You are not logged in.
Kylhän näitä tämmösiä varmaan riittäs, mut ei mua nykyisn kiinnosta mitä joku ajattelee musta tai mun musamausta.
[quote:df5bb48791="Pilke"]Pointtina ei ole hävettävät bändit, vaan ne, joista ei "kuulu" tykätä.
Näiden diggaamisella nolaan itseni:
[/quote:df5bb48791]
Ok, hiukan harhaanjohtavaa. Lähinnä siis niin, että muut voi pitää esim. rullaportaissa väärään suuntaan juoksemista nolona, vaikka itse en niin ajattelisikaan. Mukava välillä saada jotain keskustelun tynkää näistä radiorenkutuksista, "ei niin cooleista" bändeistä, saa vähän niinku palautettua itsensä maan pinnalle.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
[quote:970b96a8fa="Jean-Babtiste"][quote:970b96a8fa="Pilke"]
James Blunt[/quote:970b96a8fa]Tää on kyllä pelkästään tylsä. Tuskin saa ikinä kulttimainetta "skenessä".[/quote:970b96a8fa]
Ja luultavasti jää tähdenlennoksi. Live DVD on muuten todella vakuuttava, vaikka suhtauduinkin siihen pienoisella epäilyksellä. Vetää niin tunteella, että luulisi sen kohta juoksevan itkien takahuoneeseen.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
stratum wrote:Pilke wrote:Pointtina ei ole hävettävät bändit, vaan ne, joista ei "kuulu" tykätä.
Pilke wrote:Näiden diggaamisella nolaan itseni:
Ok, hiukan harhaanjohtavaa. Lähinnä siis niin, että muut voi pitää esim. rullaportaissa väärään suuntaan juoksemista nolona, vaikka itse en niin ajattelisikaan. Mukava välillä saada jotain keskustelun tynkää näistä radiorenkutuksista, "ei niin cooleista" bändeistä, saa vähän niinku palautettua itsensä maan pinnalle.
*
Juu. Siltikään en osaa ajatella silleen että kuuntelisin jotain mitä ei pitäisi. Ehkä en sitten kuuntelekaan. Tai niinku ehkä sitten jos oikeasti tykkäisin jostain James Bluntista.
Emmätiä, kaipa aika suuri osa diggaamastani indiepopista on muitten mielestä aika noloa musiikkia.
Jonna Tervomaa on maailman ihanin nainen.
Skidi-Jonna = kulttihahmo "skenessä", Jonna Tervomaa with Lasse Kurki ym. = ? Pointsit sulle. Paitsi että varmaan esim. Psyko-Hantta myös diggaa.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:ba14b0a978="arttu"]Bändit joiden diggaamisesta mä saan eniten paskaa niskaan:
Crowded House
Steely Dan
Fleetwod Mac (se Buckingham/Nicks-versio, ei se pönöttävä bluesorkka)
Boston ja muu vastaava seiskari FM-rock
Noi nyt tuli ekana mieleen.[/quote:ba14b0a978]Mutta tuskin kuitenkaan "skenessä"?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Entäs Toto?
Toton Africa on jollain tavalla ihan hyvä biisi..
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Miksei kukaan muista Toton 94 tai 95 klassikkoa I Will Remember?
Muistanpa! Muistan myös kuunnelleeni sitä haikeasti radiosta ja ehkä tirauttaneeni muutaman kyyneleen.
[quote:9338cc80c6="arttu"]Bändit joiden diggaamisesta mä saan eniten paskaa niskaan:
Crowded House
Steely Dan
Noi nyt tuli ekana mieleen.[/quote:9338cc80c6]
Crowded House ja Fleetwood Mac
Steely Daniin pitäis varmaan tutustua, mut en tiedä mistä aloittaa?
[quote:f2fb94642f="stratum"][quote:f2fb94642f="sheino"]Entäs Toto?
Toton Africa on jollain tavalla ihan hyvä biisi..[/quote:f2fb94642f]
Onhan se. [/quote:f2fb94642f]
Eikö joku jojo tuonkin sämplännyt pyllynpyöritystä taustoittamaan? Nerokasta.
Sent from my iPhone 16
Imutin eMusicista Shamenia. L.S.I.! Love! Sex! Intelligence!
