You are not logged in.
Tiedänpä minne tulla häiriköimään, kun palaan yöllä kapakasta
Hipit reservaatteihin :center:
Mä luulen, että joku 6. Linja on aika myyttinen jollekin hädin tuskin 18-vuotiaalle aloittelevalle musakollille. Me ollaan liian vanhoja myytteihin.
ruokatunnilla oivalsin että näinhän se just menee. 18-vuotiaana kun ei oo vielä tarpeeks luuhannut kulisseissa niin sitä vielä luulee että jotain vois tapahtua ja on ihan paiseessa että hitto, ai mullekin vai, sit kypsyy ja hahmottaa miten kuviot toimii, tajuu ettei mitään mysteeriä olekaan vaan elämä on vaan sitä työtä - lepoa - kaljaa ja futista tästä hautaan.
helpottaahan se oloa.
mutta.. ehkä kuiteskin..
YÖÖÖÖRGGGHH
Kyl mä vaatimattomasti olen sitä mieltä, että jos lavalla soittamisessa ei ole enää mitään mystistä ja maagista, niin kannattaa miettiä motiivejaan perusteellisesti...
Kyl mä vaatimattomasti olen sitä mieltä, että jos lavalla soittamisessa ei ole enää mitään mystistä ja maagista, niin kannattaa miettiä motiivejaan perusteellisesti...
No toi nyt on ihan pelkkää idealistista kakkaa. Miksi kaiken pitää olla jotenkin niin ylimaallista ja miksei motiiveiksi voisi riittää, että "se on kivaa" tai että kokee vaan vetoa siihen?
Tero saatana, s'olet gay!
Jos Tommilta löytyy Jussun numero mä voisin tuottaa sen seuraavan levyn.
jussu benwayn vokalistiksi. ihana ajatus!
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:b2787dee51="Feggy"]Kyl mä vaatimattomasti olen sitä mieltä, että jos lavalla soittamisessa ei ole enää mitään mystistä ja maagista, niin kannattaa miettiä motiivejaan perusteellisesti...
No toi nyt on ihan pelkkää idealistista kakkaa. Miksi kaiken pitää olla jotenkin niin ylimaallista ja miksei motiiveiksi voisi riittää, että "se on kivaa" tai että kokee vaan vetoa siihen?[/quote:b2787dee51]
No mut eiks just silloin se ole maagista? Niin mä ajattelen. Nojoo, totta kyllä, että kyllä dj-hommat esim. on välillä vähemmän maagisia, vaikka tunnenkin niitä kohtaan vaihtelevasti vetoa. Mutjoo, olikohan vähän turha spämmi taas.
No mut eiks just silloin se ole maagista?
No ei kyl. On eri juttu kokea jotain yliluonnollista euforiaa ja yksinkertaisesti digata siitä mitä tekee. Mulla on karissut kaikki mahdolliset illuusiot musiikista ja sen edes puoliammattimaisesta tekemisestä jo aikoja sitten ja mä koen ainakin suhtautuvani koko hommaan miljardi kertaa terveemmin sen seurauksena. Ei ainakaan pety, kun idolit onkin vaan ihmisiä, pyhätöt homeisia rotankoloja ja keikkareissut huipentuvat hipiltä vuokratun luomubussin renkaan lentäessä kahdeksankympin vauhdissa vastaantulijan konepellin kautta sata metriä pellolle.
[quote:cb0b584d9d="Feggy"]No mut eiks just silloin se ole maagista?
No ei kyl. On eri juttu kokea jotain yliluonnollista euforiaa ja yksinkertaisesti digata siitä mitä tekee. Mulla on karissut kaikki mahdolliset illuusiot musiikista ja sen edes puoliammattimaisesta tekemisestä jo aikoja sitten ja mä koen ainakin suhtautuvani koko hommaan miljardi kertaa terveemmin sen seurauksena. Ei ainakaan pety, kun idolit onkin vaan ihmisiä, pyhätöt homeisia rotankoloja ja keikkareissut huipentuvat hipiltä vuokratun luomubussin renkaan lentäessä kahdeksankympin vauhdissa vastaantulijan konepellin kautta sata metriä pellolle.[/quote:cb0b584d9d]
Joo, siis munkin pointti tossa pari sivua sitten oli sama. Kivaa lavalla soittaminen on ja siitä ne kiksit pitää ottaa, ei muuten hommaa jaksaisi.
