You are not logged in.
epeiroslainen musa
tässä yks esimerkki
Tool - Pushit
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
just ny: Salt'N'Pepa - Push It
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Dungeon Synth -genre
john coltrane
carcass : symphonies of sickness
swans
rowland s howard
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Papalla hyvä meno ja meininki.
Suosittelen: psykokarkki, Moronica, Laatu ja Johan Nyttån DJ
e: oops väärä kansikuva, korjasin.
Last edited by E (02.12.2014 16:48)
Dungeon Synth -genre
Kerro lisää!
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Skeletonni wrote:Dungeon Synth -genre
Kerro lisää!
Tuolta voi opiskella:
http://dungeonsynth.blogspot.fi/
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Nero jäbä
Kylhän toi neroutta lähentelee, että pystyy sovittamaan noin monimutkaisen ja runsailla instrumenteilla varustetun biisin niin helposti soljuvaksi. Hienoa jälkeä.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
dick jonesin tulevan levyn pitkä päätösraita. huh-huh mitä kamaa
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
khyl
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Mites tää on mennyt multa ohi, ei hyvät hyssykät sentään miten massiivinen. Kyllä doorrssikin on ihan jees mutta täähän menee tässä aivan eri levelille. Huhhuh.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
bzort glorf bööth
Vittu miten retee kuva
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
^^ Myin tuommosia julisteita ammoin.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
khettokasmen they live -kasetin vikan biisin iron maiden fear of the dark -sämple
Vuoden nuori muotoilija.
:cry::peuk:
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Modest Mouse - Lampshades on Fire
Ei saatana maailman paras bändi on takaisin Oisin kyl varmaan fiiliksissä ihan sama mitä ne ois laittanut nauhalle
Last edited by Hassuttelija (17.12.2014 16:33)
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Fleetwood Macin Mirage, suatannan hyvää taustamusiikkia joulunki aikaan. Can't Go Back