-Pohjanmaalla, Lapualla. Avajaiset tiistaina 19.5. klo 18. Myymälä2 on avoinna seuraavasti ke-la 12-18 ja sunnuntaisin 12-17. Tervetuloa näyttelyyn, tervetuloa näyttelyyn!
ja perjantaina ois sur-rur oranssilla
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ekaa kertaa nähty keikalla eilen. Taisin rakastua.
Ekaa kertaa nähty keikalla eilen. Taisin rakastua.
Sidewaysin keikka oli kyllä hyvä. Olen ilmeisesti joskus aiemminkin nähnyt bändin livenä ja tykännyt, mutten levyltä kai ollut kuullut ennen kuin Sidewaysin jälkeen. Ihan hyvältä kuulostaa niinkin, eipä kyllä livevedon veroiselta.
Sidewaysin keikka oli kyllä hyvä. Olen ilmeisesti joskus aiemminkin nähnyt bändin livenä ja tykännyt, mutten levyltä kai ollut kuullut ennen kuin Sidewaysin jälkeen. Ihan hyvältä kuulostaa niinkin, eipä kyllä livevedon veroiselta.
Livenä tapaavat vissiin soittaa paljon nopeammin kuin levyllä? Mulle levyt on ehkä toimineet paremmin, mutta hyvä bändi joka tapauksessa
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki