You are not logged in.
Tässä on CDONille viiden euron alennuskoodi, joka on voimassa 30. huhtikuuta saakka.
qGrqtXw34
Ja tässä vielä alekoodi, jolla saa tilauksen postikuluitta ku ostaa väh. kaks tuotetta:
xYRDLZeB
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Äxälle "1-2 viikkoa" on aika venyvä käsite
Tätä odotellaan vieläkin
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
^mulla on yks levy vielä viime toukokuulta jälkitoimituksessa.. en o tosin kyselly perään.
Viuu, miks myyjät laittaa levyn kunnoksi "very good" jos siinä kerta on naarmuja, korkeintaan "acceptable"
Cdonista 5 egeä alennusta
FDgmHKY86
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
kiva kun nyt laitatte noita alennuksia, mut ei oo varaa ostaa enää mitään
Nuohan on voimasa jonnekki ens kuun loppupuolelle
Tilaa laskuun Jätä lasku maksamatta
how they run this show.
no sillee oon tehnykin, eli maksan vähän myöhässä palkkapäivän jälkeen
Voin lainata rahaa 10% korolla.
koitan keksiä mitä tilata ton lee ranaldon älpeen kaverina boomkatista (tai mistä vaan).
kauhee pop-musan hinku mut luoja auta kun ei löydy mitään uutta poppia mikä uppois.
ehkä mä sit tilaan vaan ranaldon.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
^mulla on tollasta vähän vitusti liikaa ja johnny greenwood vois mennä ny vittuun.
no mä nyt aloin kuunnella tätä, voi jeesus mitä eurooppalaista taidemälinää. helsingin
juhlaviikoilla nämä. mieluummin kuuntelen pendereckin keskikauden hunajaa ku tällästä
vitun ininää.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
apua astuin miinaan
Fnacista löyty järkihintaan yks levyharvinaisuus jonka haluisin, mutta en ilmeisesti saa tilattua sitä Tuolta kyllä sain sen käsityksen että voi tilata Ranskan ulkopuolellekin, mut sitte kuiteskaan se ei jotenki hyväksy mun osotetta toimitusosotteeksi, en tiijä onkohan vika siinä että kyseessä oli marketplace-tavara. Sivu on ranskaa joten en tajua mitään, vaikka google kyllä kääntää sen ihan näpsästi enkuks.
Fnacista löyty järkihintaan yks levyharvinaisuus jonka haluisin, mutta en ilmeisesti saa tilattua sitä Tuolta kyllä sain sen käsityksen että voi tilata Ranskan ulkopuolellekin, mut sitte kuiteskaan se ei jotenki hyväksy mun osotetta toimitusosotteeksi, en tiijä onkohan vika siinä että kyseessä oli marketplace-tavara. Sivu on ranskaa joten en tajua mitään, vaikka google kyllä kääntää sen ihan näpsästi enkuks.
Oon tilannut tuolta aikaisemmin, oisko ollut jotain Elis Regina -kamaa? Jotain säätöä tähän liittyi jota en enää muista mutta pitäisi siis olla mahdollista.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Haluaisin tilata Eroselta yhen levyn
tämmönen kauppa lähetti spämmiä että ovat avanneet uuden verkkokaupan:
joskus vahingossa kirjauduin tonne, kun se oli vielä eu-päätteinen, mutta kun siellä olis tarvinnu luottokortin niin en sit tilannu mitään. no nyt onnistuu laskullakin. hieman vaan epämääräisen oloiset sivut...
ei kellään olis CDON-alennuskoodeja?
