You are not logged in.
JOULU TULI SITTENKIN
Tämä, tämä. Tämä oli jotain suurenmoista. Hattua nostan.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Vika ruutu
Varikset komentavat
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
miksei kukaan ollut kertonut, että 7.3.2015 sakolut julkaisi uuden sarja kuvan
hesarin nyt-liite vois siinä meemi-sarjassaan hankkia sakolut:den haastattelun, onks kellään yhteyksiä sinne?
pakkohan nämä on täälläkin huomioida
Ihan vitun hyviä RUTTO SAAPUU
Last edited by hrmunoita (05.01.2016 03:44)
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
tää oli paras. piezomikitetty robottipuku
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
härregud... paraneeko nämä vai meneekö nämä jatkuvasti överimmäksi? Onko se sama asia? Meikä ainakin hihittelee ittekseen täällä, mut haluan nähdä lisää Möly-Into PE:tä noisepervoilemassa!
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
niin tässä tämä toisaalla mainittu nerokas pöyrööt/kiroileva siili/eevertti -mixaus
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
2/5 ei yllä aiempien tasolle ja huumeläpät kulahtaneita. krustlocksesita vois päätellä että on eri auteurin käsialaa, mikä selittäisi stripin surkean tason, mutta mistä minä näitä tiedän. En ainakaan jaksa avata piffiä tarkistaakseni postaajan perusteella.
tuli mieleen tää sarjakuva, mutta ei löytynytkään täältä vielä
pannan nämäkin tänne:
mutta mitähän ikinä tapahtui sakolut:delle?