You are not logged in.
jees, kaikki mukaan :peuk:
psykokarkki wrote:tehkääs vaporwave-heebot joku joulubiisi
koetan laittaa illalla tulemaan
p.s.
kaikki mukaan, folkhälsan, kalossimies, skele, olli aarni jne. NYT ME SE TEHDÄÄN
aikaa ainakin tämä viikko
No tein just Hulinan joulukalenteriin vapabiisin, mut se ei oo suoranaisesti kauheen jouluinen. Onks tähän jotku kriteerit vai hä?
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
ei mitään kriteereitä paitsi mielellään pituutta enintään viitisen minuuttia, siitäkin tosin voidaan tarvittaessa joustaa
No pituus just 5.15
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
kelpaa, toki jos et halua ihan samaa laittaa niin lisää vähän kulkusia mukaan tai jotain, jouluremix
No juuh, katsellaan. Mikäs tässä nyt oli aikataulu? Ehtinen varmaan esim. viikonloppuna väsäilemään jotain vähän aihepiiriin paremminkin istuvaa
ydinaukio wrote:psykokarkki wrote:tehkääs vaporwave-heebot joku joulubiisi
koetan laittaa illalla tulemaan
meinasin lähettää jonkun vanhan jutun, mut aloin sit tekemään uutta. tuolla tosin kestoa jo yli 5 minuuttia ja lisää tulee, että enpä sitten tiedä.
anna mennä vaan, ei sillä pituudella niin väliä
(tän keskustelun vois ehkä siirtää toiseen topikkiin)
No heitetään tää nyt joka tapauksessa tänne:
Pannaan parin kaverin kanssa uudenvuoden vapakokis ulos tässä iltasella, stay tuned
Ja tietenkin unohtui linkata itse kokis tänne, mutta tuosta sitten:
Tästä on kyllä tullut yks viime aikojen suosikeistani, just semmosta ripeää automarkettisoundia
Itse väsäsin lämpimikseni taas kans:
Perjantaina tämmöstä: https://www.facebook.com/events/863903563658925/
Vuoden nuori muotoilija.
Perjantaina tämmöstä: https://www.facebook.com/events/863903563658925/
Itsehän olen H2Ö:ssä tollon Mutta järkkäämiselle
https://dreamcatalogue.bandcamp.com/album/--18
Vaporwavea vinyylillä on vähän hassu konsepti, mut nyt hei kimppatilausta kehiin! Kuitenkin yks vuoden kovimpia "skenen" julkaisuja.
https://dreamcatalogue.bandcamp.com/album/--18
Vaporwavea vinyylillä on vähän hassu konsepti, mut nyt hei kimppatilausta kehiin! Kuitenkin yks vuoden kovimpia "skenen" julkaisuja.
tsekkaanpa eka
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
yks kovimmista olin just tilaamas ite
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Vektroid-Ramonalta näköjään tullut viime vuonna uutta kamaa, ihan näppärää kassudroneahan tämä, menee kouluhommien lomassa
Muistin tämän olemassaolon silleen äsken että nyt meen vihdoin kuunteleen enemmän sen yhen otsikon musaa, jonka näin joskus vuosi sitten täällä, ja sitten koko ilmiö olikin jo sillä aikaa julistettu kuolleeksi - fuckin internet age
Full support näille musiikkiesityksille kyllä edelleen
Hah. Kävi täsmälleen sama. No, eipä tää musa mihinkään katoa. Jännää puuhastelua.
Älä päästä painiks sitä
hieno video
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
laitoin pari vanhaa jakoon
mikäs sen yhen vapolevyn nimi on, missä twin peaks sampleja ja kannessa pinkkiä dale cooper. ettiny jo pidempään eikä löydy mistään
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?