Joo, mutta kaikesta tulee paljon tylsempää... Tavallaan oli siistimpää silloin kun kaikki oli jotenkin mystistä ja maagista.
en nyt ymmärtänyt. oliks tää sarkasmia vai ei?
oli tai ei, olen samaa ja eri mieltä. tietämättömyyteen perustava mystiikka on aika haurasta ja synnyttää kaikenlaisia turhia angsteja, mutta kyllä mun kokemuksessa musiikista on yhä paljon kaikenlaista mystistä ja maagista mikä on välillä kuumottavaa mutta usein myös tajuttoman siistiä kun se oikealla hetkellä pongahtaa esiin.
voi olla että se liittyy lapsellisiin piirteisiin minussa mutta antaa liittyä.
Tämmönen häppening on viikon kuluttua perjantaina. Mukana "kaikki" elossa olevat 60-luvun folk-sankarit. Ja onhan geimeissä mukana myös mun faija...;)
Juliste löytyy osoitteesta http://www.hely.info/FolkIlta2007Juliste.pdf
HELY ry:n FOLK-ilta Café Carusel'issa 09.03.
HELY ry järjestää ainutlaatuisen FOLK-illan ravintola Carusel'issa 09.03. alk. klo 18.00.
Iltaa vietetään tuttujen 60-luvun folk-hittien ja esiintyjien parissa ja maineikkaan
Hootenanny Klubin nostalgisissa tunnelmissa, esityksistä nauttien ja yhteislauluja
laulaen aina klo 23.30 asti. Lippuja vielä saatavana sihteeriltä tai webmasterilta.
Ks. juliste...
Esiintyjinä
Hootenanny Trio (Keijo Räikkönen - Jussi Joutsenniemi - Vesa Nuotio)
Pirkan Neidot (Irma Tapio - Pirkko-Liisa Tikka - Pirjo Latvala - Maija Salo)
Guldgurkorna (Pekka Aarnio - Antero Launis - Martti Launis)
Alan Miehet (Vesa Nuotio - Ari Talkamo - Jan Hohenthal)
Metrofolk (Jan Hohenthal - Jouni Kotkavuori - Tero Pulkkinen)
Päivi Paunu & Lasse von Hertzen
Barbara Helsingius
Sinikka Sokka
Anki Lindqvist
sekä mahdollisia yllätysesiintyjiä
Juontajina
Jussi Joutsenniemi (Hootenanny Trio)
Irma Tapio (Pirkan Neidot)
Liput 20 (sis. feta-pinaatti-piiras ja salaatti)
sihteeriltä 050 500 2793 (28.02. asti) ja webmasterilta 040 5050 907
Vittu mä en enää tiiä mitä keikkoja täällä on ku käävät muistelee jotain Lepakon kroonisesti pilveltä haisevaa nurkkausta.
Älä päästä painiks sitä
Tosin 'keikkaspäm'-niminen topikkihan niille muisteloille loogisin paikka lienee -späm
Älä päästä painiks sitä
[quote:49b0368cb4="upsetter"]
Alan Miehet (Vesa Nuotio - Ari Talkamo - Jan Hohenthal)
[/quote:49b0368cb4]
Tää rupes kiinnostamaan.
Sent from my iPhone 16
[quote:e501dc832e="upsetter"][i]HELY ry:n FOLK-ilta Café Carusel'issa 09.03.
[/quote:e501dc832e]
No vittu en tuu jos et järkkää äkkiä paikalle myös kaikist parhaan eli CARITA HOLMSTRÖMin
Laitanki heti soimaan Joki-biisin, joka on ehkä Suomen historian paras. Ja Älä mene pois on Suomen historian paras euroviisu. Nih!