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Imutin eMusicista Shamenia. L.S.I.! Love! Sex! Intelligence!
absoluuttista parhautta. ei kuulu missään nimessä häpeälaatikkoon.
kannattaa metsästää semmonen 2x12" paketti missä mukana kaikki wanhan koulun shamen-hitit (ebeneezer goode, boss drum, L.S.I, jne) jotka oikeina 12"-versioina eikä minään nynnyinä albumimikseinä. toisella levyllä vielä hassuja remixejä mm. FSOL:ltä ja plastikmanilta.
on nimeltään näköjään different drum ja löytyy ainakin cd-versiona viel amazonista.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:602a912422="rhinestone cowboy"][quote:602a912422="arttu"]Bändit joiden diggaamisesta mä saan eniten paskaa niskaan:
Crowded House
Steely Dan
Noi nyt tuli ekana mieleen.[/quote:602a912422]
[/quote:602a912422]
Niin. En ymmärrä, mitä vikaa esim. Crowded Housessa muka on...?! :?
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
[quote:2f94160602="ex-kolja"][quote:2f94160602="rhinestone cowboy"][quote:2f94160602="arttu"]Bändit joiden diggaamisesta mä saan eniten paskaa niskaan:
Crowded House
Steely Dan
Noi nyt tuli ekana mieleen.[/quote:2f94160602]
[/quote:2f94160602]
Niin. En ymmärrä, mitä vikaa esim. Crowded Housessa muka on...?! :?[/quote:2f94160602]
lainatakseni yläasteen metallitöiden opettajaani: mitään vikaa ei puutu.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:fd06d283e6="noiseidea"]Imutin eMusicista Shamenia. L.S.I.! Love! Sex! Intelligence![/quote:fd06d283e6]
absoluuttista parhautta. ei kuulu missään nimessä häpeälaatikkoon.
joo, shamen oli hyvä, pro-gen oli muistaakseni suosikki.
[quote:fd06d283e6="ex-kolja"]En ymmärrä, mitä vikaa esim. Crowded Housessa muka on...?! :?[/quote:fd06d283e6]
lainatakseni yläasteen metallitöiden opettajaani: mitään vikaa ei puutu.
hyvin sanottu.
Meidän käsityönopettajan sijainen vetäisi kanssa aika hyvän; luokkakaveri meni näyttämään työtään, että onkos tämä valmis. Seuraava keskustelu seurasi:
Ope: Mikä on metsässä ja ulvoo?
Janne: Ööööh?
Ope: Susi.
Janne: Ööööh....?
Ope: Tää työ on susi.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Häpeällistä on, jos EI pidä Shamenista.
Ukko tykkää Corrsista. Eikös se ole loppupeleissä aika hävettävää? Mulla on myös yksi Ronan Keatingin sinkku piilossa levyhyllyssä, koska tykkään täysin selittämättömästi ko. biisistä.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
[quote:91457f1ca3="Pope"]Häpeällistä on, jos EI pidä Shamenista.
Ukko tykkää Corrsista. Eikös se ole loppupeleissä aika hävettävää? Mulla on myös yksi Ronan Keatingin sinkku piilossa levyhyllyssä, koska tykkään täysin selittämättömästi ko. biisistä.[/quote:91457f1ca3]
Corrsilla tais olla 1-2 aika vetävää hittibiisiä, joita en tosin tähän hätään pysty muistamaan. Pääasiassa taisivat olla kuitenkin melko kökköä aaooärrää...
I NEVER REALLY LOVED YOU ANYWAAAYYYYYYYY
nii ja toi oli siis Corrssia.
Corrsilla tais olla 1-2 aika vetävää hittibiisiä, joita en tosin tähän hätään pysty muistamaan. Pääasiassa taisivat olla kuitenkin melko kökköä aaooärrää...
Ainakin I Never Loved You Anyway on hyvä.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Corrssin tytöt oli hemmetin nättejä!
Varikset komentavat
[quote:01d9d9b3f2="kraakku"]Corrssin tytöt oli hemmetin nättejä!
[/quote:01d9d9b3f2]
Kuivia ja maalattuja kääpiöitä koko sakki.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:e28936528c="ginipoika"][quote:e28936528c="kraakku"]Corrssin tytöt oli hemmetin nättejä!
[/quote:e28936528c]
Kuivia ja maalattuja kääpiöitä koko sakki.[/quote:e28936528c]Pääsitkö kokeilee eiq