You are not logged in.
Oho, just luin American Screamin ja jälkifiiliksissä fiilistelin et tuo uusi dokkari olis hauska nähä
organizing the boy scouts for murder is wrong
bzort glorf bööth
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Onkos toi dokkari mistään kotoisin? Matsku ja aatokset jne. on tuttua, joten kannattaako katsoa?
Last edited by noiseidea (26.05.2011 10:43)
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Onkos toi dokkari mistään kotoisin? Matsku ja aatokset jne. on tuttua, joten kannattaako katsoa?
No ei tuossa mene kuin tunti elämästä eli ehkä sikäli kannattaa, mutta ei tuo dokkarina kovin kummoinen ole. Turhan lyhyessä ajassa kaahataan läpi miehen elämä. Ei tuo mitään uutta jo miehen tietäville ja tuotannon tunteville, kun taasen uusille katsojille tuo jää vähän etäiseksi, henkilöitä ei oikein esitellä, ei tiedä taustoja, yhteyttä Hicksiin jne. Asiaa olis riittänyt helposti puolet pidempäänkin leffaan, olis voinu edetä vähän rauhallisemmin.
Ja hassua muuten, tuossa aika kritisoivaan sävyyn tuodaan esille Hicksin sensurointia Letterman show'sta MUT taasen dokkarissa näytetyistä jutuista on monista jätetty veke se törkein terä. Olisko "isolle yleisölle" ollu liikaa esim. 'I've got my own tv show' jutun "Let's hunt and kill Bily Ray Cyrus" punchline, tai 'hi we're the new kids on the block' raivoamisen "sieg heil" huudot
Toi oli vielä pilkottu versio, 58min vs. alkuperäinen 102min.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
No onpa järkevä veto tehdä tommonen editti Ilmankos tuntu pikakelaukselta. Pitää kattoa joskus pidempi.
Toiset hallitsee mediapelin ja toiset sössöttää.
tästä on vaikee pistää paremmax
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Yhyy, Bill Bailey olisi toukokuun lopulla keikalla täällä, mutta nyt jo melkein kaikki liput on menny. Enää jotain ihan ylimmän kerroksen perärivin paikkoja jäljellä tai alhaalta yksittäisiä muutama. Mälsää ku näihin pitää aina ostella lippuja monta kuukautta etukäteen. Sama homma ku teatteriin menossa oli Helsingissä. Ei tuu mentyä ku pitää ostaa liput monta kuukautta etukäteen tai kytätä sitten sinä päivänä peruutuksia.
En oo koskaan hirveesti vaivautunut tutustumaan standup -meininkeihin, eikä se kauheesti kiinnostakaan. Yleensä liian yksisuuntaista touhua. Mutta oon kuiteskin tykästyny joihinkin brittiläisiin panel-show -ohjelmiin. Qi ja Mock the Week ainaskin. Noissahan on yleensä tota koomikkoporukkaa mukana (jimmy carr, bill bailey, david mitchell jne). Monesti aika hauskaa tykitystä, koska toi ei oo niin käsikirjoitettua kuin komedia yleensä.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Osuva yhteenveto urasta. "Greatest comedy of the generation of blah blah ever to do a thing on a thing."
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Tämä kiinnostaa. Ootteko koskaan ajatelleet kokeilla open mic -settiä?
Mitenköhän vaikea ois saada kasaan esim minuutti sellasta matskua, johon ois ite tyytyväinen? Miten se uppoaisi yleisöön?
Vähäisen näkemäni perusteella täkäläisen stand-upin taso on karmean huono, mikä vähän madaltaa kynnystä. Ois kyllä siistiä kokeilla itse.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Suomalainen stand up on kyllä järisyttävän huonoa.
Toivon että joku todistaa minun olevan väärässä.
Suomalainen stand up on kyllä järisyttävän huonoa.
Toivon että joku todistaa minun olevan väärässä.
mun mielestä suomesta löytyy kyllä monta hyvää tekijää nykyisin varsinkin, tietty makuasia ja kaikki esiintyjät ei uppoa kaikkiin.. Oletko itse käynyt kuinka usein keikoilla? Kovia suomalaisia standuppareita ovat mm, André Wickström, Joni Koivuniemi,Ilari Johansson,Mika Eirtovaara ja Sami Hedberg. Itse olen joskus nähnyt jenkkikoomikoita telkkarissa eikä ne useinkaan oikein uppoa minuun vaikka sielthän se stand- up on peräisinkin(?).
Olisi kanssa siistii päästä johonki open-miciin jos vain jaksaisi keksiä jotain, olisi siistiä haastaa itsensä..:D onhan tuo varmasti ihan saatanan kova laji.
Okei, nyt Bill Bailey nähty Helsingissä. Parasta ikinä! Reilu pari tuntia hyvää tykitystä. Ihanaa!
Okei, nyt Bill Bailey nähty Helsingissä. Parasta ikinä! Reilu pari tuntia hyvää tykitystä. Ihanaa!
OON NIIN KADE
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Jos naurattaa ja itkettää samaan aikaan niin kai tää kuuluu tänne.
paras äijä ja samaa mieltä kaikesta.
Mitch Hedbergin kuolemasta kymmenen vuotta
Comedians Discuss Mitch Hedberg's Life and Legacy Ten Years After His Death
Last edited by jookcha (31.03.2015 11:17)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Kaikista liian nuorena kuolleista julkisuuden henkilöistä Mitchin poismeno harmittaa minua eniten
Valtaosa näistä "uuden polven" koomikoista (Hannibal Buress, Aziz Ansari, Kevin Hart, Reggie Watts, Chelsea Peretti jne.) ei oikein uppoa mulle stand upin osalta, vaikka jotkut noista onkin ihan hyvissä tv-sarjoissa. Louis CK ja Rich Hall/Otis Lee Crenshaw oikeastaan ainoat stand up -tyypit joita olen viime vuosina jaksanut katsoa.
Edit.
Netflixissähän on jotain stand up -pätkiä. Onko kukaan löytänyt sieltä mitään hyvää joka olisi tehty tällä vuosikymmenellä?
Last edited by Firon (31.03.2015 17:53)
Se Louis CK:n live on ok. Chelsea Perettin jotain katsoin kans, mutta en mä siitä niin.
Siellähän on stand-upia ihan vitusti, katsot yhden ja muuta ei enää suositellakaan.
Dylan Moran kultsalla 11.11. Vitosriviin lippu ostettu.