Kool Keith aka Dr. Octagon Way Back -klubille maaliskuussa
Way Back -klubilla esiintyvä Kool Keith aka Dr. Octagon on yksi hip hop historian mielenkiintoisimmista räppäreistä, niin ulkonäöltään, ääneltään, tekniikaltaan kuin tekstien sisällöltään. Kool Keith on legendaarisen rap-ryhmän Ultramagnetic MC´s johtojäsen ja päävokalisti. Nykyisin Kool Keithin ollessa Dr. Octagon on hänen sanoitukset ja ulkonäkö on jotain äärimmäisen epätavallista, mutta mitä tahansa voi odottaa henkilöltä, joka on ollut newyorkilaisen Bellevue-sairaalan psykiatrisessa hoidossa depression takia.
Aikaisemmin sama iltana 30.3 esiintyy loppuunmyydyssä Nosturissa Method Man. Method Man keikka alkaa Nosturissa noin 22.30 ja päättyen noin 24.00 mennessä. Kool Keith ja DJ Kutmasta Kurtin keikka alkaa Helsinki Clubilla noin 01.00, joten molemmat keikat ehtii hyvin näkemään ja kuulemaan.
Way Back oli yksi Suomen ensimmäisiä hip hop -musiikkiin erikoistuneita klubeja, jonka toiminta alkoi vuonna 1992 tehokaksikon DJ Slown ja DJ Kool Skin johdolla. Nyt vuonna 2007 vietetään Way Back klubin 15v.-juhlia, joten melko mielenkiintoisia artisteja tullaan näkemään ja kuulemaan vuoden mittaan.
Tapahtuma
Perjantai 30.3.2007 Helsinki Club, Helsinki
Way Back klubi-ilta
Kool Keith aka Dr. Octagon (USA) & DJ Kutmasta Kurt (USA), Kaucas
DJ´s: Mista-s, Taste, Kool Ski
Ovet auki: 22.00, keikat alkaa n. 01.00
Ikäraja 20v
Liput ennakkoon 15e, ovelta 17e
Ennakkoliput alkaen perjantaista 2.3.2007 Tiketti ja Kool Kat Records
Paska mesta, mut Dr. Octagon ois kyllä pakko nähdä.
Sent from my iPhone 16
[quote:f3d7747149="harry-irene"][quote:f3d7747149="upsetter"][i]HELY ry:n FOLK-ilta Café Carusel'issa 09.03.
[/quote:f3d7747149]
No vittu en tuu jos et järkkää äkkiä paikalle myös kaikist parhaan eli CARITA HOLMSTRÖMin
Laitanki heti soimaan Joki-biisin, joka on ehkä Suomen historian paras. Ja Älä mene pois on Suomen historian paras euroviisu. Nih![/quote:f3d7747149]
[quote:f3d7747149="upsetter"]
sekä mahdollisia yllätysesiintyjiä
[/quote:f3d7747149]
Eipä hajuakaan sisältyiskö Carita tohon...??
Meen tonne
Kuudes linja Perjantai 23.3.
Live: Joakim (Ranska)
Yes Please DJ:
t
Joakim Bouaziz on eräs maineikkaimmista ranskalaisen elektronisen musiikin tekijöistä. Hän aloitti muusikonuransa kuuden vuoden ikäisenä soittamalla pianoa mm. kuuluisan konserttipianistin Abdel Rahman El Bachan kanssa. Tästä hän eteni läpi amerikkalaisen ja englantilaisen indierockin, noustakseen lopulta ranskalaisen elektronisen musiikin kärkikaartiin.
"Tigersushi"- Debyyttialbuminsa (1999) nimen mukaan Joakim perusti samannimisen levy-yhtiön vuonna 2001.
Seuraava levy "Fantomes" (2003) siivitti Joakimin kansainväliseen
kuuluisuuteen. Levyn raidat "Come in to my Kitchen" sekä "Are you a
vegeterian?" soivat klubeilla ympäri maailman.
Joakimin Tigersushi levymerkki on julkaissut mm. Panicon, Poni Hoax,
Principles of Geometry, Sir Alice, Discipline bändien levyjä.