Jo toistamiseen kävi nii, että ku tilasin play.comista cd:n niin sainkin tehdastekosen cd-r:än Molemmisa tapauksisa levy oli ihan muoveissa ja uusi ja kannet kaikinpuolin oikeat ja semmoset ku kuuluu ollakin, mutta levy itesään ei. Molemmat tapaukset on samalta myyjältä. Ekalla kertaa valitin, mutta en jaksanu ruveta palauttaan levyä, en varmaan nytkään, mutta kylläpä ahistaa
Jo toistamiseen kävi nii, että ku tilasin play.comista cd:n niin sainkin tehdastekosen cd-r:än Molemmisa tapauksisa levy oli ihan muoveissa ja uusi ja kannet kaikinpuolin oikeat ja semmoset ku kuuluu ollakin, mutta levy itesään ei. Molemmat tapaukset on samalta myyjältä. Ekalla kertaa valitin, mutta en jaksanu ruveta palauttaan levyä, en varmaan nytkään, mutta kylläpä ahistaa
Onko kokemusta cdonin hankintatuotteista? Jos toimitusajoissa lukee esim.
Hankintatuote, 4-7 arkipäivää
tai
Hankintatuote, 15-30 arkipäivää
Niin tuleeko ne tuon ajan kuluessa vai tuleeko koskaan?
^käyttävät perustukkureita = harvinaisia levyjä sieltä ei tule, vaikka listoillaan pitävät. PL:t tulevat
En tunne asiaa, mistä on kysymys, mutta täysi, sataprosenttinen tuki. Olen sen sillä tasolla käynyt läpi.
Oon tilannut aika monta kertaa noita CDONin hankintatuotteita, jos ei ole levyjä ollut muuten helposti saatavilla. Oon tilannut aina laskulla just sillä ajatuksella, että lasku tulee sitten tuotteen yhteydessä jos koskaan on tullakseen. Lopultahan sieltä sitten tulee ilmoitus, että valitettavasti tuote on loppuunmyyty tavarantoimittajaltamme jos ei levyä löydykään. Noi ilmoitetut ajat saattavat ylittyä reippaastikin, varmaan jotain puoli vuotta pääsin kerran odottamaan just tota tavara loppu -ilmoitusta, mutta tämä oli äärimmäinen tapaus. Noin sinänsä omien kokemusteni perusteella on ihan tapauskohtaista että löytyykö levyä ja kuinka nopeasti se tulee. Sitäkin on ainakin mulle tapahtunut, että joku hämärä harvinainen levy onkin lähetetty vain pari päivää tilaamisesta.
ja yleensä jos ei haluttua levyä löydy niin saa jonkun alekoodin korvaukseksi. joskus jäi joku harvinaisuus saamatta, mutta näkyi roikkuvan edelleen listoilla joten tilasin uudelleen alekoodin toivossa, ja sittenhän se levy löytyikin.
Amazonin marketplacelta yks levy ollu matkalla jo 4 viikkua ja kyselin perään, niin vastaus oli jotenki tyly:
Please note we have no influence on the Postal Services in the USA or Europe, nor do we have any influence on the European Customs.
Any order entering EU territory could be inspected, which will delay the delivery process. We receive daily information from customer that they receive orders after letting us know about delays. We would kindly ask you to wait 7 business days due to delays in the postal services and thank you for your cooperation. We do not re-ship delayed orders. Tracking is not included for International orders. Delivery to the following countries takes longer than usual due to their somewhat slower postal systems and more rigorous customs checks: Italy, Spain, Malta, Greece, Portugal, Eastern Europe and Brazil.
En mielestäni asu missään nuissa
Cdon-alekoodeja kenelläkään? Löysin iteltäni yhen kympin koodin mutta oli menny päivää aiemmin vanhaks ku piti käyttää, laitoin jopa asiakaspalveluun mailia että sori hei olisko mahiksia vielä käyttää tota mutta natsit tylyttivät vaan
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Yhdysvalloista tilaaminen entistä kannattamattomampaa johtuen euron heikosta kurssista suhteessa dollariin. Laitoin just peruen pari ennakkovarausta. Ostan joskus sit Suomesta.
how they run this show.
tilatkaa levyt Venäjältä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
tilatkaa levyt Venäjältä.
Vois.
Tilasin Built to Spillin uudesta levystä sellasen bundlen. Makso 45.98USD, tililtä veloitettu 44.43. Ei tuu "rapakon takaa" paljon huvikseen levyjä tilailtua. Kurssi tossa siis 1 = 1.0348 USD.
how they run this show.