You are not logged in.
The Inbetweeners 2
Eka tais olla parempi. Tässä oli pari hauskaa läppää (KAKKAAAA), mutta muuten aika paska.
Orpokoti
Ei ollu ollenkaan pelottava. Muutenkin lievä pettymys. Tylsytti jossain vaiheessa aika pahasti. 3/5
molemmat erittäin kovaa kamaa!
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
olipa hieno.
elikä paras lefu ikinä lähestulkoon
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
The Inbetweeners 2
Enpä tiennytkään, että tuollainen on tullut. No tiedänpä ainakin mitä katselen, kun loman alkamisen kunniaksi reilun parin viikon päästä olutta siemailen.
oisko muuten internetissä jotain sellasta sivustoa jonne vois kerätä listää elokuvista jotka haluaa nähdä?
how they run this show.
oisko muuten internetissä jotain sellasta sivustoa jonne vois kerätä listää elokuvista jotka haluaa nähdä?
imdb.com?
Mut täs sulle Hassuttelija vähän listoja, jos et osaa päättää mitä Netflixistä katselisit: http://goodmovieslist.com/
Hassuttelija wrote:oisko muuten internetissä jotain sellasta sivustoa jonne vois kerätä listää elokuvista jotka haluaa nähdä?
imdb.com?
Mut täs sulle Hassuttelija vähän listoja, jos et osaa päättää mitä Netflixistä katselisit: http://goodmovieslist.com/
Kiitos, mullahan oli tuolla jo tilikin "IMDb member since December 2005"
Noi listat on vähä tylsiä ässyliini
Last edited by Hassuttelija (03.12.2014 14:26)
how they run this show.
Mä käytän tätä: http://letterboxd.com/viikuna/watchlist/
Hyvä heittää muistiin ja näyttääkin ihan kivalta. Jos innostuu käyttämään niin saa lisätä kamuksi.
käsikirjoitus inceptionin tasoa mutta ei se menoa haitannut
joitain hauskoja juttuja
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
^
Katoin jo että toi oli ydärin arvio ko. leffasta ja melkein jo petyin ja suutuin pahasti
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
tuntematon sotilas, tosin näin vain vikan tunnin eli honkajoen sapumisesta lähtien, koska heräsin vasta joskus kolmen jälkeen
huh mitä tykitystä, jokainen repliikki klassikkolause, paras leffa ikinä
ei niin hyvä kuin muistelin.
Hot Shots II - ihajjees
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
viikonlopun setit:
edellinen katsomiskerta tais olla joskus 1999 tms
elokuva sarjamurhaaja mutantti lumiukosta tuskin voi olla parempi
ihan jees, nyt vasta tuli katsottua.
Lyhyt elokuva tappamisesta
Hieno elokuva 5/5.
how they run this show.
Maps to the Stars
en ihan saanut kiinni jujusta mut ihan jees hollywood-kirittiikiahan se. wild palms ja sunset boulevard kuitenkin parempia tossa.
Mangojauhe goddamn.
He ovat paenneet
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Hauska romanttinen komedia.