Nyt Joakim tekee kiertueen uuden, !K7 levymerkillä 21.2.2007 julkaistavan "Monsters and silly songs"- levynsä kunniaksi.
JOAKIM LIVE tapahtuma toteutetaan yhteistyössä Ranskan kulttuurikeskuksen, Yes Please- klubin sekä ravintola Kuudennen Linjan kanssa.
JOAKIM (LIVE)
BOUAZIZ Joakim
DELPIERRE Maxime
DE GUILLEBON Juan
SOULARD Frederic
KERR Mark
http://www.myspace.com/jimibazzouka
http://www.joakimikaoj.com/
http://www.clubyesplease.com
http://www.kuudeslinja.com
liput: 12
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
[quote:195b483b4c="Moronica"]Meen tonne
Kuudes linja Perjantai 23.3.
Live: Joakim (Ranska)
Yes Please DJ:t[/quote:195b483b4c]
Meepä ihmeessä, on muuten hyvää musaa! Toi levy-yhtiö vaan on saanut vähän paskaa niskaansa esim. Maurice Fultonin taholta. Mauricen myspacessa lukee että "jos sulla on tigersushi frendeissä niin et pääse mun frendiksi."
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
La 10.3. Ravintolalaiva Wäiskissä
Sur-rur & O Samuli A
+synttäri dj's
Narikalla sisään, ovet klo 22!
Hakaniemenranta 11
http://www.sur-rur.net/blog/
http://www.myspace.com/osamulia
George Michael tulee Suomeen. Vähänkö tekis mieli mennä tonne.
George Michael tulee Suomeen. Vähänkö tekis mieli mennä tonne.
Samaa tuossa tyttöystävän kanssa puitiin. Tekisi ihan törkeän paljon mieli tuonne, mutta PSB ja Metallica on jo ostettuna ja NIN+Ladytron kiinnostaisi myös. Ihan kaikkiin ei ehkä massit riitä, kun ovat kuitenkin n. 50 euroa per laaki...
Kun tuosta Patiencesta on jo se nverran kauan kulunut, niin vois toivoo, ettei se pahemmin vaikuttais kappalelistaan. Toisaalta saakohan George ees muunalaisia ku best of-kiertueita. Tähti ei oo ollu kuitenkaan kirkkain viime vuosina. Lähteeks forssto mun kans kahvaviiksissä kytikselle tonne lähipuistoon, jos se vaan jää stadiin yöksi?
Tuun vähintään puistoon kaljoitelemaan.
Lähteeks forssto mun kans kahvaviiksissä kytikselle tonne lähipuistoon, jos se vaan jää stadiin yöksi?
Selvä homma hotellin lähipuiston pusikoissa suhisee heinäkuussa!!!
Tungen teidän seuraan vaikka ette haluis.
Ladytronin sivuilla lukee, että ne heittäis myös erillisen keikan nosturissa... 11.4.
http://www.ladytron.com/textsite/tour.php
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:1149be67f5="börjeslandet"]Ladytronin sivuilla lukee, että ne heittäis myös erillisen keikan nosturissa... 11.4.
http://www.ladytron.com/textsite/tour.php[/quote:1149be67f5]
No citu. Nyt meni vaikeaksi. Ladytron olisi kyllä aika mahtis nähdä, mutta toisaalta niin olisi NIN:kin, mutta toisaalta ei huvittaisi maksaa 50 euroa NIN:stä, kun taas NIN+Ladytron voisi ollakin 50 euron arvoinen, mutta jos Ladytronin näkee yksinään halvemmalla ja paremmassa miljöössä, mutta sitten jäisi NIN näkemättä, kun taas... PÄÄ RÄJÄHTÄÄ EN MEE ENÄÄ MIHINKÄÄN!!!
Läheppä kattoon Genesistä. Otetaan koko spämmijengi messiin. Hantta saa taas vihdoin käyttää purkkareita ja pääset kuuleen kunnon rejoice hands AOR-poppia. Mulle siitä tilaisuudesta tekee jo erityisen teidän läsnäolo
Ens kesän kovin keikka - KOKO EUROOPASSA